8/3 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBSOCI skrev:Har set mange tusinde kampe (don't tell anyone). Det har var nok den mest vanvittige jeg har set (i hvert fald live), selvom Liverpool - Milan og United - Bayern, da også var endelse spændende :glad: . Hvad synes I, har været den mest spændende kamp, som I har set?

Når det kun skal være come-back kampe så...
Som Liverpool fan er Milan-Liverpool nok det største for mig...
Man U - Bayern M var også fed med jeg kan jo ikke fordrage Man U, dog er mit had til Bayern M større end mit had til Man U.
Så:
1) Liverpool - Milan 3-3
2) Barca - PSG 6-1
3) Barca - Milan 4-0
4) Barca - Chelsea 1-1
5) Dortmund - Malaga 3-2
6) Man U - Bayern M 2-1

Men ellers er DK - Holland og DK - Tyskland selvfølgelig de aller største fodbold øjeblikke overhovedet i mit liv, og bliver aldrig overgået.
Senest rettet af SpillerSomMESSI tors mar 09, 2017 10:30 pm, rettet i alt 2 gange.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Han lyder sgu som en sjov en, Dortmund-træneren.

Og så også Mathieus forklaring for det legendariske billede. Jeg kan ikke finde nogle engelske artikler omkring det, kun franske da han gav et interview til en fransk station. Men egentligt meget interessant, når man lige får det oversat på google..

http://sport24.lefigaro.fr/football/lig ... iot-849567

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har set målene og slutningen af kampen på repeat i dag. Er du så færdig hvor er det vildt. Kan stadigvæk ikke helt fatte det. Har hele dagen gået rundt med et kæmpe smil på læberne. Det umulige blev muligt!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:
phpBB [video]


Han lyder sgu som en sjov en, Dortmund-træneren.
Han har måske ikke fået Dortmund op at ringe spillemæssigt, men man kan ikke andet end holde af hans glade og uformelle udstråling. Jeg bliver altid i godt humør, når jeg ser et interview med ham.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af SirJonas »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Irriterende at vi skal spille den her kamp. Vi kommer ikke tilbage og så er jeg ligeglad med hvilken fodbold kliche der bliver nævnt om comebacks osv. Og det er også helt som det skal være da vi ikke har fortjent at komme videre efter vores kamp i Paris.

Kampen skal bare overstås så vi er klar til udekampen mod depor i weekenden!
Hvem er du og hvad har du gjort af Piquenbauer?

;-) :glad:
Jeg synes det er irriterende at der pludselig er kommet en tro på at vi vender det. Og jeg snakker ikke om herinde men på nettet generelt. Alt det der med at hvis nogen kan så er det barca og kommentatorer der snakker om procenter osv. Det gør bare at en masse mennesker bliver skuffede over en kamp som man burde være realistisk omkring. Det kommer ikke til at ske og det ved vi alle.

Så kan vi snakke om at der skal reddes lidt ære osv. Den er jeg helt med på. Men drop troen på et comeback. Man bliver bare skuffet. Og det kommer fra en optimist.
Hej Piquenbauer :-)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Storken »

Hvis man skal finde det negative ved det her comeback, så må det være, at vi forventer noget lignende næste gang.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jeg forventer bare nederlag på maksimalt 0-3
qepd

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Der er så meget fokus på Suarez film ved det sidste straffespark. Jeg er enig i at det er film...

Men man skal ikke kaste med sten når man bor i et glashus..

Fra madridista.dk:
Godt at læse om flere, der i højere grad er frustrerede end imponerede. Det er åbenlyst ved at blive en meget vigtig diskussion for fodbolden. Suarez bliver jo bare ved, og må siges at være lidt af en ekspert på det område. Det gør ham samlet set en meget værdifuld spiller for Barcelona. Ikke kun for hans fodbold, men for hans snuhed vedr. dommerkald.

Barca mister popularitet på det her, men de kan vel stadig få resultater på denne vis?

Alt jeg kræver er, at Suarez og andre røvere får en seriøs straf, så de kan blive udstillet.
Som sagt, smide sten... og selv bo i et glashus:

phpBB [video]


Og ovenstående er jo blot en brøkdel af hvad der foregår af film...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Tello »

Spillede Suarez på den? Ja, en smule. Var der straffe alligevel? Ja. Forskellen på Ronaldo og Suarez er, at Suarez normalt er en sindssyg stærk fighter. Han tonser sig igennem et forsvar uden at falde. Det er nok nærmere forsvarsspillerne der falder.. Ronaldo er Bambi på glatis i feltet.. Han søger den mindst 3-4 gange i hver kamp.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

Det føles som om vi har vundet VM i fodbold efter onsdagens kamp men i virkeligheden er vi langt fra succes. Vi skal passe på i de kommende kampe så det ikke ender helt galt for os til sidst.
Vi skal spille som om vi er bagud 4:0 og filme så meget som muligt. Og selvfølgelig skal vi også bestikke dommere inden hver kamp :mrgreen:
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Har læst en ufatteligt masse om kampen, og genset den flere gange, og kan næsten ikke fatte hadet til Barca og deres fans (os). Vi fans er uintelligente, bør tage skarp afstand fra Suarez og Neymar, bør indrømme at dommeren forærede os sejren, burde skamme os og det, der er endnu værre. Så kommer ofte en liste med dommerfejl, der alle var til vores fordel. Indlæggene bærer præg af at være totalt subjektive og kun have til formål at svine Barca (og holdets fans) til.

For mig at se laver alle dommere fejl. Ligesom spillerne gør. Når man så ser episoderne i langsom gengivelse - måske 10 gange - så angriber man dommeren for de fejl, de har begået og glemmer, at de skal træffe afgørelsen på et splitsekund.

Med hensyn til kampen mod PSG kunne man vende "Barca haternes" argumenter:
1. Hvorfor fik PSG keeperen ikke en advarsel - han trak tiden fra første fløjt?
2. Hvordan kunne PSG få lov til at trække tiden, ved enhver given lejlighed?
3. Hvordan kunne Draxler undgå det røde kort, da han sparkede bolden langt væk ved et frispark (han havde fået gult)?
4. PSGs forsvar gik hårdt til Ney & Co. Burde 1-2 af spillere ikke have været straffet hårdere?
5. Di Maria smider sig (diver) uden overhovedet at blive ramt. Hvorfor fik han ikke et gult kort?
6. I et spilmoment rammer bolden armen/hånden på to PSG spillere i feltet. Hvorfor blev der ikke fløjtet for straffe?

Vender man 0-4 til samlet sejr, kræver det held, stor dygtighed samt lidt dommertække. Så det kan godt være, at Barca, når regnebrættet gøres, op var lidt heldige med dommerkendelserne. Men at påstå han forærede os sejren er da helt ude i hampen.

Uanset hvad kan alle disse haters ikke tørre smilet af min mund. Ha nu en rigtig dejlig weekend kære medfans og fortsæt endelig med at kalde mig jubeloptimist - det virkede jo :mrgreen:.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af kklaus »

Seismic graph of Barcelona after Sergi Roberto's goal last night.
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

Barcelona in the Champions League under Luis Enrique at Camp Nou:

WWWWWWWWWWWWWWW

Goals: 50
Conceded: 7
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Flax_Generous »

Der var ikke straffe, drenge. Uanset om Suarez blev rørt på halsen og benet. Det var latterligt skuespil.

Men man vender ikke 0-4 til 6-5 uden lidt held, og det ændrer jo ikke på, at comebacket er en af de mest mentalt stærke præstationer, der nogensinde er set. Det kræver altså en særlig karakter at tro på avancement før kampen, og gudhjælpemig fortsætte med at kæmpe for det efter PSG scorede et udebanemål. Særligt Neymars sidste 10 minutter bør foreviges i fodboldsportens annaler - det var fight, teknik og koldblodighed på et enestående niveau. Lad os hellere hylde det end give Barca-haderne ret i, at Suarez' film er det interessante.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster