Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/verr ... g-fremtid/

Surprise. Og kan vi så droppe de åndssvage rygter om thiago og verratti. Det kommer ikke til at ske.
Lad nu være med at tro på alt, hvad fodboldspillere siger. Verratti kan jo ikke sige andet. Han kan jo ikke sige "Hey, jeg smutter sgu til sommer, pikhoveder. Kan I have det godt på grillen??"

Det er jo blevet set flere gange, at spillerne siger noget for så at ændre mening 3 uger efter, fordi de ikke gider at brænde broer af. Det er jo almen logik, at du ikke gider at sige noget, som kan give dig problemer.

Man så det jo også med Ander Herrera lige efter, at hans United-skifte i første omgang gang i stykker pga. for sent papirarbejde og anklager om fraud, der handlede på vegne af United, hvordan Herrera udtalte sig ,at det ikke betød noget , for han var alligevel så glad i Bilbao, og efterfølgende har han sagt, da han kom til United, at det skar i ham, at hans skifte til United gik i stykker.

Man har også set flere superstjerne sige, de ikke vil skifte klub for så at gøre det ugen efter.

Jeg nægter simpelthen at tro, at hvis Barca er konkrete i deres interesse om Verratti, så skal de nok kunne hente ham.

Barca og Real er de to eneste klubber i verden, der kan fucke enhver spillers holdning op. De kan lokke enhver spiller i verden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

I skal da have lov til at håbe. Men jeg kan simpelthen ikke se det ske. Jeg skal dog nok lade være med at lukke den fuldstændig til før han har forlænget...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:I skal da have lov til at håbe. Men jeg kan simpelthen ikke se det ske. Jeg skal dog nok lade være med at lukke den fuldstændig til før han har forlænget...
Han forlængede i sommer til 2021, så det sker nok ikke.

Edit: I februar sidste år kan jeg se

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Lad os nu se. Lidt interesse fra en storklub skal nok kunne give en lønforhøjelse hvis man bruger den rigtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tolker det helt klart, som om han er på vej til AGF.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:Jeg tolker det helt klart, som om han er på vej til AGF.
Hans agent har ellers udtalt, at Næstved er en gylden mulighed for at arbejde under Mogens Krogh. Så kom igen, Aarhus.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

OliverDK skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg tolker det helt klart, som om han er på vej til AGF.
Hans agent har ellers udtalt, at Næstved er en gylden mulighed for at arbejde under Mogens Krogh. Så kom igen, Aarhus.
Hvad med Mark Strudal?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:I skal da have lov til at håbe. Men jeg kan simpelthen ikke se det ske. Jeg skal dog nok lade være med at lukke den fuldstændig til før han har forlænget...
Jeg kan godt lide din pessimisme! Så bliver man aldrig skuffet! :D

Men jeg har efterhånden lært en ting i fodbold, og det er, at fodboldspillere aldrig siger sandheden, og det andet er, at når enten Real eller Barca banker på, så er der simpelthen ingen, der siger nej.

Det eneste, der kan forhindre et skife, er transferpengene mellem de to klubber - men selv der overgiver den sælgende klub sig til sidst, hvis spilleren vil væk. Men jeg nægter at tro, at Verrattis udtalelser skal tages som et pejlemærke, hvis PSG accepterede et tilbud fra Barca, og han så sagde nej.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke pessimisme - det er realisme.

Jeg kan vitterligt ikke se en eneste indikator for at vi kan hente Verratti. Ja han vil da gerne til barca men jeg tror ikke han vil gøre det der skal til hvilket er at kræve et skifte. Slet ikke når han tidligere har givet udtryk for hvor meget han skylder PSG for at give ham chancen på højeste niveau.

Og når det kommer til transferbeløbet så er det lige netop der at PSG ikke overgiver sig. De har ikke brug for penge. Efter alt at dømme ville marquinhos jo også til barca i sommers men det skete ikke. Han fik i stedet en ny kontrakt og så var den skid slået. Hvis vi skulle hente verratti så ville det kræve et perverst beløb. Det samme eller mere end hvad man u gav for pogba tror jeg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Enig - PSG er måske den sværeste klub at hente spillere fra alene på grund af at de ikke rigtig har brug for penge fra spillersalg. Veratti er en drøm, og må nok forblive en i lang tid, og bliver næppe Iniestas afløser, omend han er en oplagt kandidat.

Spørgsmålet om udnævnelsen af den fremtidige træner måske kan løfte sløret. Skulle vi få en mand som Pochettino, så starter rygterne nok ret kraftigt om Eriksen kunne man nok forestille sig. Og han skal vel også snart prøve noget større/andet, og så ville han vel være en udemærket kandidat. Han passer fra mit synspunkt glimrende ind spillemæssigt og mentalt, og niveauet tror jeg på med det niveau han viser i PL - og ville være en noget mere oplagt kandidat i forhold til realiteterne for faktisk at kunne hente ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er lidt sjovt - jeg glemmer hele tiden at vi skal have en ny træner til sommer. Og da det er tilfældet så giver det egentlig ikke rigtigt mening at snakke om nye spillere da vi ingen anelse har om hvordan vi vil spille.

Hvis det bliver Unzue så kan det f.eks. tænkes at vi fortsætter med 3-4-3 hvorfor en ny back ikke rigtigt er relevant. Hvis det bliver valverde så er det måske 4-2-3-1 og så skal vi ikke have en cm men en kant. Og sådan kan vi blive ved med poch, samp osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/real- ... -isco.html

Det her lugter altså også en smule af en agent der gerne vil skaffe sin klient en ny stor kontrakt eller få ham sendt afsted hurtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Det er lidt sjovt - jeg glemmer hele tiden at vi skal have en ny træner til sommer. Og da det er tilfældet så giver det egentlig ikke rigtigt mening at snakke om nye spillere da vi ingen anelse har om hvordan vi vil spille.

Hvis det bliver Unzue så kan det f.eks. tænkes at vi fortsætter med 3-4-3 hvorfor en ny back ikke rigtigt er relevant. Hvis det bliver valverde så er det måske 4-2-3-1 og så skal vi ikke have en cm men en kant. Og sådan kan vi blive ved med poch, samp osv.
Hvad nu hvis det er Troels Bech? Hvad skal vi så have?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/real- ... -isco.html

Det her lugter altså også en smule af en agent der gerne vil skaffe sin klient en ny stor kontrakt eller få ham sendt afsted hurtigt.
Det tror jeg du har ret i.

Når vi ikke valgte at hente ham inden hans skifte til Real Madrid, hvorfor skulle vi så gøre det nu? Hans aktie er trods alt faldet en del i tiden i Real Madrid.

Jeg har dog ikke noget imod Isco, så jeg kunne sagtens se ham i Barca trøjen. Han er bare ikke blevet så god, som man måske kunne have håbet på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Det er lidt sjovt - jeg glemmer hele tiden at vi skal have en ny træner til sommer. Og da det er tilfældet så giver det egentlig ikke rigtigt mening at snakke om nye spillere da vi ingen anelse har om hvordan vi vil spille.

Hvis det bliver Unzue så kan det f.eks. tænkes at vi fortsætter med 3-4-3 hvorfor en ny back ikke rigtigt er relevant. Hvis det bliver valverde så er det måske 4-2-3-1 og så skal vi ikke have en cm men en kant. Og sådan kan vi blive ved med poch, samp osv.
Hvad nu hvis det er Troels Bech? Hvad skal vi så have?
En ny ledelse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster