12/3 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg forstår det ikke. Du kæmper, du ved at du skal vinde, din chance for at vinde er trods alt stærkere med Umtiti, Ini, Rak. Men du starter med de helt forkerte spillere som ikke har spillet længe.

Hvordan hænger det sammen? Vi laver fejl på fejl på fejl på udebaner. Før i tiden var det at Cruise i gennem her, men i den forfatning vi er pt., er alle baner en udfordring så nytter det fanme ikke at nedprioritere på den måde.

Det er så træls.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Madbassen skrev:Er der én spiller, der har gjort det godt i dag?
Neymar.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Hold nu op, hvor er det slapt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Jeg forstår det ikke. Du kæmper, du ved at du skal vinde, din chance for at vinde er trods alt stærkere med Umtiti, Ini, Rak. Men du starter med de helt forkerte spillere som ikke har spillet længe.

Hvordan hænger det sammen? Vi laver fejl på fejl på fejl på udebaner. Før i tiden var det at Cruise i gennem her, men i den forfatning vi er pt., er alle baner en udfordring så nytter det fanme ikke at nedprioritere på den måde.

Det er så træls.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Det værste er jo, at vi har kæmpet os tilbage i mesterskabskampen og reelt stod med muligheden for selv at afgøre det, og så pisser vi det væk mod fucking Deportivo og Pepe Mel. Dét er bare utilgiveligt idiotisk. Simpelthen for ringe af alle involverede parter, spillere såvel som trænere.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Lad os da se det fra den positive side; Messi sparkede kun 1,5 meter over på det frispark. Det kunne have været 2 meter.......

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Kan virkelig ikke se, hvad Rakitic har gjort for at få sin kontrakt forlænget til 2021. Sikkert også en lønforhøjelse.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

SparetireDad skrev:
Tello skrev:Og nu kommer nettet til at flyde over med Uefalona.. At vi kun slog PSG med dommerhjælp, siden vi ikke engang kunne slå sølle Deportivo..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvad er forskelligt fra dét og det, der er foregået på nettet siden onsdag? Couldn't care less. Lad dog nettet flyde over med alt det gejl.... om de piver udefra eller vi selv gør det indefra, det er et eller andet sted lige fedt.
Onsdag skabte vi et mirakel og vi kunne skide på hvad alle sagde. Vi var konger. I dag er vi nosseløse og elendige, og det er netop det der er forskellen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Messi burde give sin månedsløn til velgørenhed. Det mener jeg helt seriøst.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Kan virkelig ikke se, hvad Rakitic har gjort for at få sin kontrakt forlængeret til 2021. Sikkert også en lønforhøjelse.
Især ikke fordi Lucho jo stort set har smidt ham af holdet her i foråret. Til fordel for hvem? André fucking Gomes. Jeg har da sjældent set en mere ligegyldig spiller end Gomes. Han har ingen spidskompetencer. De ting han kan, kan han kun på et (højst) middelmådigt niveau. Lucho er en idiot for at insistere på Gomes. Alle kan jo se at han ikke er god nok.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:Kan virkelig ikke se, hvad Rakitic har gjort for at få sin kontrakt forlænget til 2021. Sikkert også en lønforhøjelse.
Bare endnu en mærkelig handling af LE! :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Onsdag var det som at score et labert hug i byen, tage hende med hjem til lidt hygge...

I dag vågner man så op og ser at det er Kurt Thyboe man har pløjet.

:sad:

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Tello skrev:
SparetireDad skrev:
Tello skrev:Og nu kommer nettet til at flyde over med Uefalona.. At vi kun slog PSG med dommerhjælp, siden vi ikke engang kunne slå sølle Deportivo..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvad er forskelligt fra dét og det, der er foregået på nettet siden onsdag? Couldn't care less. Lad dog nettet flyde over med alt det gejl.... om de piver udefra eller vi selv gør det indefra, det er et eller andet sted lige fedt.
Onsdag skabte vi et mirakel og vi kunne skide på hvad alle sagde. Vi var konger. I dag er vi nosseløse og elendige, og det er netop det der er forskellen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jow, men det var ikke helt dét, du insinuerede i det første indlæg. Der konstaterede du, at vi ville blive svinet til på nettet - med at vi fik hjælp af dommerne i onsdags. Ja? Det har vi set i stride strømme siden onsdag... men nevermind. Det gir vist ikke mening at analysere på kommentarerne herinde ;)

Fuck it.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Vi tabte til 2-1 til et kriseramt hold der ligger på 17. plads . I en afgørende kamp for mesterskabet .

Hvad gik galt?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Jeg forstår det ikke. Du kæmper, du ved at du skal vinde, din chance for at vinde er trods alt stærkere med Umtiti, Ini, Rak. Men du starter med de helt forkerte spillere som ikke har spillet længe.

Hvordan hænger det sammen? Vi laver fejl på fejl på fejl på udebaner. Før i tiden var det at Cruise i gennem her, men i den forfatning vi er pt., er alle baner en udfordring så nytter det fanme ikke at nedprioritere på den måde.

Det er så træls.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Vi har en dumstædig træner. Alle dage har han været det.

Jeg vidste det da jeg så start 11'eren. En tarvelig elendig midtbane og vores bedste spiller ude af truppen.
LE er en skændsel - og han skal ikke anerkendes som en stor træner. Vi har sammenlagt spillet flot og solidt i en halv sæson i hans 3 år som træner, og mange af fejlene han begår er absurde.

Ligaen var aldrig en mulighed efter Malagakampen. CL er vi også chanceløse i. Vi fik blot et gyldent moment som også er værd at fejre sammen med en Copa.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/3 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Drake skrev:
A$AP skrev:Kan virkelig ikke se, hvad Rakitic har gjort for at få sin kontrakt forlænget til 2021. Sikkert også en lønforhøjelse.
Bare endnu en mærkelig handling af LE! :roll:
Tror nu ikke at LE havde noget med det t at gøre? Han er væk til sommer, bruger ham ikke så meget. Tror det er en ren sportslig beslutning fra ledelsen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster