FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det ved jeg sgu ikke om han er. Paco var trods alt anfører for Valencia og på landsholdet. Scorings og assistsmæssigt er Munir heller ikke ret langt foran Paco i denne sæson. Munir har i det hele taget ikke gang i den helt store sæson for Valencia.

Men lad os sige han er bedre end Paco alligevel. Så er det vel godt at det er Paco der sidder på bænken og keder sig mens Munir får spilletid så han kan blive endnu bedre?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Det ved jeg sgu ikke om han er. Paco var trods alt anfører for Valencia og på landsholdet. Scorings og assistsmæssigt er Munir heller ikke ret langt foran Paco i denne sæson. Munir har i det hele taget ikke gang i den helt store sæson for Valencia.

Men lad os sige han er bedre end Paco alligevel. Så er det vel godt at det er Paco der sidder på bænken og keder sig mens Munir får spilletid så han kan blive endnu bedre?
Munir vil være en fin super sub allerede nu
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Super sub er måske lige at stramme den.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Søren Larsen var supersub i Schalke...!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Det ved jeg sgu ikke om han er. Paco var trods alt anfører for Valencia og på landsholdet. Scorings og assistsmæssigt er Munir heller ikke ret langt foran Paco i denne sæson. Munir har i det hele taget ikke gang i den helt store sæson for Valencia.

Men lad os sige han er bedre end Paco alligevel. Så er det vel godt at det er Paco der sidder på bænken og keder sig mens Munir får spilletid så han kan blive endnu bedre?
Munir vil være en fin super sub allerede nu
Hvad baserer du det på? Han har virkelig ikke præsteret noget specielt hos valencia. Hvis vi ser på spillere som Rafinha og Denis så leverede dee rigtig flot spil da de var på lån men ingen af dem har slået helt igennem hos os.

Jeg tvivler på at Munir ville levere ret meget mere end Paco. Jeg tvivler også på at han ville få mere spilletid. Her skal det med at det ville være til hans fordel at vi har skiftet system da han ville kunne spille kant. Jeg tror dog stadig at rafinha, arda og denis ville være foran ham.

Det er ekstremt godt for munir at han er ude og få nogle minutter i benene. Og jeg håber at det samme sker næste sæson. Han er ikke klar til barca endnu. Heller ikke selvom han har scoret mod os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Det ved jeg sgu ikke om han er. Paco var trods alt anfører for Valencia og på landsholdet. Scorings og assistsmæssigt er Munir heller ikke ret langt foran Paco i denne sæson. Munir har i det hele taget ikke gang i den helt store sæson for Valencia.

Men lad os sige han er bedre end Paco alligevel. Så er det vel godt at det er Paco der sidder på bænken og keder sig mens Munir får spilletid så han kan blive endnu bedre?
Munir vil være en fin super sub allerede nu
Hvad baserer du det på? Han har virkelig ikke præsteret noget specielt hos valencia. Hvis vi ser på spillere som Rafinha og Denis så leverede dee rigtig flot spil da de var på lån men ingen af dem har slået helt igennem hos os.

Jeg tvivler på at Munir ville levere ret meget mere end Paco. Jeg tvivler også på at han ville få mere spilletid. Her skal det med at det ville være til hans fordel at vi har skiftet system da han ville kunne spille kant. Jeg tror dog stadig at rafinha, arda og denis ville være foran ham.

Det er ekstremt godt for munir at han er ude og få nogle minutter i benene. Og jeg håber at det samme sker næste sæson. Han er ikke klar til barca endnu. Heller ikke selvom han har scoret mod os.
Kan godt være det er Barca hjertet der taler.. Du ved Bojan, Munir, Denis, Rafinha. Vil så gerne have de slår igennem. For sent for Bojan. Men for de andre er der vel stadigvæk muligheder. Synes vores B hold gør det godt. Synes godt man kunne hente nogle op og prøve at give dem noget tid..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Det er sjovt hvordan Denis Suarez er "en Barca dreng". Han har 1 sæson som Barca b spiller i en alder af 19 år.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

zqa skrev:Det er sjovt hvordan Denis Suarez er "en Barca dreng". Han har 1 sæson som Barca b spiller i en alder af 19 år.
Det vidste jeg faktisk ikke. Man lærer noget nyt hver dag :glad:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Kunne ikke lige finde en tråd omhandlende kvindeholdet, så here it goes.

Barcelonas kvinder vandt i dag 2-0 mod Rosengården i Champions League, og er for første gang i klubbens historie klar til semifinalerne. Kudos for det resultat, og til Line Røddik for at vi har lidt dansk i klubben.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madbassen »

Jeg fløj med holdet fra Barcelona til Kastrup i sidste uge da de spillede kampen på udebane. Lidt mærkeligt, at de bare gik gennem hele lufthavnen uden at nogen anede, hvem de var, men fuck det. Tillykke til dem [emoji1][emoji106]
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Referee Hernández Hernández will be officiating El Clasico.
He was the referee who did not allow Barcelona's clear goal against Real Betis earlier this season.
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det der er åndssvagt. Og nej jeg siger ikke det er korrupt, men det er bare dumt. Hvorfor vælger man en dommer der har været involveret i en af sæsonens største fejl til at dømme årets største og nok vigtigste kamp? Og så endda en kamp hvor det hold der blev ramt af fejlen skal spille. Det er simpelthen bare mangel på respekt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Han skylder!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Det er jo egentlig linjedommeren, der skal hjælpe ham i den situation. Det går sgu for stærkt, hvis man ikke har vinklen fra siden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster