8/3 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe vores journalist hader barca. Godt for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Lige en ting til, som jeg glemte at skrive i mit tidligere indlæg. En ting er, at man er så bitter over ens direkte rivals succes og brokker sig(i Barcas tilfælde Real og Espanyol og vice versa), men at fans fra andre ligaer kan være så bitre på Barca, er helt ude i hampen. Det er jo lige før, at Barca er en direkte rival til samtlige storklubber og spiller i samtlige ligaer. Og man burde skamme sig over de der konspirationsteorier omkring Barca og korruption.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

Til alle haters: ZERO FUCKS GIVEN :cool:
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af PuyolErGud »

Vi vinder 5-0 med et hattrick af Messi, hvoraf det ene er på frispark. De andre mål bliver scoret af Suarez, efter en periode hvor han intet kan, samt Iniesta, fordi det trænger vi til, og Don A leverer de store øjeblikke.

Tak mig senere.
Godt nok ikke helt præcist med målscorere, men der var da et mål på frispark, og vi vandt med 5 mål. Skal nok prøve at forudsige fremtidige vigtige kamp på samme måde!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Xavi6Smede »

http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-03-09- ... ydt-for-to

Udover den med hånden, hvornår skulle de så ellers have haft straffespark?
Forstår slet ikke der kan være tvivl om, at der var straffespark til Neymar. Til gengæld burde han have fået rødt for hans frustationsfrispark imod Marquinhos.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

Skydefinten skrev:Billede
Den var heller ikke langt fra.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-03-09- ... ydt-for-to

Udover den med hånden, hvornår skulle de så ellers have haft straffespark?
Forstår slet ikke der kan være tvivl om, at der var straffespark til Neymar. Til gengæld burde han have fået rødt for hans frustationsfrispark imod Marquinhos.
Siger han til marca... Ah ok. Det er sådan ca det samme som når FOX News får en sort "ekspert" til at udtale sig kritisk om sorte i USA. Gun for hire der siger hvad der bedes om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Hvis Neymar skulle have været udvist, skulle en af PSG-spillerne også have været udvist(to gule), kan ikke huske, om det var Rabiot(det var ikke ham, han fik ingen kort i kampen) eller en anden. Og straffesparkene var jo gode nok, tynde eller ej, men der var straffespark i de situationer. Fejlede dommeren ved, ikke at give PSG straffe i situationen med Masch? Ja, det gjorde han sikkert, men at kalde det skandale og korruption, er langt ude.
Senest rettet af Kubala tors mar 09, 2017 3:57 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Og ham "topdommer" fra Spanien er jo helt væk. Han nævner det med Masch, men nævner ikke den anden hændelse, som burde have givet PSG straffe. Meget let og vagt fejer han Barcas kendelser til siden.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Blaugrana92 »



Ét mål, 12 forskellige kommentatorer!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-03-09- ... ydt-for-to

Udover den med hånden, hvornår skulle de så ellers have haft straffespark?
Forstår slet ikke der kan være tvivl om, at der var straffespark til Neymar. Til gengæld burde han have fået rødt for hans frustationsfrispark imod Marquinhos.
Siger han til marca... Ah ok. Det er sådan ca det samme som når FOX News får en sort "ekspert" til at udtale sig kritisk om sorte i USA. Gun for hire der siger hvad der bedes om.
Det ved jeg. Men hvilken episode det er, hvor han mener de skulle have straffespark, udover den med hånden, det har jeg svært ved at se.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Han nævner det jo ikke? Så hvordan skal man forholde sig til det? "Topdommeren": "PSG skulle have fået to straffespark; det ved Masch og et andet". Hvilket et er det andet?

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Får vi nogensinde en gentagelse af kampen i går dvs. kom vi til at opleve at Barca vender et firemåls nederlag i første kamp til samlet sejr? Det ville da være fantastisk (jeg er i 60'erne, så jeg må nok 'nøjes' med den i går).

Ifølge Mundo Deportivo har de været 207 fortilfælde med 4-0, hvor det aldrig er lykkes for et hold at vende det til samlet sejr. Inden Barca formåede det i går. Lad os blot for nemheds skyld antage, at det lykkes i ca. 0,5% af alle tilfælde. Men hvor tit sker det, at Barca rent faktisk taber 4-0 og spiller på udebane i slutspillet først? Husker umiddelbart kun den mod Bayern. Lad os bare antage (tilfældigt), at det også sker i 1 ud af 200 tilfælde (0,5%). Det vil så betyde, at Barca statistisk set (gennemsnitligt) skal spille 40.000 kampe i CL's slutspil på Camp Nou (returkampen i 1/8 finaler og fremefter) inden miraklet indtræffer igen. Nøj, hvor skal der spares sammen og ses mange kampe på Camp Nou, hvis vi skal opleve en gentagelse; men det er jo en god ting at skulle på campen :grin: .
Senest rettet af FCBSOCI tors mar 09, 2017 4:09 pm, rettet i alt 1 gang.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af ulrich »

Blaugrana92 skrev:

Ét mål, 12 forskellige kommentatorer!
Nummer 3: Noooooooooooooooooooooooooooooo


:grin: :grin: :grin: :grin:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Michman »

Jeg er så glad og jeg bliver ved med at se målene. Det er umuligt det vi har gjort. Det er historie. Og det eneste man høre fra alle er Barca får altid dommer hjælp.. Hold nu jeres kæft og se kampen og nyd det. Det kommer aldrig til at ske igen.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster