Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:https://streamable.com/br6nc

Synes slet ikke, det er armen, men brystet, når man ser denne video foroven.

Enig... men det går begge veje.
Jeg synes, at det er meget mere bryst, kan slet ikke se armen. I øvrigt er dommeren ved siden af, men dømmer den alligevel.

Enig, men disse straffespark går begge veje... vi har vel også fået et foræret.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:https://streamable.com/br6nc

Synes slet ikke, det er armen, men brystet, når man ser denne video foroven.

Enig... men det går begge veje.
Jeg synes, at det er meget mere bryst, kan slet ikke se armen. I øvrigt er dommeren ved siden af, men dømmer den alligevel.

Enig, men disse straffespark går begge veje... vi har vel også fået et foræret.
I denne sæson? Ingen idé, men man har fået nogle offside mål. Jeg husker i hvert fald to offside mål. Der har dog også været så mange kampe, hvor man ikke har fået kendelser, som man burde, at dem man har fået, bliver mere end udlignet.

Det skal dog ikke handle om Barca vs Real, det er ikke det, jeg vil. Jeg siger bare, at der ikke er straffe i situationen, punktum, ikke mere eller mindre, ingen sammenligning, som sagt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja enig, der var ikke straffe..

Men real lejren klager over at der burde være dømt offside ved villarreals første mål og frispark ved deres andet mål... nogle der har studeret det?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Det har jeg ikke lagt mærke til. Måske har de en pointe?

Her er highlights, så folk kan tjekke det:

phpBB [video]
Senest rettet af Kubala tirs feb 28, 2017 12:31 am, rettet i alt 2 gange.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg kan ærlig talt hverken se offside ved Villarreals første mål eller frispark ved deres andet mål.


Edit: Jeg tror, at det er omvendt, at de mener, at der er frispark ved Villarreals første mål og offside ved det andet mål, men selv her kan jeg ikke se det.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:Jeg kan ærlig talt hverken se offside ved Villarreals første mål eller frispark ved deres andet mål.


Edit: Jeg tror, at det er omvendt, at de mener, at der er frispark ved Villarreals første mål og offside ved det andet mål, men selv her kan jeg ikke se det.

Ja det er korrekt, de mener der er frispark ved det første mål da han bruger hånden sammen med hovedet på assisten.. og de mener at der er offside ved det andet.. Jeg kan nu heller ikke se det..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Det er underligt, at ingen af Real-spillerne protesterede i de to situationer så. Hvis de mente, at der var foregået ulovligheder ved målene, havde de vel protesteret? Det var som om, at de vidste, at der ingen ulovligheder var foregået ved begge mål, men det var simpelthen bare forsvarsfejl/organisationsfejl, som ledte til målene. Nu kommer de efter, at de er blevet kritiseret for deres straffespark og råber om, at der blev begået ulovligheder ved Villarreals målene.

Villarreal-spillere protesterede helt vildt over straffesparket, for de mente, at der ikke var straffespark, hvilket er den reaktion, man normalt har, når man føler, at man bliver forfordelt, det så man ikke fra Real-spillerne ved Villarreals målene, som sagt.

Jeg synes, at de prøver at fjerne fokus fra straffesparket, for de ved inderst inde, at der ikke var straffespark i situationen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Sport skriver her til aften at Real skulle være tæt på at hente Monchi... Jeg ved egentlig ikke om det vil gøre den store forskel for dem. Perez gør hvad der passer ham alligevel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Fabelagtig journalistik inde hos de hvide sataner. Helt objektiv som sædvanlig.
Spasmageren Riquelme: Ramos ville ikke score i Sydamerika

Skrevet af Daniel Nielsen. Udgivet onsdag, 15. marts 2017 16:52

Billede
Ramos scoring europiskSuperCup

Riquelme mener ikke, at sekvenser som denne ville forekomme i sydamerikansk fodbold, og hopper med på den patetisk vogn, som ikke applauderer Ramos' mange hovedstødsmål.

Den forhenværende Villarreal-dirigent, der henrykte spansk fodbold med sine overlegne tekniske færdigheder, mener, at Sergio Ramos ville komme til kort på det sydamerikanske kontinent.

- De dækker anderledes op i Sydamerika, siger Riquelme til Canal 13, og tilføjer:

- De ville ikke lade Ramos komme først på bolden - han ville ikke score mål, slutter Riquelme.

Der er bare tilbage at konkludere, at Riquelme er langt mindre elegant uden for kridtstregerne. En spasmager vel sagtens. Ramos' mange mål på standardsituationer kan ingenlunde længere tilskrives forsvarspillernes manglende opdækning. Nej, Ramos' tocifrede antal mål i indeværende sæson er udelukkende et udtryk for spanierens uforlignelige færdigheder på låget, som er en kombination af såvel timing, springkraft, ærgerrighed som aggressivitet, placeringsevne og coolness på afslutningerne.

link: http://www.madridista.dk/index.php/6972 ... sydamerika
Forestil jer, hvis FCB.dk var ligeså hjerneskadet til at gengive en nyhed. Thank God, at Wetterberg og de andre forholder sig sober og objektive i deres artikler!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Den patetisk vogn!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Haha. Jeg får helt ondt indeni, hver gang jeg læser en nyhed fra Madridista. Tænk at man vil lægge navn til så ynkelig en hjemmeside.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:Den patetisk vogn!
Riquelme mener ikke, at sekvenser som denne ville forekomme i sydamerikansk fodbold, og hopper med på den patetisk vogn, som ikke applauderer Ramos' mange hovedstødsmål.
En "journalist" der prøver lidt for hårdt at lyde klog. Måske har han bare brugt Words synonymfunktion her og der. Jeg applauderer ikke.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

OliverDK skrev:
Blaugrana92 skrev:Den patetisk vogn!
Riquelme mener ikke, at sekvenser som denne ville forekomme i sydamerikansk fodbold, og hopper med på den patetisk vogn, som ikke applauderer Ramos' mange hovedstødsmål.
En "journalist" der prøver lidt for hårdt at lyde klog. Måske har han bare brugt Words synonymfunktion her og der. Jeg applauderer ikke.
:grin:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Tror ikke, at Riquelme helt havde tænkt det der igennem, før han kom med den der udtalelse.

Hvad er der i øvrigt galt med "den patetisk vogn", andet end, at han mangler e til sidst i patetisk? Og ja, han burde nok have brugt ordet, anerkende, i stedet for applaudere, medmindre han mener, at man på det kraftigste skal anerkende Ramos' evner vedr. hovedstød(måske har jeg misforstået noget, for kan ikke se det helt).


phpBB [video]


Edit: Det er Kroos, der slår indlæg.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Kubala skrev:Tror ikke, at Riquelme helt havde tænkt det der igennem, før han kom med den der udtalelse.

Hvad er der i øvrigt galt med "den patetisk vogn", andet end, at han mangler e til sidst i patetisk? Og ja, han burde nok have brugt ordet, anerkende, i stedet for applaudere, medmindre han mener, at man på det kraftigste skal anerkende Ramos' evner vedr. hovedstød(måske har jeg misforstået noget, for kan ikke se det helt).


phpBB [video]


Edit: Det er Kroos, der slår indlæg.
Hvad i alverden taler du om?
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster