Ivan Rakitić

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Kubala »

Cool.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... ftale.html

Jeg havde ellers håbet lidt at vi solgte ham, så vi kan få plads til en anden type spiller, som fx Verratti, Isco eller Coutinho.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af MessiPogba »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... ftale.html

Jeg havde ellers håbet lidt at vi solgte ham, så vi kan få plads til en anden type spiller, som fx Verratti, Isco eller Coutinho.
Godt spillet af Raki og hans agent med City-rygterne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Rak forlænger til 2021!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Michman »

Dejligt..!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Drake »

Jeg havde nu håbet at vi solgte ham til sommer :roll: Kunne godt tænke mig en anden type alla Verratti og Thiago eller Isco og Coutinho
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Den eneste af de spillere der bare er lidt realistisk er coutinho. Og jeg har vitterligt ingen ide om hvor han skulle spille eller hvem han skulle slå af.

Vi har en rigtig fin midt med mange unge spillere. Det er ikke deres skyld at det ikke har fungeret centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Drake »

Jeg er så ikke begejstret over vores midt, ud over Bussi og stadig lidt Iniesta.

Gomes og Rakitic synes jeg ikke passer helt ind efter min smag.

Rafinha synes jeg ikke har et kæmpe talent, og ser ud som han har udfyldt det potentiale han havde.

Arda hvis man beregner ham som midtbane, så synes jeg ikke helt at han er godt nok, og der er ingen fremtid i ham.

Denis S. synes jeg heller ikke har et kæmpe talent ind til videre, men passer bedrer ind til gengæld efter min smag.

Jeg synes vi burde sælge Rakitic, Rafinha og Arda, og give Denis S. og Gomes en sæson mere.


Jeg er ret bekymret over vores midt, både på Kort og på lang sigt!! :sørgelig: Heller ikke selvom vi skulle få en træner der fokusere på midten, for der er bare ikke kvalitet nok, eller potentiale nok til at blive det. I hvert fald ikke den type jeg synes passer ind. :?:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

De seneste kampe med ændret taktik giver virkelig håb om, at de nuværende spillere er verdens bedste hold med den rette taktik. Rakitic er stadig en god midtbanespiller, han har vist bedre ting efter han er blevet frigjort en smule fra de defensive pligter, som han led under tidligere. Her ville en bedre højreback også hjælpe yderligere.
phpBB [video]

Edit: Det er faktisk en vanvittig dribling af Rafinha, en skam han allerede havde besluttet sig for at skyde. Det havde været et virkelig godt mål.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Det er taktikken der har gjort at spillerne har set ud som de har gjort. Verratti, thiago og hvem der ellers bliver nævnt ville have været præcist ligeså lost.

Jeg er overbevist om at vi har fint med spillere centralt til at gøre os gældende. Altså så længe der taktisk kommer styr på det og det ser der ud til at være nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Det er taktikken der har gjort at spillerne har set ud som de har gjort. Verratti, thiago og hvem der ellers bliver nævnt ville have været præcist ligeså lost.

Jeg er overbevist om at vi har fint med spillere centralt til at gøre os gældende. Altså så længe der taktisk kommer styr på det og det ser der ud til at være nu.
Håber du har ret! Men jeg mener stadig at selv om vi skule få styr på midten, så er de midtbane spillere vi har (undtagen Bussi og Iniesta) ikke helt gode nok, og passer ikke 100% ind. I hvert fald ikke til den stil jeg ønsker.

Den er fin nok som LE vil spille, hvor de bare skal løbe defensivt, og være boldflyttere, også må de tre forreste klare resten. Lidt groft stillet op.
Senest rettet af Drake fre mar 10, 2017 9:47 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Storken »

Vi mangler stjernestøv på den midtbane. Gomes, Rakitic, Rafinha, Arda og Suarez er sgu lidt blah. Iniesta er heller ikke den samme magiker længere.

Verratti vil tydeligvis gerne til klubben, hvis man læser lidt mellem linjerne i hans udtalelser. Det burde være en mulig handel, hvis ledelsen satte sig for det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Eller en ny kontrakt med en god lønforhøjelse. Det kommer ikke til at ske. Kom videre.

Og fuck forresten stjernestøv. Det vigtigste er at holdet fungerer. Ikke at vi har galacticos på alle pladser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil forresten rigtig gerne have ham til klubben. Det kommer bare ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:Jeg vil forresten rigtig gerne have ham til klubben. Det kommer bare ikke til at ske.
To dage er gået, og Barca-fans bruger allerede den formulering igen. ;-)
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster