8/3 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ingen der "tuder" over noget som helst? Det var da et noget selvhøjtideligt indlæg du fik smækket afsted der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Hvem tuder over det? Når sandsynligheden er så høj for at ryge ud og man pointerer det, og er realistisk, så tuder man? Og folk er også lige pludseligt medløbere. Det er altså vilde udsagn og anklager. Det er jo nemt at sige, at man skal møde op på Camp Nou, når man bor i Barcelona, men alle er ikke så privilegeret. Og hvem støtter ikke holdet? Folk, der pointerer, at man ryger ud, støtter også holdet, men ser også realiteterne i øjne.

Man skal seriøst tænke sig om, før man skriver sådan noget.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Storken »

FCBSOCI skrev:Storken: Hvordan vurderer du vores chancer?
Bookmakerne giver os omkring 7-8% for avancement. Man kan i hvert fald få odds 1.09 på PSG avancement hos Betfair.

Det er ikke umuligt, men det sker næppe.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Billede


Sent from my iPad using Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Vi tror på comeback, ja vi gør!


Sent from my iPad using Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

@Piquenbauer og Kubala:
Beklager hvis indlægget lød selvhøjtideligt (undskyld). Sådan var det ikke tænkt. Jeg bor i øvrigt ikke i Barcelona, men har besluttet at fravælge andre ting for at få mulighed for at se Barca på nærmeste hold. Så, ja, jeg er priviligeret. Jeg fastholder dog - og det er ikke møntet specielt på jer - at vi har en tendens til at være sortseere inden kampene starter.
Prøv blot for sjov at læse gamle kamptråde, så tror jeg, at I giver mig ret.

Jeg har i øvrigt også påpeget, at sandsynligheden for at vi går videre er minimal, men derfor bør man stadig tro/håbe på det. Alt skal naturligvis gå op i en højere enhed, hvis vi skal videre, heldet skal være med os i alle afgørende situationer, PSG må ikke score, Messi skal spille sublimt osv. osv. Men hvorfor ikke, det er jo ikke helt umuligt? Hvis vi fans og spillerne ikke tror på det, så bliver et for alvor svært.

Med hensyn til medløbere er det vel almindeligt anerkendt, at når det går en klub fantastisk kommer der mange nye fans til, hvoraf mange forsvinder når tingene vender. Jeg kender selv Barca fans - eller rettere tidligere 'såkaldte' fans - som er løbet af pinden efter 4-0 nederlaget til PSG (og den manglende tro på at Barca kan genvinde mesterskabet).

Jeg er i øvrigt ikke i tvivl om, at hvis man deltager på Barca fan forum, så er man en 'rigtig'' Barca fan. Ellers gider man vel heller ikke engagere sig og skrive flere tusinde indlæg, vel Piquenbauer :grin:. Så igen: Det med medløbere er ikke møntet på jer.

Skal vi ikke bar aftale, at hvis Barca ryger ud, så er I meget velkomne til at more jer over min optimisme her på dette forum. Det fortjener jeg. Går Barca derimod videre, hvad vi alle drømmer om, så giver jeg hellere end gerne en omgang :glad: .

Lad mig til sidst minde om store resultater i CL, der trods alt giver lidt håb:
2009 FCB - Bayern 4-0
2010 FCB - Stuttgart 4-0
2012 FCB - Leverkusen 7-1
2013 FCB - Milan 4-0
2016 FCB - Celtic 7-0
2016 FCB - Man. City 4-0
Og så har jeg helt sikkert glemt nogle...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Ja, jeg giver dig ret i, at man har været sortseere, især i denne sæson, men der er også gode grund til det, i hvert fald i denne sæson, som sagt. Dog vil jeg også pointere, at det er rimelig svært at være optimistisk, når oddsene er så lave, så et eller andet sted er det også fair at være sortseer til den her kamp.

Og ja, jeg håber da på, at man avancerer. Jeg har stadig en lille tro og et lille håb, men jeg er også realistisk og har gjort op mig selv, for sandsynligheden for at ryge, er rimelig højt, så det vil være tilfredsende nok for mig, så længe spillerne tror på det og gør sit bedste. Man har vundet så meget, at jeg godt kan leve uden trofæer i en-to sæsoner eller mere, for de her spillere har gjort sig fortjent til fansenes fulde opbakning i svære tider.

Og jeg har ingen interesse i at håne nogen, så hvis man ryger ud, så vil jeg sgu ikke håne dig, det er det sidste, jeg vil gøre.

Jeg synes, at dit indlæg var total upassende og dømmende, derfor reagerede jeg, ikke fordi jeg følte, at det var møntet på mig, at jeg gjorde det. Det rører mig ikke, men det rører måske andre, som ikke kan forsvare sig.

Afslutningsvis vil jeg bare sige, at vi må krydse fingre og håbe på det bedste.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

Selvfølgelig går vi ikke videre, men derfor kan det da godt blive en fed kamp.

Bare ikke et tidlig PSG mål, tak.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Kubala
Fair nok, Kubala. Jeg kan godt se, når jeg læste indlægget igen, at jeg måske var lidt vel frisk/euroforisk. Det var dog sagt med et smil på læben, hvilket du jo ikk kan se af teksten, men ville vide, hvis du kendte mig. Derfor må du/I da gerne håne (eller drille) mig lidt, hvis Barca ryger ud på røv og albuer. Vi skal da ikke tage fodbold så alvorligt, at vi ikke kan lave lidt sjov. Ikke flere ord fra mig i denne 'sag'.

Nu skal det fremover handle om kampen. Jeg håber ikke, at det provokerer nogen, men jeg glæder mig vildt og har en lille tro på miraklet...

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af soul_pitcher »

FCBSOCI skrev:Går Barca derimod videre, hvad vi alle drømmer om, så giver jeg hellere end gerne en omgang :glad:
Som skrevet så står.
Nu skal du ikke lave en dia.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

Lad os først håbe at Napoli kommer videre og så kan vi snakke om vores følelser :)
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

a doble función de Sergi Roberto, la goleada al Celta... Tras confirmar su marcha a final de temporada, Luis Enrique sonríe más que nunca.

Dejlig video
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

Der er Uefa Youth League i dag kl 18. Ved ikke om det bliver vist på tv. Det er kvartfinalen mod Porto u19 ;-)
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

DIREKTE træning nu.



phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBSOCI »

Lopezzz skrev:Der er Uefa Youth League i dag kl 18. Ved ikke om det bliver vist på tv. Det er kvartfinalen mod Porto u19 ;-)
Den skal jeg da se på stadion. Måske kan vi spotte morgendagens stjerner?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster