Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Champions league

Indlæg af OliverDK »

Storken skrev:Jeg har ikke set kampen, men Real Madrids andet mål står opgjort som et selvmål hos UEFA. Er det en fejl siden folk snakker om to mål af Ramos?
Den havde retning mod mål, men blev rettet af i en opadgående vinkel. Ville ikke betegne det som selvmål.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Champions league

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Kubala skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Kubala skrev:Man skal passe på med at håne andre og gøre grin med dem, det kan ramme Barca, ligesom mod PSG og så er det lige pludseligt ens tur.
Haha, skulle lige til at skrive det samme – Arsenal kom sådan set ind i kampen med et bedre resultat end vi selv gør i morgen.
Ved sgu ikke, om deres resultat var bedre, bare fordi, de havde scoret et mål, men ja, man skal ikke håne andre og gøre grin med dem, kun hvis de starter, så kan man godt give igen, ellers skal man holde sig fra sådan noget.
Hvordan kan 1-5 ude være dårligere end 0-4 ude? Altså bare fordi det er mere ydmygende at lukke 5 ind end 4?
qepd

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Kubala skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Kubala skrev:Man skal passe på med at håne andre og gøre grin med dem, det kan ramme Barca, ligesom mod PSG og så er det lige pludseligt ens tur.
Haha, skulle lige til at skrive det samme – Arsenal kom sådan set ind i kampen med et bedre resultat end vi selv gør i morgen.
Ved sgu ikke, om deres resultat var bedre, bare fordi, de havde scoret et mål, men ja, man skal ikke håne andre og gøre grin med dem, kun hvis de starter, så kan man godt give igen, ellers skal man holde sig fra sådan noget.
Hvordan kan 1-5 ude være dårligere end 0-4 ude? Altså bare fordi det er mere ydmygende at lukke 5 ind end 4?
Jeg har jo heller ikke skrevet, at det er dårligere? Jeg skrev: "Ved sgu ikke, om deres resultat var bedre, bare fordi, de havde scoret et mål". Teknisk set er det bedre, men de fik en lussing, og det fik Barca også, det var det, jeg refererede til.

Og så synes jeg, at vi skal lade den være ved det, for orker ikke ligegyldige diskussioner.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Bare lige et spørgsmål ...

Hvis jeg fik en krone for hver gang Ramos reddede Reals røv med hans latterlige hovedstødsmål, hvor rig ville jeg så have været? Simpelthen utroligt, at han får lov til at stå frit hver gang på dødbolde. Man skulle fandme tro, at modstanderne aldrig så videoer af Real og indså, at når der er dødbolde, så er der kun en, måske to, de skal holde øje med og det er Ramos og så Cristiano.

Jeg får spasme af at se på alle de hersens irriterende indlæg eller dødboldemål de får uge efter uge.

Og jeg giver sgu ElpistoleroSuarez ret i hans udsagn om Ramos. Ramos er en teknisk meget velfungerende fodboldspiller. Men han er på ingen måder en klasse eller verdensklasse centerback. Han er dog en dygtig duelspiller, da han er kompromisløshed og er relativ hurtig, men hvad angår overblik som leder i et forsvar, positionering og forudseenhed, der sejler han fatalt i min verden. Som sagt, Ramos er en fantastisk fodboldspiller, bare ikke en go dforsvarspiller. Væsentlig forskel.

Men skal vi vædde med, at Real igen får en nem modstander i næste runde?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Simpelthen utroligt, at Ramos får lov til at stå frit hver gang på dødbolde. Man skulle fandme tro, at modstanderne aldrig så videoer af Real og indså, at når der er dødbolde, så er der kun en, måske to, de skal holde øje med og det er Ramos og så Cristiano.
Det er ikke nødvendigvis let at stoppe det forudsigelige. Det er jo forudsigeligt af en grund. I det her tilfælde er Ramos bare ekstremt god til det han gør, hvorfor det virker, selvom alle ved han skal dækkes op.

Et andet eksempel er Messi. Samtlige forsvarsspillere ved, at han dribler venstre om, når han trækker ind banen. De kan ikke stoppe det alligevel. Det siger lidt om, hvor god han er til det.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Frygter dette scenarie:
1. Real Madrid genvinder CL som det første hold
2. RM vinder La Liga
3. Ronaldo når først 100 mål i CL
4. Ronaldo vinder Ballon d'Or, selvom han ikke har bidraget med meget

Så mangler vi bare, at Messi ikke underskriver en ny kontrakt :cry: .

Tror desværre at punkt 1-4 er forholdsvis realistisk, selvom fx Bayern synes meget stærke. Men Ramos...

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

FCBSOCI skrev:Frygter dette scenarie:
1. Real Madrid genvinder CL som det første hold
2. RM vinder La Liga
3. Ronaldo når først 100 mål i CL
4. Ronaldo vinder Ballon d'Or, selvom han ikke har bidraget med meget

Så mangler vi bare, at Messi ikke underskriver en ny kontrakt :cry: .

Tror desværre at punkt 1-4 er forholdsvis realistisk, selvom fx Bayern synes meget stærke. Men Ramos...
Frygter at Atl. trækker Bayern i kvartfinalen.. På en eller anden måde vinder Atl. den kamp, og ender med Madrid i finalen..
Socio. no. 54.257

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Real trækker garanteret PSG (hvis miraklet ikke sker) også går de videre med store cifre..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:Real trækker garanteret PSG (hvis miraklet ikke sker) også går de videre med store cifre..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Nej, Leicester sender Sevilla ud og Real trækker Leicester, som Real samlet vinder 3-2 over
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:Real trækker garanteret PSG (hvis miraklet ikke sker) også går de videre med store cifre..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Nej, Leicester sender Sevilla ud og Real trækker Leicester, som Real samlet vinder 3-2 over
Alene tanken..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Billede
Det her er jo bare åndssvagt :eek:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kom så Sevilla. Det kan ikke passe at Real skal møde Leicester i næste runde...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Kom så Sevilla. Det kan ikke passe at Real skal møde Leicester i næste runde...
Man må sige, at Leicester ville være en drømme modstander, eftersom de andre hold sandsynligvis kommer til at hedde Bayern, Barca, Real Madrid, Dortmund, Juventus, Manchester City og Atletico Madrid. De engelske mestre ville skille sig lidt ud fra denne gruppe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jep og vi ved alle at Real ville trække dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Sygt spark!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster