8/3 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af kklaus »

Diverse links til at downloade kampen:
https://www.reddit.com/r/footballdownlo ... _08032017/
Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Bold.dk og AS (Madrid baseret sportsavis) burde tage en tudekiks sammen.
Billede



Sent from my iPhone using Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Sorry, fik ikke hele billedet med. AS skriver, at Masc lavede to straffe, der ikke blev dømt, mens Barca fik tilkendt et fejlagtigt. Kæft, de tuder. Hvor mange gange er det lige RM er blevet favoriseret alene i denne sæson. Det skal jeg fortælle jer AS: Så mange gange, at 10 tabellen ikke rækker.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af PuyolErGud »

Tello skrev:
B-Freak skrev:Har taget Barcelona trøjen på i dag på arbejde, så må de andre sidde og nyde synet :-P
Billede

Not alone m8.
Jeg har både trøje, sweater, hue, sokker og vanter på med Barcelona. Når det endelig er, så skal den også have fuld skrue!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Tello »

PuyolErGud skrev:
Tello skrev:
B-Freak skrev:Har taget Barcelona trøjen på i dag på arbejde, så må de andre sidde og nyde synet :-P
Billede

Not alone m8.
Jeg har både trøje, sweater, hue, sokker og vanter på med Barcelona. Når det endelig er, så skal den også have fuld skrue!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Going all out! God stil! Efter vi vandt CHL sidste gang, så bandt jeg et stort flag til min taske. Lidt overdrevet måske, men fuck it!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:
Lopezzz skrev:Neymar er Man Of The Match og uden ham ville det her aldrig lykkes. Hvem skulle have troet det.
Jeg tilgiver ham alt i denne sæson indtil videre
Synes stadig vi skal sælge ham
Velkommen tilbage :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Ja lad os endelig få nogle flere af de indlæg. Måske kan de krydres med noget snak om hår? Eller nationalitet?

:grin: :grin: :grin:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »


Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af PuyolErGud »

580 kommentater indtil videre inde under artiklen på Bold. God læsning på et eller andet tidspunkt.. :lol: :lol:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af MessiPogba »

Aldrig har en metrotur i København i dag været så morsom. Jeg hørte alt fra korruption til at Adidas skulle have betalt UEFA til at for Barca til at gå videre, i og med at Adidas sponserer Champions League og at det ville være fallit, hvis Messi ikkek ommer længere end 1/8-delsfinalerne :eek: :eek:
Senest rettet af MessiPogba tors mar 09, 2017 2:19 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Michman »

Fuldt Barca gear på idag. Er pisse ligeglad.. Og Preben Elkjær må gerne snart fucke af helved til. Men kæft jeg er glad idag, har nærmest ikke sovet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af drømmefodbold »

Glemte lige at skrive at jeg havde 200 kr. på Neymar scorer = 450 igen
At Barca vandt med handicap 0-3 200 kr. = 2.000 igen.

Skal på fodboldtur i weekenden til Berlin så pengene falder perfekt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:580 kommentater indtil videre inde under artiklen på Bold. God læsning på et eller andet tidspunkt.. :lol: :lol:
Ja men det virker faktisk til at der er kommet flere fornuftige brugere til der er ved at dræbe alt det fis om dommeren. Det er en glædelig overraskelse. Og ærlig talt så fortjener kampen også at blive husket for andet end en dommerfejl der bliver blæst op til en skandale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Daluigi »

En tilsyneladende journalist.... Nyd hans tåre. Sakset fra medisterpølse.dk
Der er må jeg jo tilslutte mig en helt anden klub end dig, Daniel - desværre. Jeg var rasende i går efter kampen, og i dag kan jeg mærke, at jeg virkelig er i dårlig humør. Lad mig sige det rent ud sagt: Jeg hader Barcelona. Med et kæmpe stort H. Det indebærer, at jeg ikke ynder holdet, spillerne eller fansene nogen som helst succesoplevelser - og slet ikke sådan en som i går.

I vil derfor også fornemme, at der mellem linjerne florerer en vis bitterhed i dette indlæg, men jeg er stadig fuldkommen målløs efter i går. Både over PSG’s indsats, dommerpræstationen, men især én ting, som jeg vil uddybe nedenfor - Barcelonas marginaler.

For lad mig sige det klart, og ja - det her er bitterhedens indlæg - så er det den heldigste sejr (lad os kalde det avancement), jeg har set i mit liv. Jeg har svært ved at forstå, hvordan outputtet af gårsdagens kamp er 6-1. Vi snakker i ramme alvor om, at Barcelona scorer seks mål uden for alvor at skabe nogen (store) chancer foruden dem. Hverken deres første eller andet mål er reelt set en chance, men er seriøst så tilfældigt, at det gør ondt i maven. For at det ikke skal blive endnu værre, skvatter Meunier helt uheldigt ved tredje mål, som giver dem et straffe og chancen for at score på tre ud af tre helt tilfældige mål.

Stolpeskud fra PSG og så kommer den endelig: 3-1. Ved den stilling får Cavani og Dí Maria en chance hver, der er LANGT større end nogle af de ‘chancer’, som danner baggrund for alle Barcelonas mål. To friløbere. De sidste ti minutter er ikke engang værd at nævne - fabelagtigt frispark, klamt straffe og det eneste flotte mål, de scorer til sidst.

Og så har jeg helt glemt at nævne PSG’s straffe. Og at Trapp vælger ikke at hive én eneste god redning op af ærmet. Alt i alt er der så voldsomt mange marginaler i den kamp, der ALLE går i Barcelonas retning. Det er selvfølgelig mest af alt PSG, der lader det ske, men jeg vil ikke høre nogle ‘Cules’ snakke om Real Madrids overtidsmål mere i flere år. I denne sæson har de fandme også sikret point i fire ligakampe med mål i slutfasen, og nu det her.

Og tudestrømmen fortsætter….. Der der frustrerer mig mest er, at Barcelona er så kampuduelige i år. De er virkelig ikke gode, når de bliver sat under pres, og det adskiller sig fra ‘før i tiden’, hvor de eksempelvis slog Milan hjemme 4-0 efter 0-2 nederlag i Italien, og der spillede de som en drøm i returkampen. Det gjorde de jo ikke i går, og det gjorde de heller ikke mod hverken Leganes eller Betis. Kan vi for helvede ikke bare få en sæson, hvor de virkelig fejler?

Nå, op på hesten - Jeg hader virkelig det hold og kan slet ikke overskue at skulle læse alle de historier om sejren i dag. Og jeg skal endda ind på min redaktion og skrive historier om det fucking comeback i aften!
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Ingen havde snakket om dommerne, hvis Barca havde vundet kampen ved 5-1. Det var en helt fortjent sejr. De mange kommentarer på Bold.dk og andre steder indikerer at folk bare har ondt et eller andet sted, og det er ikke alene Real-fans, desværre. Man vil bare ikke have, at Barca har succes, og det er lige meget, om Barca vinder fortjent eller ej, de vil altid miskreditere Barca. Barca-fans skal bare nyde det og ikke gå op i andre klubbers fans meninger. Ikke forsvare noget og bare ignorere de åndssvage kommentarer og udtalelser, selvom det er ekstremt svært.

PS. De to PSG-spillere viser klassen, det er sådan, man skal reagere, noget alle de åndssvage fans ikke kan.
Senest rettet af Kubala tors mar 09, 2017 2:31 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster