8/3 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Michman »

phpBB [video]
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

Shiit et job
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Barcaholic »

Jeg tager på arbejde i aften, iført mit Barcaflag. Skal kører rundt i gaderne og råbe Olélé Olálá! Jeg bliver meget træls i aften. glær mig :grin:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Shiit et job
Hans håndbevægelser ligner mine, når jeg er på McDonalds og bestille mad efter at have været på staden og ryge en indianer.

"Skal have den der, og den der, og lige den der, og den der også, og den her".
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af MessiPogba »

Man burde sende denne meme til alle idioter

Billede
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad fanden er de snakker om?! Det er jo håbløst det der. Han nævner ingen episoder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hvad fanden er de snakker om?! Det er jo håbløst det der. Han nævner ingen episoder.
Jeg kan sagtens forstå den lille frustration, der er fra hatersne, når der ikke er straffe på Suarez' episode. Den sælger han alt for meget, og han laver svanens død som at han er blevet revet om halsen. Det var ulækkert at se på.

Men at man direkte skal nedtale at Neymar bliver klodset nedlagt af Meunier er direkte useriøst. Der er 100 procent straffe på den med Neymar, og alle fans ville snakke om den, hvis det var deres hold der blev udsat for det.


Og vi var sgu også lidt heldige med Mascherano-episoden.

Men det sjoveste er, at det er Real-fans, der kæfter mest op. Altså klubben, der i de senere år har fået massivt meget svage kendelser med dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har dog et andet spørgsmål.

Jeg ved ikke, om folk har set Luis Enriques jubel ved 6-1målet. Må man egentlig godt det som træner, at man flyver ind p åbanen og laver en tackling og bare storjubler, imens kampen er i gang? Jeg kan sagtens se det fra Luchos side med al den pres og hele den kæmpe forløsning, men en træner og dens stab må da ikke flyve ind på, mens kampen er i gang og juble, vel? Kan vi ikke få et efterspil på det da?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af B-Freak »

Michman skrev:
phpBB [video]
Hold nu k...... Hvor er de langt bedre end Elkjær og Co.
Ikke et ord om dommer hjælp og kun ros for vores comeback!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Tolquhon »

B-Freak skrev:
Michman skrev:
phpBB [video]
Hold nu k...... Hvor er de langt bedre end Elkjær og Co.
Ikke et ord om dommer hjælp og kun ros for vores comeback!
Ja, meget kan man sige om engelsk fodbold, men deres dækning er altså "second to none".
Og så er det bare fedt at se den entusiasme. Selv tidligere Real-spiller Michael Owen går helt grassat. De er bare nogle store drenge, der elsker fodbold - vidunderligt charmerende :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Blaugrana92 »

B-Freak skrev:
Michman skrev:
phpBB [video]
Hold nu k...... Hvor er de langt bedre end Elkjær og Co.
Ikke et ord om dommer hjælp og kun ros for vores comeback!
- Gary Lineker. 80 landskampe og 48 mål for England. 137 kampe og 52 mål for Barcelona. 235 kampe og 145 mål i den bedste engelske række.
- Rio Ferdinand. 81 landskampe for England. 455 kampe og 17 trofæer for Manchester United.
- Steven Gerrard. 114 landskampe og 21 mål for England. 710 kampe, 186 mål og 9 trofæer for Liverpool, heriblandt det største comeback i en Champions League finale.
- Michael Owen. 89 landskampe og 40 mål for England. 326 kampe og 150 mål i Premier League. Ballon d'Or vinder.

vs.

- Preben Elkjær. 69 landskampe og 38 mål for Danmark. Tilbragte det meste af sin karriere i Lokeren.
- Per Frimann. 17 landskampe og 1 mål for Danmark. Tilbragte det meste af sin karriere i Anderlecht.
- Peter Grønborg. Tidligere vært på Ellemann og Lykketoft.

Hvem har mest gravitas? :lol:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Storken »

@Blau

Grønborg er sgu en glimrende vært. Det er tydeligt, at han har passion for god fodbold.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Michman »

Gad godt høre Preben hvad hans problem med Barca er. Det er så uprofessionelt ikke at kunne forholde sig neutral i det mindste..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:@Blau

Grønborg er sgu en glimrende vært. Det er tydeligt, at han har passion for god fodbold.
Jeg er egentlig fuldstændig enig, og han tør også at udfordre Elkjær, i modsætning til især Jes Dorph. Principielt kan Grønborgs viden om fodbold, jo også sagtens værre større end de fire englænderes samlede viden.

Jeg tror egentlig lidt min pointe var, at de fire englændere - i hvert fald Rio og Gerrard - alle sammen selv har stået i lignende situationer på den allerstørste scene. De ved godt at man ikke bare kan pege sine fedtede fingre på dommeren, og sige at han gjorde udfaldet. De ved godt at det vi præsterede i går var ekstraordinært og exceptionelt, for de ved hvad det kræver og de ved hvor massiv en udfordring det er.

Det er nok lidt mere abstrakt at skulle forholde sig til, hvis man hedder Preben Elkjær og man tror at man erobrede verden, da man scorede 8 mål for velsagtens den mest defensivt orienterede italienske mesterskabsklub engang for 32 år siden.

Og så tror jeg at især Rio, kan magte at lægge noget taktisk analyse nedover kampen. Jeg tror han ser de taktiske dispositioner noget mere tydeligt, end især Preben Elkjær gør, selvom jeg nu også synes at Frimann plejer at være okay skarp på taktikken. Det er bare som om, at han bliver trukket lidt ned, når han i stedet for at få tid, plads og en platform til at lave sine analyser, skal stå at mundhugges med det mest stædige æsel af dem alle.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster