Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5483
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:Chelsea og Barca kampen bliver kaldt skandale kamp...
Og hvor man glemmer at Barca blev snydt for et klokkeklart straffe på camp nou i den første kamp, og i returen fik Abidal vist ud fuldstændt forkert...

Se fra 4:43 i nedenstående video fra kampen...

phpBB [video]


Sjovt at det aldrig er nævnt i den sammenhæng!
Senest rettet af SpillerSomMESSI ons mar 15, 2017 12:13 am, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Chelsea og Barca kampen bliver kaldt skandale kamp, men hvorfor glemmer folk Inter og Barca sæsonen efter? Det var da ligeså skandaløst måde, Inter gik videre på. To klokkeklare straffespark Barca ikke fik, to offside mål Inter fik og et korrekt mål, Barca fik annulleret.

Man skal ikke langt tilbage end sidste sæson, for pege på en fejlkendelse, der sendte Barca ud af CL. Atleti var røget ud, hvis Barca havde fået straffespark, som også var rimelig tydelig.
Eller Bayern kampen (den første) hvor de fik offside mål og et mål efter et kæmpe frispark på alba.
Ja, også den, men man burde snakke ligeså meget om Inter og Barca, som man har gjort med Chelsea og Barca. Det er som om, at Barca skal leve op til nogle vanvittige høje standarder vedr. kendelser, der går imod dem, men omvendt må de ikke få eneste fejlkendelse til egen fordel, for så er det straks skandale mig her og skandale mig der.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:Chelsea og Barca kampen bliver kaldt skandale kamp...
Og hvor man glemmer at Barca blev snydt for et klokkeklart straffe på camp nou i den første kamp, og i returen fik Abidal vist ud fuldstændt forkert...
Ja, for forfordeling mod Barca gør jo ikke noget, det må de leve med.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg kan igen, igen konstatere, at der er et enormt had mod Barca i Danmark. Er det janteloven? Er det irritation over Barcas succes? Skægt nok bliver der intet indvendt imod Real Madrid, der om nogen har haft dommertække i denne sæson. Underligt.

Jeg vælger i stedet at se highlights, reaktioner osv. fra udenlandske kilder. Prøv for eksempel at se på Youtube, hvordan de reagerede i et engelsk TV studie med tidligere engelske landsholdsspillere. De løb rundt i studiet med armene i vejret, da Barca scorede til 6-1. Det var vildt fedt.

Uanset hvad Elkjær og alle andre på bold.dk mv. måtte mene, så er kendsgerningen at Barca skrev historie. Jeg overværede det på Camp Nou, og Elkjær & Co. kommer aldrig til at spolere min glæde over at opleve miraklet på nærmeste hold.

Gad vide om det nogensinde bliver almindeligt anerkendt at Barca gjorde det umulige, eller om vi om 5-10 år stadig skal høre om dommeren.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Lonely at the top.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Champions league

Indlæg af Barcaholic »

Hold nu op hvor er det sørgeligt at 3+ ikke er kommet videre. :lol:

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Det værste er næsten, at vi tilsyneladende skal skamme os over at holde med Barca og tage afstand fra spillernes opførsel. Men, nej. Jeg har hængt store Barca banner på vores balkon. Bilen er klistret til med flag og et halstørklæde i bagruden. Min jakke er en Barca jakke og selvfølgelig går jeg ikke uden for en dør uden Barca halstørklæde og hue.
Og sådan kunne jeg og vil jeg fortsætte.

Er stolt over at være Barca fan og elsker byen Barcelona. Den er bare fed. Den bliver man aldrig træt af..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Nå Preben trækker da lidt i land. For en uge siden var dommeren jo købt. I dag er det en smule mere nuanceret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Hvad er holdningen omkring at trække Madrid?
Socio. no. 54.257

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider ikke. Men egentlig ikke fordi jeg er bange for dem men mere fordi jeg ikke gider alt det skide drama.

Lad os få den nemmeste vej -> Leicester og så City.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Enig med Piquenbauer. Sportsligt er de ikke skræmmende, men 3 El Clasicos er bare for meget på så kort tid. Og så dårligt som begge hold spiller, så risikerer vi at skulle se verdens største kamp med ringe kvalitet, 3 gange! Det ønsker jeg ikke.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:Hvis Madrid trækker Leicester så håber jeg der bliver oprettet en underskriftsindsamling. Det er år efter år.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
I det mindste kan Leciesters to tårne i midterforsvaret heade, så måske kan det være holdet, der stopper Reals eneste taktik, som er at smide høje bolde i feltet og vente på at Ronaldo eller Ramos kommer flyvende ind og header dem.

Men kender jeg Reals held, så vil Huth og Morgan angiveligt nok være helt håbløse til at heade i løbet af de to kampe.
De kan intet på dagen mod Madrid. Ellers er de garanteret skadede. Jeg tror virkelig på, at de får Leicester. Ellers får de AM som altid choker mod dem i CHL.
Sidder og griner lidt for mig selv sådan lidt sørgmodigt, for det er 100 procent, det der kommer til at ske.

SKulle man smide sin opsparing på Real vinder CL igen i år, og at vi trækker Bayern, hvor første kamp spilles på Camp Nou?
Vil så gerne se dem trække Bayern.. Tror på, at Bayern ville kunne destruere dem. Vi har haft vores ture, nu må det gerne blive deres tur. Lad dem blive massakreret så selv Elkjær kalder dem dårlige.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af drømmefodbold »

Træls Sevilla røg ud. Nu skal de ikke bruge energi på CL når vi skal møde dem og kan koncentrere sig om ligaen.

Da vi mirakuløst gik videre mod PSG var jeg så glad, men at vi tabte efterfølgende i ligaen og nu Sevilla der røg ud har ikke gjort liga titlen bedre. Nu var vi lige kommet tæt på.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Sevillas sidste 4 straffespark - alle brændte.

Det skal de øve sig på
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:Sevillas sidste 4 straffespark - alle brændte.

Det skal de øve sig på
Billede
Det er skræmmende, at det ikke er bedre. Ingen ved deres fulde fem vil jo mene det er en god ide med et blødt og lavt spark, der hverken er midt i målet eller ude i siden.

Jeg mindes, at en tredjedel af alle mål scores på standard situationer. De fleste hold træner det 15-30 min om ugen. Det kunne være, at man skulle bruge lidt mere tid på det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster