19/4 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Hold nu op med alt det fis Lopezzz. Det er sgu lidt trættende at høre på. Sorry men det er det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

Jep, de vinder jo også kampene, når startelleveren skal have pause.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Tryk nu lige på bremsen. Vi skal altså ikke mere end en sæson tilbage før reals reserver var ligeså meget grund til at de ikke vandt ligaen. Og sådan har det været over de sidste år. Forskellen er at de nu har været i klubben længere. Spillere som Isco, kovacic, James, Vasquez osv ved hvad de skal og leverer.

Nu må vi lige slappe lidt af og se hvad der sker. Vi er altså ikke så fucked som det bliver gjort til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af PuyolErGud »

Hold op folk er negative. Selvfølgelig har man lov at være lidt negativ, men lad nu vær med at male fanden på væggen inden vi har spillet kampen på søndag. Bliver lidt trættende at høre på i længden.


Og med hensyn til at man bare skulle købe unge spillere med kvalitet i. Hvor mange unge spillere har den kvalitet det kræver at spiller for Barca? Og hvis de har, så ville de nok koste en del penge...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

PuyolErGud skrev:Hold op folk er negative. Selvfølgelig har man lov at være lidt negativ, men lad nu vær med at male fanden på væggen inden vi har spillet kampen på søndag. Bliver lidt trættende at høre på i længden.


Og med hensyn til at man bare skulle købe unge spillere med kvalitet i. Hvor mange unge spillere har den kvalitet det kræver at spiller for Barca? Og hvis de har, så ville de nok koste en del penge...
Selvfølgelig koster de, men sådan er det jo. Hvorfor spilde penge? Det har man altså gjort lidt i sommers.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

PuyolErGud skrev:Hold op folk er negative. Selvfølgelig har man lov at være lidt negativ, men lad nu vær med at male fanden på væggen inden vi har spillet kampen på søndag. Bliver lidt trættende at høre på i længden.


Og med hensyn til at man bare skulle købe unge spillere med kvalitet i. Hvor mange unge spillere har den kvalitet det kræver at spiller for Barca? Og hvis de har, så ville de nok koste en del penge...
Ok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Og med hensyn til at man bare skulle købe unge spillere med kvalitet i. Hvor mange unge spillere har den kvalitet det kræver at spiller for Barca? Og hvis de har, så ville de nok koste en del penge...
Og de kunne ligeså godt floppe. Det er overhovedet ikke sikkert at de ville kunne levere. Tag en spiller som Mbappé f.eks. Kunne han gøre det på campen? Kunne han levere under det enorme pres der er når man spiller i barca?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

Det er til gengæld også lidt trættende i længden at være så positiv. Det går altså begge veje. Der skal også være plads til begge. Og man røg ud i kvartfinalen, der er altså ikke noget at råbe hurra for, selvom man får det fortalt; godt kæmpede af Barca etc.(kampen endte altså 0-0, hvor man havde et skud på mål). Sæsonen er stort set slut for Barca i de to store turneringer, så selvfølgelig må man gerne vise frustration.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Der er jo ingen der siger at sæsonen har været en succes eller at det er ok at ryge ud i kvartfinalen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Der er jo ingen der siger at sæsonen har været en succes eller at det er ok at ryge ud i kvartfinalen?
Ok.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:Hold nu op med alt det fis Lopezzz. Det er sgu lidt trættende at høre på. Sorry men det er det.
Det ved jeg godt men jeg kunne ikke lade være... Ikke fordi vi røg ud men synes at fodbolden er ikke mere interessant når top professionelle dommere laver katastrofale fejl kamp efter kamp....
Jeg er bange for at det samme vil ske på søndag..
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Der er jo ingen der siger at sæsonen har været en succes eller at det er ok at ryge ud i kvartfinalen?
Ok.
Godt at du ved det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Lopezzz skrev:
Piquénbauer skrev:Hold nu op med alt det fis Lopezzz. Det er sgu lidt trættende at høre på. Sorry men det er det.
Det ved jeg godt men jeg kunne ikke lade være... Ikke fordi vi røg ud men synes at fodbolden er ikke mere interessant når top professionelle dommere laver katastrofale fejl kamp efter kamp....
Jeg er bange for at det samme vil ske på søndag..
Ingen problemer ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
Piquénbauer skrev:Hold nu op med alt det fis Lopezzz. Det er sgu lidt trættende at høre på. Sorry men det er det.
Det ved jeg godt men jeg kunne ikke lade være... Ikke fordi vi røg ud men synes at fodbolden er ikke mere interessant når top professionelle dommere laver katastrofale fejl kamp efter kamp....
Jeg er bange for at det samme vil ske på søndag..
Sidst man spillede mod dem, hjalp dommerne Barca. Tror sgu ikke, at man skal frygte dommerne, men bare Barcas eget niveau.

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af JBN »

Øv med øv på, ikke en gang en sejr blev det til, så mistede vi også muligheden for at udligne Bayern's rekord for flest hjemmekampe i træk i CL (mindre detalje I know...)

Problemet, som det så ofte har været når det ikke kører, er for mig at se midtbanen, og det faktum at Messi (også Neymar til sidst) skal alt for langt ned på midtbanen og bygge det hele op, og når de så kommer forbi de første to-tre mand så er det ofte de forkert folk der kan spilles, Rak, Roberto etc... som ikke lige sætter de næste to-tre mand og laver noget magisk.

Jeg ville elske, hvis den nye træner vil insistere på, at Messi/tildels Neymar ikke skal gå så langt tilbage på midtbanen og ofte være den første til at bygge spillet op, men i stedet være den person, som modtager den få meter uden for feltet eller på kanten, og skaber noget der hvor det bliver rigtig farligt. Måske husker jeg helt forkert, men var det ikke fordi midtbanen netop stod mere for det opbyggende, og Messi/Neymar blev længere fremme på banen, at LE trods alt sikrede El Triplete den første sæson. Nuvel, nu har vi nærmest også spillet uden midtbanen i flere kampe i denne sæson, Pique/Umtiti/Masche spiller en lang bold eller til vores backs som så ofte prøver det samme, jeg savner virkelig kampene hvor midtbanen bliver en dominerende faktor både i forhold til at kontrollere kampene, men også stå for det opbyggende angrebsspil, for ofte har jeg i hvert fald følt, at de helst skulle røre den mindst muligt, med mindre Messi/Ney selv tager sagen i egen hånd.

Nå, så er det all-out på søndag, kunne være dejligt med lidt medvind!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster