8/4 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der kommer intet fra det her hold da vi er læst. 4-3-3 fungere bare ikke med de spillere vi har.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Ting:
- Hvorfor er det Kameni altid er i beast-mode mod os?
- Svagt af Mathieu. Synes ellers han har gjort det fint.
- Vores midtbane er simpelthen for tynd. Vi skal have tre offensive midtbanespillere af øverste hylde. Lige nu har vi kun Rakitic og Iniesta. De øvrige er niveauet under.
- Vi skal simpelthen blive ved med at være intensive, så skal det nok give pote.

VAMOS!
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Utroligt så anonym eksempelvis Bussi kan være ved sådan et par udskiftninger i lineup.

Dennis S. er helt usynlig også.

Man tror jo ikke det er samme klub som første halvleg mod Sevilla for 4 dage siden.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Skift tilbage til 3-4-3 og skift ini ind. Vi kan ikke smide chancen for selv at afgøre mesterskabet igen. Ufatteligt at LE vælger at skifte væk fra det, der har virket på udebane mod et svært hold. Vi skal passe på dumme gule i anden halvleg, vi har fået mange dumme i første.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:Skift tilbage til 3-4-3 og skift ini ind. Vi kan ikke smide chancen for selv at afgøre mesterskabet igen. Ufatteligt at LE vælger at skifte væk fra det, der har virket på udebane mod et svært hold. Vi skal passe på dumme gule i anden halvleg, vi har fået mange dumme i første.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Jeg frygter virkelig et rødt til alba eller ney. Hvis vi ikke hurtigt scorer så kunne de godt lave noget åndssvagt.

Og ja det er hovedløst at skifte system. Nu skal vi presse helt vildt i 45 min fremfor at kunne spille kampen stille og roligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Når. Lige så dårlig spil som jeg havde forvente som vi har spillet i denne sæson. Jeg tror vi for en 1-1 med hjem, og det er simpelthen ikke godt nok!!!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Her bliver mesterskab afgjort
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1232
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 220 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

whidgee skrev:
Reevenge skrev:Denne her kamp udstiller på perfekt vis hvor ringe en træner Enrique er. At bruge Mathieu og Gomes, når man har alternativer på bænken, er uacceptabelt. Men han holder stædigt fast i sine patetiske fejlkøb, fucking ringe selvindsigt af LE. Jeg håber ikke nyheden om Unzue er sand, giv os et frisk pust a la Allegri. Denne stab har haft tre år med moderat succes, men manglende koncept og taktisk snilde.
Nu er det jo ikke fordi det vælter med alternativer, når Piqué og Rakitic har karantæne, og når Turan og Rafinha er sakdet. Vi har også en kamp mod Juve om tre dage, så det lyder som om at du spiller lidt for meget FIFA, hvor Iniesta bare starter i alle kampe.
Måske en Roberto på højre back, Mascherano centralt havde givet mere end Mathieus ustabilitet. Iniesta er alt andet lige kampklar når han sidder på bænken og Juventus er en ting, men når Real tidligere idag har smidt to point er mesterskabskampen helt åben. Der sætter man i min optik alle sejl ind på at lukke forskellen. Det lyder til du spiller for meget noget andet hvis det er svært at se logikken i, at spille med stærkest mulige opstilling mod et mandskab vi ofte har svært ved at slå.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Gomez ud - Iniesta ind til at starte med.
Senest rettet af Skydefinten lør apr 08, 2017 9:41 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg burde gå i seng.. Bliver direkte depri af at se os "spille" sådan..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Jeg sidder som andre har nævnt, men en frygt for at den nye træner bliver Unzue og hvad det bringer med sig. Det at han er vellidt af truppen, er ikke nødvendigvis et gode. Vil gerne have en træner der sætter sig i respekt, tør luge ud, giver et los i røven til dem, der fortjener det, og som viser klare ideer og inspirerer i sit taktiske setup. Truppen behøver ikke være venner med træneren.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal simpelthen score hurtigt. Ellers går det helt galt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Nu har jeg i 90+ min. skreget på Atl. Madrid og fejret deres 1-1 scoring som vandt Barca CL. Og så byder Barca os at smide det hele igen, ser det ud til. Øv, øv og atter :devil:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Skydefinten skrev:Billede
Gomez ud - Iniesta ind til at starte med.
Denis har været ringere. Fuldstændig usynlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster