Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

DeanCassady skrev:
Kubala skrev:Tror ikke, at Riquelme helt havde tænkt det der igennem, før han kom med den der udtalelse.

Hvad er der i øvrigt galt med "den patetisk vogn", andet end, at han mangler e til sidst i patetisk? Og ja, han burde nok have brugt ordet, anerkende, i stedet for applaudere, medmindre han mener, at man på det kraftigste skal anerkende Ramos' evner vedr. hovedstød(måske har jeg misforstået noget, for kan ikke se det helt).


phpBB [video]


Edit: Det er Kroos, der slår indlæg.
Hvad i alverden taler du om?
Træk vejret og læs nogle af de indlæg, der omhandler dette, så forstår du det forhåbentligt, ok. Så er du sød. ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Hvad er der i øvrigt galt med "den patetisk vogn", andet end, at han mangler e til sidst i patetisk?
Altså ... du har jo selv halvt besvaret spørgsmålet. Læser man nu ikke korrektur længere? Dertil er det i øvrigt bare fuldkommen åndssvagt, at bruge sådan en vending i en artikel, som man (antageligvis) gerne vil have taget seriøst.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SparetireDad »

Er der nogen, der ved, hvornår Real Maddike skal spille den kamp, de mangler for at komme på niveau med bla Barca?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

April 9: RM vs ATM
April 11/12: Bayern vs RM
April 18/19: RM vs Bayern
April 23: RM vs Barca
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Hvad er der i øvrigt galt med "den patetisk vogn", andet end, at han mangler e til sidst i patetisk?
Altså ... du har jo selv halvt besvaret spørgsmålet. Læser man nu ikke korrektur længere? Dertil er det i øvrigt bare fuldkommen åndssvagt, at bruge sådan en vending i en artikel, som man (antageligvis) gerne vil have taget seriøst.
Korrektur fejl er næsten blevet normalt, men jo, men burde tjekke sådan noget igennem. Og ja, det er barnligt formuleret, det har du ret i, især hvis man vil tages seriøs.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

SparetireDad skrev:Er der nogen, der ved, hvornår Real Maddike skal spille den kamp, de mangler for at komme på niveau med bla Barca?
De kommer aldrig på niveau med Barca. :cool: ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

kklaus skrev:April 9: RM vs ATM
April 11/12: Bayern vs RM
April 18/19: RM vs Bayern
April 23: RM vs Barca
Har de ingen kamp imellem de to Bayern-kampe?

Jeg håber, de lige har to dårlige uger midt i april - for så er deres sæson slut.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Flax_Generous skrev:
kklaus skrev:April 9: RM vs ATM
April 11/12: Bayern vs RM
April 18/19: RM vs Bayern
April 23: RM vs Barca
Har de ingen kamp imellem de to Bayern-kampe?

Jeg håber, de lige har to dårlige uger midt i april - for så er deres sæson slut.
Udekamp mod Sporting.
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

kklaus skrev:
Flax_Generous skrev:
kklaus skrev:April 9: RM vs ATM
April 11/12: Bayern vs RM
April 18/19: RM vs Bayern
April 23: RM vs Barca
Har de ingen kamp imellem de to Bayern-kampe?

Jeg håber, de lige har to dårlige uger midt i april - for så er deres sæson slut.
Udekamp mod Sporting.
Udekampen med Sporting kommer de til at stille med reservernes reserver.


Edit: med andre ord: Getafe.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Kubala skrev:
DeanCassady skrev:
Kubala skrev:Tror ikke, at Riquelme helt havde tænkt det der igennem, før han kom med den der udtalelse.

Hvad er der i øvrigt galt med "den patetisk vogn", andet end, at han mangler e til sidst i patetisk? Og ja, han burde nok have brugt ordet, anerkende, i stedet for applaudere, medmindre han mener, at man på det kraftigste skal anerkende Ramos' evner vedr. hovedstød(måske har jeg misforstået noget, for kan ikke se det helt).


phpBB [video]


Edit: Det er Kroos, der slår indlæg.
Hvad i alverden taler du om?
Træk vejret og læs nogle af de indlæg, der omhandler dette, så forstår du det forhåbentligt, ok. Så er du sød. ;-)
Jeg havde læst og studsede netop derfor over dit kluntede indslag. Men nok om det.
JonasV skrev:
kklaus skrev:
Flax_Generous skrev:
kklaus skrev:April 9: RM vs ATM
April 11/12: Bayern vs RM
April 18/19: RM vs Bayern
April 23: RM vs Barca
Har de ingen kamp imellem de to Bayern-kampe?

Jeg håber, de lige har to dårlige uger midt i april - for så er deres sæson slut.
Udekamp mod Sporting.
Udekampen med Sporting kommer de til at stille med reservernes reserver.


Edit: med andre ord: Getafe.
Heh, det kan der næppe være nogen tvivl om.
Robert Zimmerman

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

DeanCassady skrev:
Kubala skrev:
DeanCassady skrev:
Kubala skrev:Tror ikke, at Riquelme helt havde tænkt det der igennem, før han kom med den der udtalelse.

Hvad er der i øvrigt galt med "den patetisk vogn", andet end, at han mangler e til sidst i patetisk? Og ja, han burde nok have brugt ordet, anerkende, i stedet for applaudere, medmindre han mener, at man på det kraftigste skal anerkende Ramos' evner vedr. hovedstød(måske har jeg misforstået noget, for kan ikke se det helt).


phpBB [video]


Edit: Det er Kroos, der slår indlæg.
Hvad i alverden taler du om?
Træk vejret og læs nogle af de indlæg, der omhandler dette, så forstår du det forhåbentligt, ok. Så er du sød. ;-)
Jeg havde læst og studsede netop derfor over dit kluntede indslag. Men nok om det.
JonasV skrev:
kklaus skrev:
Flax_Generous skrev:
kklaus skrev:April 9: RM vs ATM
April 11/12: Bayern vs RM
April 18/19: RM vs Bayern
April 23: RM vs Barca
Har de ingen kamp imellem de to Bayern-kampe?

Jeg håber, de lige har to dårlige uger midt i april - for så er deres sæson slut.
Udekamp mod Sporting.
Udekampen med Sporting kommer de til at stille med reservernes reserver.


Edit: med andre ord: Getafe.
Heh, det kan der næppe være nogen tvivl om.
Jamen, jeg beklager, at du ikke forstod mit "kluntede indslag". Men ja, nok om irrelevante indlæg. :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

http://www.bt.dk/fodbold/real-madrid-sp ... se-og-snyd

Haha, patetisk.
Real Madrids portugisiske venstreback Fabio Coentrão har af uvisse årsager været fraværende ved den spanske hovedstadsklubs træninger det seneste stykke tid.

Ingen har vidst hvorfor, men nu er der kommet klarhed over hans manglende tilstedeværelse.

Fabio Coentrão har såmænd været en tur i retten i den portugisiske by Braga, hvor han har indrømmet at have betalt 4.000 Euro (knap 30.000 danske kroner, red.) for at få hjælp til den afgørende teori-eksamen i forbindelse med, at han tog sit kørekort tilbage i 2012.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:http://www.bt.dk/fodbold/real-madrid-sp ... se-og-snyd

Haha, patetisk.
Real Madrids portugisiske venstreback Fabio Coentrão har af uvisse årsager været fraværende ved den spanske hovedstadsklubs træninger det seneste stykke tid.

Ingen har vidst hvorfor, men nu er der kommet klarhed over hans manglende tilstedeværelse.

Fabio Coentrão har såmænd været en tur i retten i den portugisiske by Braga, hvor han har indrømmet at have betalt 4.000 Euro (knap 30.000 danske kroner, red.) for at få hjælp til den afgørende teori-eksamen i forbindelse med, at han tog sit kørekort tilbage i 2012.
Det er smart at snyde, men det er dumt at blive opdaget.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

President Tebas has confirmed that the match between Celta Vigo - Real Madrid will occur between the 37th and 38th matchday.
Dette gør, at røvhullerne skal spille 3 kampe på 7 dage. Fra 14-21 Maj. Inden Celta kampen er der en hjemmekamp mod Sevilla, og på sidste kampdag, en udekamp mod Malaga.

Dette kan dog være fuldstændigt ligemeget, hvis vi fortsætter med at smide point her og der mod bundhold. Så er ligaen allerede afgjort, på det tidspunkt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Whaat.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster