19/2 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af MessiPogba »

Aha ...

Leganes truer Barcelona .... på Camp Nou ....... Og det er en jævnbyrdig kamp .......

Vi ses til sommer, drenge .... Det her er seriøst noget af det ringeste fodbold jeg har set. Ja, det er sgu lige før, jeg savner Tata .....

Jeg har set mere koncept i Folketinget, end jeg har set i Luchos hidtil managerkarriere i Barcelona. Det er næsten David Moyes'sk det her ....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Reevenge »

Var det ikke for ter Stegen havde vi været bagud.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er kedeligt, der her...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Michman »

Vil ønske jeg bare kunne gå i seng og falde i søvn. For det vil da være mere fornuftigt. Jeg er den mest sure Barca fan nogensinde. Jeg dræber snart LE. Stille og roligt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Reevenge »

Er Enrique fyret hvis vi mister point i denne kamp? Hvad tror i?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Piquénbauer »

Det eneste positive der har været ved den sidste periode er at MAtS er ved at vise niveau. Han står fremragende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Ikke så god kamp, men midten mangler Ini og Bussi. Derudover er det efter ydmygelsen, så ved ikke, hvad man kunne forvente af holdet. Tror ikke, at man kommer til at se flydende bold i denne sæson, selvom man skulle gå hen og vinde ligaen, CL og Copa. Det kommer ikke til at ske, måske i nogle af kampene, men ikke over flere kampe.
Senest rettet af Kubala søn feb 19, 2017 10:41 pm, rettet i alt 2 gange.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af JonasV »

Nu smutter jeg altså ned i omklædningsrummet og synger dem en opsang.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af klogfyr »

Wow sikke en reaktion fra drengene, de har virkelig vist at PSG kampen skulle hævnes /s. Glæder mig til ny sæson og nu træner.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Det eneste positive der har været ved den sidste periode er at MAtS er ved at vise niveau. Han står fremragende!
Ja, men det er fandme en sølle trøst lige nu. Det her er så elendigt. Jeg er virkelig gal. LE skal bare væk NU. Alt andet end ham er bedre.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Nu smutter jeg altså ned i omklædningsrummet og synger dem en opsang.
Ja, vær lige så venlig. Jeg så at Pinto var i Barcelona forleden. Kan du ikke høre Leo, om han lige kan ringe til Pinto, så han kan komme ind og styre midtbanen?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Jeg tror bare, at LE ikke kan få mere ud af holdet, både taktisk eller hvad angår motivation. Han er låst fast og det er tid til at sige stop.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Xavi6Smede »

Kubala skrev:Ikke så god kamp, men midten mangler Ini og Bussi. Derudover er det efter ydmygelsen, så ved ikke, hvad kunne forvente af holdet. Tror ikke, at man kommer til at se flydende bold i denne sæson, selvom man skulle gå hen og vinde ligaen, CL og Copa. Det kommer ikke til at ske, måske i nogle af kampene, men ikke over flere kampe.
Man skulle i hvert fald kunne forvente en reaktion. Det pinligt at spille en enkelt kamp som imod PSG, men det endnu mere pinligt at følge den op med en så energiforladt præstation, uden nogen form for gejst eller spilleglæde.. og så hjemme imod en klub som Leganes.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af MessiPogba »

Hvis der ikke kommer en modreaktion her i anden halvleg, så stemmer jeg fandme for, at næste uges træning står på tortur i form af at høre Rasmus Seebach i en sauna uden nogen udgang, hvor der er nogle der pisser på saunastenene, så det bliver ekstra varmt.

Kom nu ... Bare lidt ........ Jeg vil hellere se FCK-Brøndby igen end det her ... Og FCKs kamp mod BIF var eddermeme en omgang lort.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/2 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Kubala »

Xavi6Smede skrev:
Kubala skrev:Ikke så god kamp, men midten mangler Ini og Bussi. Derudover er det efter ydmygelsen, så ved ikke, hvad kunne forvente af holdet. Tror ikke, at man kommer til at se flydende bold i denne sæson, selvom man skulle gå hen og vinde ligaen, CL og Copa. Det kommer ikke til at ske, måske i nogle af kampene, men ikke over flere kampe.
Man skulle i hvert fald kunne forvente en reaktion. Det pinligt at spille en enkelt kamp som imod PSG, men det endnu mere pinligt at følge den op med en så energiforladt præstation, uden nogen form for gejst eller spilleglæde.. og så hjemme imod en klub som Leganes.
Jo, selvfølgelig, men hvis man er nede og samtidig ikke tror på taktikken længere, så får man det resultat, som vi ser lige nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster