11/4 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af abx »

En juve-kammerat har lige sms'et og mener helt oprigtigt at ChievoVerona i lørdags gav væsentligt mere modstand end Barcelona
Senest rettet af abx tirs apr 11, 2017 10:43 pm, rettet i alt 1 gang.
Próxima Estación.... Parallel!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

På den positive side, så er 3-0 altid bedre end 4-0. Nåh ligaen for fulde sejl.
Senest rettet af Kubala tirs apr 11, 2017 10:46 pm, rettet i alt 1 gang.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Nogen gange er fodbold meget enkelt. Luk ned for MSN og Barca er et ordinært hold. Vi kan pt. ikke være med på højeste niveau når vi møder hold fra øverste hylde med en stram organisation.

De næste otte dage vil jeg drømme om endnu et mirakel. Samlet sejr kræver nok et endnu størr mirakel end mod PSG, da Juventus forsvar og organisation nok er det bedste, der findes.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Ingen ord for hvor ringe vi er.

Rakitic til 2020, omg. Gomes får vi næppe skippet videre og Iniesta er lysår fra Don-æraen. Man savner bare så meget Xavi og Puyi, men det ville også være utopi at tro på kompetente afløsere til så eksemplariske ledere.

On-topic: Allegri ser spændende ud. Må meget gerne komme til Camp'en og tage Dybala og Bonucci i hånden.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Jeg er målløs. Det her hold skal bygges op helt fra bunden. Desværre består vores ledelse - ligesom vores hold i dag - af en flok kegler. Kan slet ikke kende Barca mere.

Har aldrig været mere skuffet og pessimistisk som fan.
93' Iniesta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det værste er at jeg ikke engang synes juve var noget specielt. De scorer på deres chancer og dem kom de frem til fordi vi var så latterligt passive. Vi havde rigeligt med chance til at kunne være taget hjem til campen med et fornemt resultat men desværre blev de pisset væk.

Jeg kan dog godt lide Juve og håber de vinder cl. Men jeg ser Bayern som et markant bedre hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Apropos MSN, så har det fandme ikke været hvad det var for blot et år siden. Der mangler koncentration og fokus fra især N og S og M forventes at redde vores røv hver gang vi står idéløse og forvirrede tilbage. N har spillet godt i perioder, men S har, pånær sin medfødte evne til at score, ikke virket nær så skarp og resolut i tanke og handling.

Sølle sæson over hele linjen, men det falder tilbage på Lucho. Jeg græder hvis Unzue bliver cheftræner, kom nu med noget nyt blod istedet for at køre ren indavl i Barca-gangene, Barto. Det virkede med Pep og til dels med Tito (0-7, anyone?) men man kan ikke køre på 'Barca-DNA' og seminepotisme i så stor en klub hver gang vi skal have ny træner.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det værste er at jeg ikke engang synes juve var noget specielt. De scorer på deres chancer og dem kom de frem til fordi vi var så latterligt passive. Vi havde rigeligt med chance til at kunne være taget hjem til campen med et fornemt resultat men desværre blev de pisset væk.

Jeg kan dog godt lide Juve og håber de vinder cl. Men jeg ser Bayern som et markant bedre hold.
Vi "vandt" på xG i følge twitter. Jeg vil også sige, at forskellen på de to hold var skarphed. Juventus var slet ikke frygtindgydende.

Billede

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

De var bare skarpere defensivt og offensivt...Billede
Senest rettet af B-Freak tirs apr 11, 2017 10:53 pm, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Det værste er at jeg ikke engang synes juve var noget specielt. De scorer på deres chancer og dem kom de frem til fordi vi var så latterligt passive. Vi havde rigeligt med chance til at kunne være taget hjem til campen med et fornemt resultat men desværre blev de pisset væk.

Jeg kan dog godt lide Juve og håber de vinder cl. Men jeg ser Bayern som et markant bedre hold.
Vi "vandt" på xG i følge twitter. Jeg vil også sige, at forskellen på de to hold var skarphed. Juventus var slet ikke frygtindgydende.
Jep, Derfor er jeg heller ikke så negativ omkring vores fremtid. Holdet har rigeligt kvalitet men vi mangler et system. En ny træner og et par nye spillere. Ikke noget med panik og meltdown. Det må fansene om ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Worst case scenario er, at vi ansætter Unzué og bruger alle vores penge på en offensiv stjerne. Jeg ser desværre det som et meget muligt scenario. Et galactico indkøb til at glemme de dårlige resultater, hvorefter vi får endnu en sæson med det forsvar.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi vinder Copa del Rey. That's it. Og så starter vi på en frisk med en ny træner efter sommerferien.

Heldigvis er der mange andre gode grunde til at tage til Barcelona end at se fodbold. For kampen mod Real Sociedad er nærmest ligegyldig og endnu et mirakel mod Juventus er for meget at håbe på. Er gået fra at være jubeloptimist til at være sortseer på kun en uge :cry:.

Godnat nat alle I dejlige Barca fans. Håber, at jeg vågner i morgen og finder ud af, at 3-0 til Juve blot var en ond drøm.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBSOCI skrev:Vi vinder Copa del Rey. That's it. Og så starter vi på en frisk med en ny træner efter sommerferien.

Heldigvis er der mange andre gode grunde til at tage til Barcelona end at se fodbold. For kampen mod Real Sociedad er nærmest ligegyldig og endnu et mirakel mod Juventus er for meget at håbe på. Er gået fra at være jubeloptimist til at være sortseer på kun en uge :cry:.

Godnat nat alle I dejlige Barca fans. Håber, at jeg vågner i morgen og finder ud af, at 3-0 til Juve blot var en ond drøm.
Vi går ikke videre men du skal nok få en god kamp. Jeg forventer at drengene giver juve en lærestreg. Vi gjorde dem bedre end de er i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

En af mine Real-venner skrev (godt nok inden PSG-kampen)

'Remember when Barcelona lost 0-4 against Bayern Munich on Allianz Arena and made a hell of a comeback in the return leg, only losing 3-0?'

Noget i den stil. Passer lidt bedre idag. Vi får uafgjort hjemme efter en hurtig Juve-scoring, jeg håber næsten på et totalt kollaps, så der kan ryddes ordentligt op. Ville næsten ikke kunne klare hvis vi lavede endnu et comeback, det ville næsten være for åndssvagt med den generelle indstilling på holdet. Hvad fanden bliver det næste, så skal vi lave en 0-5 til 7-1 og en Liverpool XL i finalen? Joke.

Vi har fået samtlige modstandere i denne sæson til at fremstå som verdensstjerner. Enig med Piquenbauer, Juve foldede sig ikke engang ud, de var bare skarpere på deres chancer og kompakte i defensiven. Enrique er et taktisk marvel. Han løfter markedsværdien for samtlige modstandertrænere, Allegri ligner jo en ren Capello efter denne kamp. Hans største bedrift er stadig i vente til Clasico, hvor han unægteligt vil få selveste Zidane til at fremstå taktisk kapabel, jeg brækker mig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:Worst case scenario er, at vi ansætter Unzué og bruger alle vores penge på en offensiv stjerne. Jeg ser desværre det som et meget muligt scenario. Et galactico indkøb til at glemme de dårlige resultater, hvorefter vi får endnu en sæson med det forsvar.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Jeg forstår ikke hvorfor unzue allerede nu skal stemples som en idiot. Bevares jeg ønsker også en ny træner med lid friskhed men jeg kender intet til unzue.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster