Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Vidal din nar.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

IDIOT

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Din idiot. Hvad fanden laver han?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Det er vildt, hvor mange dårlige straffespark, der er i Champions League denne sæson.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Hvornår lærer fodboldspillere, at man aldrig skal smadre igennem, men hellere placere enten lavt og hårdt, eller højt og præcist?

Kæmpe klovn, Vidal.

Men jeg håber, Bayern stadigvæk holder nullet. Gør de det, så går Real ikke videre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Real startede bedst, men derefter har det godt nok været Bayern på det hele. Jeg er pænt glad for, at vi trak Juventus, selvom vi også fik smæk der, men der havde vi trods alt en chance. Tror vi var blevet gennemhullet af Bayern. Ærgerligt at Vidal ikke scorede, men det var trods alt ikke er straffe.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Hvornår lærer fodboldspillere, at man aldrig skal smadre igennem, men hellere placere enten lavt og hårdt, eller højt og præcist?
Det er dybt irrationelt. Der er intet merværdi i et hårdt spark, hvis du sigter højt i målet. Bolden skal nok gå ind, selvom det er en kontrolleret inderside.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Hvornår lærer fodboldspillere, at man aldrig skal smadre igennem, men hellere placere enten lavt og hårdt, eller højt og præcist?
Det er dybt irrationelt. Der er intet merværdi i et hårdt spark, hvis du sigter højt i målet. Bolden skal nok gå ind, selvom det er en kontrolleret inderside.
Præcis. Jeg bliver idiot af at se spillere, der bare pløjer igennem med lukkede øjne. Lewandowski er f.eks. en utrolig god skytte, fordi han altid finter målmanden og sparker dem kontrolleret ind.

Jeg brænder igenne, hvis Real får noget fra denne kamp. Så er Vidal en stor, fed nar. Også selvom der ikke var straffe, da armen var ind til kroppen, men Real har fået så meget hjælp, at det er kun glædeligt, at der er en smule karma mod deres retning, så de ved, hvor latterligt det er at få noget dømt, som ikke skal være dømt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Er det ikke noget med at Real ikke har forladt banen i år uden at score? Det bliver spændende om Bayern kan holde dem fra det i anden halvleg. De spillede virkelig godt til sidst.

Det er en god fodbold kamp det her, synes jeg. Alaba/Lahm vs Marcelo/Carvajal samt Thiago/Vidal vs Kroos/Modric.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Lad nu være med at lukke mål ind bayern. 1-0 burde være fint at tage til bernabeu med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:Er det ikke noget med at Real ikke har forladt banen i år uden at score? Det bliver spændende om Bayern kan holde dem fra det i anden halvleg. De spillede virkelig godt til sidst.

Det er en god fodbold kamp det her, synes jeg. Alaba/Lahm vs Marcelo/Carvajal samt Thiago/Vidal vs Kroos/Modric.
Ja, fantastiske spillere over det hele. Men kender jeg PL-fans ret, så vil de stadigvæk mene, at en kamp mellem City og Chelsea er bedre ... :sørgelig:
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

1 - Here is Leicester's average position map for the first half v Atletico Madrid. Isolation.
Billede
Almost like Vardy is Britain and the rest are Europe. Apt.
:-)
Senest rettet af kklaus ons apr 12, 2017 9:49 pm, rettet i alt 1 gang.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Lad nu være med at lukke mål ind bayern. 1-0 burde være fint at tage til bernabeu med.
Ikke sikker mate. Vil virkelig gerne have mindst 1 mål mere. Du kender Bernabeu.. Ikke et nemt sted at komme.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det ringe af bayern. Helt vildt skidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster