Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis jeg var Bayern fan så ville jeg sgu være lidt nervøs for fremtiden. Lahm, Alonso, Ribery og Robben. Dem erstatter man ikke bare.

Det er forresten glædeligt at bold.dk går i selvsving. Nu håber jeg bare at medierne kommer efter det så vi kan se samme slags idiotiske artikler som efter vores sejr.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Champions league

Indlæg af Reevenge »

Må indrømme, jeg kunne ikke dy mig for en kommentar på bold.dk. Tænker Bayerns fans i det mindste har fået lidt perspektiv efter de to kampe og forstår udgangspunktet for mange culés.

Real Madrid var modbydeligt heldige. I begge kampe blev udvisningerne kampafgørende, det vendte momentum i både Tyskland og idag i Moskva. Krydret med et par offsidemål, fejlagtig offsidekendelser på både Lewandowski og Müller (første kamp) hvor de var 1-mod-1 med målmanden. Fandme sløjt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan bare ikke blive ved for real. De har haft heldet hele sæsonen (og nej jeg mener ikke det der med at zidane er heldig osv). Små kendelser som går deres vej (i dag ret store) og giver dem håb/blod på tanden. Og mere har de ikke brug for i år da de virkelig vil det.

Jeg frygter at de ender med en double til real i år. Har svært ved at se hvem der skal tage dem i CL og vi har ingen chance i ligaen. Næste sæson burde vi dog igen kunne være med. Hvis Valverde kan gøre som hos ath bilbao og få tjek på defensiven så tror jeg på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Hvis Real vinder CHL to år i træk, vil de om 20/25 år huskes som historiens bedste hold. Peps og Messis Barca vil blive skubbet i baggrunden. Deres 11 CHL titel-argument bliver nu til "eneste hold der har to CHL i streg"

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Lad os nu lige se hvad der sker på søndag, tror stadig på, at vi godt kan slå dem. Og Juventus er ikke for sjov. Real får ikke lige så meget plads og held med deres indlæg mod dem. Og måske er tredje gang lykkens gang for Atletico. Jeg vil dog vurdere Juves chancer til at være nogenlunde over to kampe.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Raman93 skrev:Hvis Real vinder CHL to år i træk, vil de om 20/25 år huskes som historiens bedste hold. Peps og Messis Barca vil blive skubbet i baggrunden. Deres 11 CHL titel-argument bliver nu til "eneste hold der har to CHL i streg"
De har aldrig vundet en Treple. Vi har 2 indenfor de senete 8 år. Is på.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

So what? Så må vi jo gøre det bedre selv!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er egentlig ikke så nervøs for hvordan det her real hold vil blive husket. Det der passer mig af er at Ronaldo vil udligne messi BdO. Og det er latterligt. Især fordi han har hentet flere af dem mens hans niveau har været lavt (kun scoret mål) og fordi han er stjernen på et hold der vinder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Så kampen på en sportsbar i Barcelona. Nærmest stemning som hvis Barca havde vundet CL, da Bayern kom foran 2-1. Desværre døde stemningen, da Real udlignede til 2-2.

Føj for en dommerprræstation: Tyndt rødt kort til Bayern (selvom det kunne være udløst tidligere), manglende rødt kort til Casemiro, friløber til Lewandowski, hvor der ikke er skyggen af off-side, stor chance til Robben hvor der fejlagtigt bliver dømt off-side.

Glad for at jeg ikke har en brugerkonto på bold.dk, for så var jeg kommet helt op i det røde felt. Barca - PSG bliver nævnt igen og igen, og her er holdningen at ALLE kendelser var til Barcas fordel, og at Barca i øvrigt snød sig til kendelserne modsat Real Madrid. Der er åbenbart et enormt had mod Barca, hvilket bare gør mig til en endnu mere glødende Barca fan.

Nå, men alt er glemt og godt igen, hvis vi leverer endnu et mirakel i morgen på Camp Nou.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Ronaldo var IKKE god, men han scorede tre mål - to på off-side og er vidst oppe på 100 mål i alt.
Mon ikke odds på at han vinder ballon d'or for femte gang er ganske små, Storken?

Han er ikke i nærheden af Messi, men det betyder åbenbart ikke det store, hvis Real bare vinder La Liga og CL.

FØJ, FØJ, FØJ.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Egentligt underligt at ingen kommenterede på Ancelotti. I min optik burde han have udskiftet Vidal, da han lænede sig op af et rødt kort flere gange inden, at han fik det.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
MessiPogba skrev:
A$AP skrev:Carvajal og Marcelo viser hvor meget gode backer gør og betyder for et hold. Og Real har tilfældigvis også de to bedste i verden, på hver side. Marcelo motm med Ronaldo.
Har du Carvajal og Marcelo over Lahm og Alaba?

Langt over. Alaba var ikke i nærheden i dag.
Hmm, det har jeg ikke. Marcelo og Carvajal har en rigtig god offensiv dynamik, og Marcelo er virkelig, virkelig god. Men jeg synes, at Lahm og Alaba er mere komplette, da de både mestrer det offensive og det defensive, hvor Marcelo og Carvajal IMO kan være noget væk rent defensivt, omend en som Marcelo de senere år er blevet bedre defensivt, så synes jeg stadigvæk, at de to Bayern-spillere edger den en del med deres defensiven pålidelighed.

Jeg vurderer ikke der er forskel på Alaba og Marcelo rent offensivt, mens defensivt er Alaba IMO bedre.

Men for fanden jeg er stadigvæk irriteret, pissed og sur, at Perez' dybe lommer har været på spil igen. De får så meget dommerhjælp, og det er jeg simpelthen ikke bleg for at sige. Det er utroligt, hvordan de år efter år kan blive ved med at få en del medvind.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Jeg slukkede efter cirka 70 minutter. Jeg orkede ikke at se mere af den kamp og jeg vidste, at RM ville gå videre i sidste ende. Så vidt jeg har forstået, så var dommeren en fucking katastrofe. Oh well, godt jeg lagde mig til at sove i stedet. Ronaldo får garanteret BDO igen.. Han er så fucking elendig i mange af de store kampe.. Selv Douglas ville kunne sætte hans mål ind. Han har for helvede da Kroos, Isco, Modric, Bale, Benzema, Marcelo og Carvajal til at fodre ham med afleveringer som han nærmest bare skal prikke ind.. Messi er den der skaber, sætter op og slutter. Ronaldo er den der prikker ind.. Men ja, en assistent træner rolle i en EM finale og nogle tap ins hist og her gør en til verdens bedst..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

FCBSOCI skrev:Egentligt underligt at ingen kommenterede på Ancelotti. I min optik burde han have udskiftet Vidal, da han lænede sig op af et rødt kort flere gange inden, at han fik det.
This...hvorfor skifter han dog ikke Vidal ud. Det røde kort var en selvfølge.

Desuden er CR på linje
Billede
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jeg SKREG af Carlo fra det 55. Minut at han skulle skifte Vidal ud! ... Han har egenhændigt kostet Bayern avancementet.

Sammen med dommerne i går. Wauw.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster