11/4 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

drømmefodbold skrev:Mangler så meget nogle yngre topspillere. Der er ingen sult og virker som om man bare skal hjem til familien og drikke te. Trist at se på man kan være så ringe og ligeglade.
Vi mangler en ordentlig træner, som formår at omsætte organisation og ideer til spillerne, og en anfører som træder i karakter. Elsker Iniesta, men han er simpelthen for flegmatisk i den rolle efter min mening. Bliv nu sur og indgyd gejst for helvede.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Håber også andre udnyttede de gode oddset tilbud. 2.5 på over 1.5 Juve mål. Juve -1 gav 4.5 igen, og endnu mere på andre sider end min. Jeg bryder mig ikke om det, men det her er totalt latterligt. Det her var det eneste man skulle undgå. Og se så 22 minutter inde i kampen..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Drake skrev:Igen får vi underkendt et mål!!!!!!!!!!! :mad:
Fair nok. Offside jo.? Ikke?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Mandzukic har alle dage været klam.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

!Option skrev:
DeanCassady skrev:Gi' mig enten 2005/2006, 2010/2011 eller 2014/2015. Jeg er ligeglad hvilken.
Hvis du konstant ønsker noget fra dengang, så vil du aldrig blive andet end skuffet. Holdet skal rejses på ny, og det bliver det ikke ved at fansene konstant hænger i fortiden.
Generelt lader det ikke til at tilhængerne har nogen som helst indflydelse på hvad, der foregår. Jeg tænker, at eskapisme er et fint alternativ i disse tider.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Guardiola skrev:
drømmefodbold skrev:Mangler så meget nogle yngre topspillere. Der er ingen sult og virker som om man bare skal hjem til familien og drikke te. Trist at se på man kan være så ringe og ligeglade.
Vi mangler en ordentlig træner, som formår at omsætte organisation og ideer til spillerne, og en anfører som træder i karakter. Elsker Iniesta, men han er simpelthen for flegmatisk i den rolle efter min mening. Bliv nu sur og indgyd gejst for helvede.
Enig. Omvendt kan jeg dog ikke lige se hvor, den nye anfører skulle komme fra.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Det er jo ren alibibold. Der kommer intet fra andre end Messi.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

DeanCassady skrev:
!Option skrev:
DeanCassady skrev:Gi' mig enten 2005/2006, 2010/2011 eller 2014/2015. Jeg er ligeglad hvilken.
Hvis du konstant ønsker noget fra dengang, så vil du aldrig blive andet end skuffet. Holdet skal rejses på ny, og det bliver det ikke ved at fansene konstant hænger i fortiden.
Generelt lader det ikke til at tilhængerne har nogen som helst indflydelse på hvad, der foregår. Jeg tænker, at eskapisme er et fint alternativ i disse tider.
Det er helt sikkert fint til tider, men når det er det samme igen og igen hver gang der er modgang, ja så bliver man sku lidt træt :roll:

Med det sagt er jeg lige så frustreret som resten af os herinde...
Rey Abi!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
drømmefodbold skrev:Mangler så meget nogle yngre topspillere. Der er ingen sult og virker som om man bare skal hjem til familien og drikke te. Trist at se på man kan være så ringe og ligeglade.
Vi mangler en ordentlig træner, som formår at omsætte organisation og ideer til spillerne, og en anfører som træder i karakter. Elsker Iniesta, men han er simpelthen for flegmatisk i den rolle efter min mening. Bliv nu sur og indgyd gejst for helvede.
Enig. Omvendt kan jeg dog ikke lige se hvor, den nye anfører skulle komme fra.
Nej, det er problemet. Man køber ikke en anfører til udefra. Men det er et kæmpe problem efter min mening, at vi ikke har den naturlige i truppen (Masch heller ikke, han er for langt nede i hierarkiet). Vi mistede lidt begge forældre i Xavi og Puyol

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

!Option skrev:
DeanCassady skrev:
!Option skrev:
DeanCassady skrev:Gi' mig enten 2005/2006, 2010/2011 eller 2014/2015. Jeg er ligeglad hvilken.
Hvis du konstant ønsker noget fra dengang, så vil du aldrig blive andet end skuffet. Holdet skal rejses på ny, og det bliver det ikke ved at fansene konstant hænger i fortiden.
Generelt lader det ikke til at tilhængerne har nogen som helst indflydelse på hvad, der foregår. Jeg tænker, at eskapisme er et fint alternativ i disse tider.
Det er helt sikkert fint til tider, men når det er det samme igen og igen hver gang der er modgang, ja så bliver man sku lidt træt :roll:

Med det sagt er jeg lige så frustreret som resten af os herinde...
Det er vel kun logisk at tænke sig væk og romantisere - især når der intet andet er at gøre.
Robert Zimmerman

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Vi skal bruge to lift, fire accept af EUs domstol, accept fra en far fra Mellemøsten, forbi Sydpolen, drøfte fred mellem Kkk og Black Panther, genoplive Moder Theresa, læse biblen på 17 sprog for at komme frem til en kvalificeret afslutning, mens Juventus skal bruge to afleveringer og et ryk, så er de i vores felt og har scoret.

Mm bliver så træt af at se os konstant være så håbløse, når modstanderne lukker rummene ned. Ingen plan B whatsoever. Eller Pæan A for den sags skyld.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Mascherano har aldrig spillet en god kamp for os på den plads. Kvartfinale ude mod Juve, hvorfor fuck ikke. Skulle have været en 4-3-3, nu med Bussi's fravær. Alba overfor Cuadrado, og ikke fucking Mathieu. Enten Masch eller Umtiti ved siden af Piqúe.

Men nu kan vi også koncentrere os om pokalturneringen, mod Alaves.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
drømmefodbold skrev:Mangler så meget nogle yngre topspillere. Der er ingen sult og virker som om man bare skal hjem til familien og drikke te. Trist at se på man kan være så ringe og ligeglade.
Vi mangler en ordentlig træner, som formår at omsætte organisation og ideer til spillerne, og en anfører som træder i karakter. Elsker Iniesta, men han er simpelthen for flegmatisk i den rolle efter min mening. Bliv nu sur og indgyd gejst for helvede.
Enig. Omvendt kan jeg dog ikke lige se hvor, den nye anfører skulle komme fra.
Nej, det er problemet. Man køber ikke en anfører til udefra. Men det er et kæmpe problem efter min mening, at vi ikke har den naturlige i truppen (Masch heller ikke, han er for langt nede i gierakiet). Vi mistede lidt begge forældre i Xavi og Puyol
Lige præcis. Og man skal ikke være spåkone for at vide, at Messi ender som den næste i rækken, når der engang skal stemmes igen. Og skønt Messi er Messi, ser jeg heller ikke ham som the second coming i det henseende.
Robert Zimmerman

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

4 afslutninger på mål modsat 1. Og de har en boldbesiddelse på kun 29%. Det er jo latterligt.
Senest rettet af Kubala tirs apr 11, 2017 9:30 pm, rettet i alt 1 gang.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:4 afslutning på mål modsat 1. Og de har en boldbesiddelse på kun 29%. Det er jo latterligt.

Men vi har jo boldbesiddelsen. Vigtigste element i fodbold
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster