Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Med hensyn til hotel, så kommer det meget an på om du vil bo ved Stadion eller i "centrum" (gotiske/Born/Barceloneta). Har boet mange gode steder, men er mere til lejlighed, hvis jeg er der mere end et par dage.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Grácia-delen er også anbefalelsværdig. Hyggelig og landsbyagtig, næsten. Meget lokalt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan også anbefale Sant Antoni. Der har jeg boet en hel del gange. Det er i gå-afstand til både Plaça Catalunya og Plaça d'Espanya.

MikaelS11
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirs mar 07, 2017 10:37 pm

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af MikaelS11 »

Fedt, tak for flere forslag til overnatning :)

Jeg har trygt overladt indkvartering til ex'en og så koncentrerer jeg mig om billetter til stadion. Nu ser det ud til at det er småt med pladser til 7/5, så jeg håber på at jeg kan nå at bestille 3 sammenhængende pladser når der åbnes for kampen mod Eibar.

Tak for al hjælp indtil videre.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MikaelS11 skrev:Fedt, tak for flere forslag til overnatning :)

Jeg har trygt overladt indkvartering til ex'en og så koncentrerer jeg mig om billetter til stadion. Nu ser det ud til at det er småt med pladser til 7/5, så jeg håber på at jeg kan nå at bestille 3 sammenhængende pladser når der åbnes for kampen mod Eibar.

Tak for al hjælp indtil videre.
Det ser altid småt ud med pladser så lang tid før kampen. Alle sæsonkortholdernes sæder står som en optaget plads indtil de frigiver den, hvilket typisk sker i løbet af de 7-14 dage op til kampen. Så det handler ikke så meget om, hvor mange der er nu, men hvor mange der bliver frigivet. :)
qepd

MikaelS11
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirs mar 07, 2017 10:37 pm

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af MikaelS11 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
MikaelS11 skrev:Fedt, tak for flere forslag til overnatning :)

Jeg har trygt overladt indkvartering til ex'en og så koncentrerer jeg mig om billetter til stadion. Nu ser det ud til at det er småt med pladser til 7/5, så jeg håber på at jeg kan nå at bestille 3 sammenhængende pladser når der åbnes for kampen mod Eibar.

Tak for al hjælp indtil videre.
Det ser altid småt ud med pladser så lang tid før kampen. Alle sæsonkortholdernes sæder står som en optaget plads indtil de frigiver den, hvilket typisk sker i løbet af de 7-14 dage op til kampen. Så det handler ikke så meget om, hvor mange der er nu, men hvor mange der bliver frigivet. :)
Ah det giver jo lidt mere mening. Men damn det er dælme ude af min comfort zone ikke at have det på plads inden vi tager afsted :)

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MikaelS11 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
MikaelS11 skrev:Fedt, tak for flere forslag til overnatning :)

Jeg har trygt overladt indkvartering til ex'en og så koncentrerer jeg mig om billetter til stadion. Nu ser det ud til at det er småt med pladser til 7/5, så jeg håber på at jeg kan nå at bestille 3 sammenhængende pladser når der åbnes for kampen mod Eibar.

Tak for al hjælp indtil videre.
Det ser altid småt ud med pladser så lang tid før kampen. Alle sæsonkortholdernes sæder står som en optaget plads indtil de frigiver den, hvilket typisk sker i løbet af de 7-14 dage op til kampen. Så det handler ikke så meget om, hvor mange der er nu, men hvor mange der bliver frigivet. :)
Ah det giver jo lidt mere mening. Men damn det er dælme ude af min comfort zone ikke at have det på plads inden vi tager afsted :)
Det forstår jeg virkelig godt, men det er uheldigvis sådan, det er sat op. Håber det løser sig, det gør det nok. :)
qepd

putamadrid
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør apr 12, 2014 8:31 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af putamadrid »

Hola Culés

Skal til Cataloniens smukke hovedstad og vil gerne se Sevilla-kampen den 5.
Plejer at have styr på billetter, men denne tur er mere eller mindre netop blevet planlagt.
På den officielle side er der udelukkende VIP billetter til salg, men har læst herinde, at der kommer ekstra billetter til salg på siden 2 uger inden kampen.
Er der en som kan anbefale, hvad der er min bedste mulighed for, at komme til kamp uden at blive ruineret?
Er det, at købe af en billethaj foran stadion, forsøge at købe en på den officielle side, når de bliver frigivet eller at købe en VIP billet? Eller er der en som har et bedre forslag.
Håber der er nogen som kan hjælpe.

Visca Barca <3

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Køb på den officielle side. Hold øje og så slå til.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Officiel side en uges tid før kampen
qepd

putamadrid
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør apr 12, 2014 8:31 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af putamadrid »

Gracias!

MikaelS11
Indlæg: 6
Tilmeldt: tirs mar 07, 2017 10:37 pm

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af MikaelS11 »

Flybilletter bestilt! :eek:

Så håber jeg bare på kampbilletter :)

Tak for stor hjælp til alle :thumbup:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Hvis nogen jyder vil billigt til Barcelona, så er der Billund-Girona retur til under 300 kr på flere datoer i starten/midten af maj.

http://www.momondo.dk/flightsearch/?Sea ... 1493321898
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af whidgee »

Skydefinten skrev:Hvis nogen jyder vil billigt til Barcelona, så er der Billund-Girona retur til under 300 kr på flere datoer i starten/midten af maj.

http://www.momondo.dk/flightsearch/?Sea ... 1493321898
Godt nok billigt. Er der nogen der har prøvet busturen fra Girona til Barcelona? Hvor lang tid tager det og hvad koster det?

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

whidgee skrev:
Skydefinten skrev:Hvis nogen jyder vil billigt til Barcelona, så er der Billund-Girona retur til under 300 kr på flere datoer i starten/midten af maj.

http://www.momondo.dk/flightsearch/?Sea ... 1493321898
Godt nok billigt. Er der nogen der har prøvet busturen fra Girona til Barcelona? Hvor lang tid tager det og hvad koster det?
http://www.sagales.com/en/trip/17/trans ... ona-centre
16 én vej, 25 retur
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster