8/4 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Denne kamp er forresten en fremragende indikator for vores sæson. Rotationer, skidt taktik/system og så en KÆMPE dommerfejl. Vi er nærmest blevet ramt af en kæmpe dommerfejl i hver kamp hvor vi har været på røven. Den i dag var jo også fuldstændig sindssyg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Denne kamp er forresten en fremragende indikator for vores sæson. Rotationer, skidt taktik/system og så en KÆMPE dommerfejl. Vi er nærmest blevet ramt af en kæmpe dommerfejl i hver kamp hvor vi har været på røven. Den i dag var jo også fuldstændig sindssyg.
Malaga blev retfærdigvis snydt for et mål (fejlagtig offside) og muligvis et straffespark.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Sandro: "If I'm someone in the world of football, it's thanks to Barça. I apologize to anyone I offended with my goal celebration."
Kan ikke se hvorfor det skulle fornærme nogle, at han jubler. Og jubelscenen var jo ikke engang særlig ''vild''. Han blev sendt videre, fordi at man vurderede ham til ikke at være god nok. Jeg kan nærmest kun bifalde at juble i tilfælde som disse. Han er 21, og ikke en klublegende eller noget i den dur.
Mascherano: "It's clear that the league doesn't only pass through the Bernabéu. We also need Madrid to slip up."
Mascherano: "We lacked freshness and touch when we had the ball. Our opponents set themselves up well and it turned out well for them."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Denne kamp er forresten en fremragende indikator for vores sæson. Rotationer, skidt taktik/system og så en KÆMPE dommerfejl. Vi er nærmest blevet ramt af en kæmpe dommerfejl i hver kamp hvor vi har været på røven. Den i dag var jo også fuldstændig sindssyg.
Malaga blev retfærdigvis snydt for et mål (fejlagtig offside) og muligvis et straffespark.
Ja men nu snakker jeg om os og vores sæson hvorfor det ikke rigtigt er relevant at snakke om malaga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Gomes og Alcazer har slet ikke niveau. Heller ikke D. Suarez. Af sommerens fem køb har vi haft succes med et.

Roberto udtalte for noget tid siden, at det er Unzue der primært står for det taktiske. Ser frem til flere Lucho år. Denne gang uden karisma.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Du kan ikke bruge denne sæson til noget som helst når det kommer til nye spillere. De har været fucked hver eneste gang de sætter benene på banen. Intet system, ingen rutine til at støtte dem og elendig indstilling fra flere bærende spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Denne kamp er forresten en fremragende indikator for vores sæson. Rotationer, skidt taktik/system og så en KÆMPE dommerfejl. Vi er nærmest blevet ramt af en kæmpe dommerfejl i hver kamp hvor vi har været på røven. Den i dag var jo også fuldstændig sindssyg.
Malaga blev retfærdigvis snydt for et mål (fejlagtig offside) og muligvis et straffespark.
Ja men nu snakker jeg om os og vores sæson hvorfor det ikke rigtigt er relevant at snakke om malaga.
Det handler jo ikke om Malaga. Det er to mål vi ikke indkasserer, fordi dommerkendelserne kommer os til gode.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jonatan Spang på Zulu.. Kan måske hjælpe lidt..

Eller noget.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er slut nu. Vi kunne med en masse held vinde på bernabeu men real smider ikke 6 point i de resterende kamp. Det kommer bare ikke til at ske.

Vi har dog stadig chancen for at vinde CL og det mener jeg også vi kan. Så længe vi altså holder os til de spillere og det system der virker.
Hvis vi vinder på Bernabeu, så skal Real Madrid kun tabe en kamp, og det ikke spor urealistisk sådan som de spiller. Det virker bare urealistisk at vi skulle hente maksimum point i de resterende kampe.
Jeg ser dem virkelig ikke tabe flere kampe. Og slet ikke hvis de taber til os.

For mig er det slut nu. Jeg kan virkelig ikke se os komme tilbage og jeg vil hellere at vi kigger mod CL og går all in.
.... Og deres fans sad og lykønskede Barcelona med ligatitlen efter deres resultat i dag. Hvorfor skulle Malaga ikke også kunne slå Real Madrid? Det ville sgu være lidt af en falliterklæring, hvis vi opgav ligaen med 7 runder igen, når Real Madrid kun skal faile i en kamp, før vi selv kan afgøre det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber virkelig at vi droppe drømmen om ligaen og sætter alle kræfter ind på CL. Den kan vi godt vinde.

Så kan reserverne spille lidt mere i ligaen og gala i cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Denne kamp er forresten en fremragende indikator for vores sæson. Rotationer, skidt taktik/system og så en KÆMPE dommerfejl. Vi er nærmest blevet ramt af en kæmpe dommerfejl i hver kamp hvor vi har været på røven. Den i dag var jo også fuldstændig sindssyg.
Malaga blev retfærdigvis snydt for et mål (fejlagtig offside) og muligvis et straffespark.
Ja men nu snakker jeg om os og vores sæson hvorfor det ikke rigtigt er relevant at snakke om malaga.
Det handler jo ikke om Malaga. Det er to mål vi ikke indkasserer, fordi dommerkendelserne kommer os til gode.
Hvad er det du vil? Jeg trækker denne kamp frem fordi den passer på flere af de kampe hvor VI har fucket op. Den har de ting vi har set igen og igen. Jeg snakker ikke om at det er fortjent eller at malaga ikke blev snydt. Jeg siger bare at det billede vi så i dag omkring VORES hold var det samme som vi har set i de kampe hvor vi har smidt point.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er slut nu. Vi kunne med en masse held vinde på bernabeu men real smider ikke 6 point i de resterende kamp. Det kommer bare ikke til at ske.

Vi har dog stadig chancen for at vinde CL og det mener jeg også vi kan. Så længe vi altså holder os til de spillere og det system der virker.
Hvis vi vinder på Bernabeu, så skal Real Madrid kun tabe en kamp, og det ikke spor urealistisk sådan som de spiller. Det virker bare urealistisk at vi skulle hente maksimum point i de resterende kampe.
Jeg ser dem virkelig ikke tabe flere kampe. Og slet ikke hvis de taber til os.

For mig er det slut nu. Jeg kan virkelig ikke se os komme tilbage og jeg vil hellere at vi kigger mod CL og går all in.
.... Og deres fans sad og lykønskede Barcelona med ligatitlen efter deres resultat i dag. Hvorfor skulle Malaga ikke også kunne slå Real Madrid? Det ville sgu være lidt af en falliterklæring, hvis vi opgav ligaen med 7 runder igen, når Real Madrid kun skal faile i en kamp, før vi selv kan afgøre det.
Du skal være mere end velkommen til at håbe. Jeg kan bare ikke se det ske længere. Men jeg kunne så heller ikke se os komme tilbage i kampen mod PSG så...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg håber virkelig at vi droppe drømmen om ligaen og sætter alle kræfter ind på CL. Den kan vi godt vinde.

Så kan reserverne spille lidt mere i ligaen og gala i cl.
Du har tidligere snakket meget om kontinuitet. Hvordan passer det med at ville rotere i de mange liga kampe mellem Champions League opgørene?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

LE kunne være sød at gå nu.. Er nærmest ligeglad hvem vi får ind.. Gomes skal bare ud nu. Samme med Mathieu.. Fuck lortet..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Michman skrev:Jonatan Spang på Zulu.. Kan måske hjælpe lidt..

Eller noget.
Og Fast & Furious 5 på Tv3. Handlingen i den er mere realistisk end vores chance for at vinde ligaen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster