11/4 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Jeg vil næsten gøre alt for en Roy Keane-type på midtbanen. Vi savner en leder, som også er et kæmpesvin, bare for at vise en anden side, og som lige sætter sig i respekt og får hevet de andre med.

Et mix af Puyols hårde spil, men som var meget fair kombineret med Roy Keanes svinskeegenskaber ville være den ideelle leder for dette rygradsløse hold, som Lucho på mange måder har demonteret til elendighed.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det går jo fint. Hvis vi så bare kan holde dem så de kun scorer to mål i anden halvleg, så tager vi dem på hjemmebane som vi plejer...

PS: Hold da kæft hvor er vi ringe


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Har lige tændt nu. Alt er som det plejer, ser jeg. Kan vi ikke bare gå direkte til goalshow, så jeg kan slukke igen?

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:Hvem i alverden skal vi hente for at redde vores startellever? Héctor er næppe løsningen alene.
Thiago eller Verratti. En til at gribe taktstokken på midtbanen. Men vigtigere endnu, en kompetent træner.
Man kan vel håbe, at Unzué forsvinder hen over sommeren.
Jeg har hørt at AGF leder efter en målmandstræner. Jeg får lige fat i Tøffe. Så kan han give Unzué an offer he can't refuse.
Udmærket. Han kunne eventuelt tage Neymars hårstylist med sig til Århus.
Robert Zimmerman

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Vi har brug for minimum 250 mio. euro, hvis vi skal tilbage til den absolutte top. De første 75 mio. euro kan vi sende til United og se, om vi kan lokke de Gea.

de Gea har reddet United i flere omgange med ligeså et ringe forsvar som vores, og så kan de sidste 175 mio. euro bruges til en back og en leder. de Gea stepper i det mindste op, når det kræves og kan tage imod bombarderinger og samtidig også hive en redning frem, der gør en forskel. Noget som ter Stegen ofte glemmer, at det er hans arbejde på en fodboldbane og ikke prøve at efterligne Manuel Neuers spil med fødderne kun.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:Hvem i alverden skal vi hente for at redde vores startellever? Héctor er næppe løsningen alene.
Thiago eller Verratti. En til at gribe taktstokken på midtbanen. Men vigtigere endnu, en kompetent træner.
Man kan vel håbe, at Unzué forsvinder hen over sommeren.
Jeg har hørt at AGF leder efter en målmandstræner. Jeg får lige fat i Tøffe. Så kan han give Unzué an offer he can't refuse.
Udmærket. Han kunne eventuelt tage Neymars hårstylist med sig til Århus.
Du antager, at Neymar kun har en?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Lad os købe Buffon. Hans karisma ville pynte. Forskellen på Barca nu og i guldalderen under Pep er også, at der - foruden lederskab på og uden for banen - var langt flere vindertyper på holdet. Der var mænd mod drenge dengang når vi mødte Real. Vi har for mange gode tabere.

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det ligner allerede, at der skal et mindre mirakel til, hvis vi skal i semi. Tre mål på 1 1/2 kamp og foreløbig er der scoret blot to mål mod Juve på 8 1/2 kamp. Men jeg er klar til Camp Nou og håber på endnu en uforglemmelig aften inBarcelona...

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Nu får i et føl, for Gomes skal på banen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Storken skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:Hvem i alverden skal vi hente for at redde vores startellever? Héctor er næppe løsningen alene.
Thiago eller Verratti. En til at gribe taktstokken på midtbanen. Men vigtigere endnu, en kompetent træner.
Man kan vel håbe, at Unzué forsvinder hen over sommeren.
Jeg har hørt at AGF leder efter en målmandstræner. Jeg får lige fat i Tøffe. Så kan han give Unzué an offer he can't refuse.
Udmærket. Han kunne eventuelt tage Neymars hårstylist med sig til Århus.
Du antager, at Neymar kun har en?
Ahhh, så for mange kokke fordærver virkelig håret.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Haha , Gomes for høvlen da! Superhero!
Próxima Estación.... Parallel!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

LE pisser på os
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

DeanCassady skrev:Hvem i alverden skal vi hente for at redde vores startellever? Héctor er næppe løsningen alene.
NY træner!
Køb Verretti og Bellerin, og spil 4-3-3 med fokus på midten.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Tello skrev:Nu får i et føl, for Gomes skal på banen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ja, og på bekostning af den eneste spiller, der har leveret en værdig indsats i hele første halvleg.

Gade vide, om Lucho gør det med vilje nu... om det er noget personligt mod ledelsen i Barca eller et eller andet.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

VI mangler spillere ude på kanten, som kan penetrere enten via overlap eller bare skære igennem bredt på banen. Det er alt, alt for nemt at lukke denne 3-4-3 ned, når både Messi og Neymar søger ind, og Iniesta og Roberto ikke ejer et gram speed i fødderne til at kunne løsrive Juventus' fremragende organisation.

Jeg ville forsøge med Alba på et tidspunkt. Vi mangler en, der kan komme til baglinjen i overlap og spille den fladt tilbage. Bare for at variere vores offensiv, for det er satme elendigt lige nu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster