FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Messi og for den sags skyld Iniesta er bedre spillere end Ronaldinho, og har holdt et absurd niveau i rigtig lang tid. Med det sagt, så vil Ronaldinho altid stå som den der har henrykt mig mest. Måden han legede på banen var simpelthen fantastisk !

Neymar har en smule af det Ronnie også havde, men det kan ikke rigtig sammenlignes :razz:
Rey Abi!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Ronnie var ren fodboldglæde. Messi er den bedste nogensinde, ever - og hvis ordlyden er hvem der har henrykket mig mest, må det blive ham.
Men hvis jeg skal trække kunstnerhatten ned i panden - og det skal jeg - så er min yndlingsspiller Iniesta. Har aldrig oplevet mage til æstetik på en fodboldbane. Det er decideret smukt at han bøjer reglerne for tid og rum som det passer ham. Han glider. Jeg elsker dem alle tre, men Iniesta har den største plads i fodboldhjertet.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvorfor er Hleb ikke en mulighed?

Billede


Indrømmet, det var mest da han rejste fra Barca, han henrykkede mig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

JonasV skrev:Ronnie var ren fodboldglæde. Messi er den bedste nogensinde, ever - og hvis ordlyden er hvem der har henrykket mig mest, må det blive ham.
Men hvis jeg skal trække kunstnerhatten ned i panden - og det skal jeg - så er min yndlingsspiller Iniesta. Har aldrig oplevet mage til æstetik på en fodboldbane. Det er decideret smukt at han bøjer reglerne for tid og rum som det passer ham. Han glider. Jeg elsker dem alle tre, men Iniesta har den største plads i fodboldhjertet.
Helt enig. Kunne ikke have skrevet det bedre selv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Billede
Billede
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Man kan snakke alt det man vil, og man kan være nok så forelsket i både Ini og Ronnie, som jeg selv er!

Men Messi.... Det er Messi.
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Messi er kongen over dem alle, selvom både Ini og Ronnie er/var fantastiske.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Heftige udtalelser fra Alves.
Dani Alves: Leaving Barcelona? "I like being loved and if not, I'll leave. Leaving Barcelona for free was a classy hit."

"During my last three seasons I always heard that I was leaving, but the management never said anything to me."

"They (Barcelona board) were very fake and ungrateful. They did not respect me."

"I was only offered to renew because of FIFA transfer ban. That's when I played their game and signed a contract with a free clause."

"Those who run Barcelona today have no idea how to treat their players."

“I like to feel wanted, and if I’m not, I’ll leave,"

"That was when I played them at their own game and signed a deal with a termination clause.”

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Han får også rigeligt med anerkendelse i Juventus... Han er ikke engang fast mand, men kæmper med en aldrende Lichtsteiner om pladsen.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Har han ikke været skadet? Og anerkendelse er måske ikke kun spilletid, for han delte tid med Roberto, hvilket jeg ikke tror, er noget, der gik Alves på. Det er sikkert noget andet, han refererer til her; følelsen af at være ønsket i klubben.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Mit syn på sagen er, at ledelsen sikkert har fejlet på visse punkter og Alves på visse punkter, tror ikke, at fejlen kun er hos en af parterne.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Har han ikke været skadet? Og anerkendelse er måske ikke kun spilletid, for han delte tid med Roberto, hvilket jeg ikke tror, er noget, der gik Alves på. Det er sikkert noget andet, han refererer til her; følelsen af at være ønsket i klubben.
Han har været skaden en årgang, men det var forventet, at han ret nemt ville fravriste Lichtsteiner pladsen. Sidstnævnte var ikke engang med på listen over spillere, der kunne spille CL-gruppespil. Det siger bare alt om schweizerens niveau.

Dani Alves er kommet op i alderen og niveauet er der ikke længere. Og i fodboldens verden får du ikke meget anerkendelse uden at levere på banen.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Har han ikke været skadet? Og anerkendelse er måske ikke kun spilletid, for han delte tid med Roberto, hvilket jeg ikke tror, er noget, der gik Alves på. Det er sikkert noget andet, han refererer til her; følelsen af at være ønsket i klubben.
Han har været skaden en årgang, men det var forventet, at han ret nemt ville fravriste Lichtsteiner pladsen. Sidstnævnte var ikke engang med på listen over spillere, der kunne spille CL-gruppespil. Det siger bare alt om schweizerens niveau.

Dani Alves er kommet op i alderen og niveauet er der ikke længere. Og i fodboldens verden får du ikke meget anerkendelse uden at levere på banen.
Han snakker også om de sidste tre år i klubben, ikke kun sidste sæson, og ja, niveauet var ikke det samme som i starten, men jeg synes, at han alligevel præsterede ok. Desuden burde anciennitet også have noget at skulle have sagt, men det er bare min mening.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Har han ikke været skadet? Og anerkendelse er måske ikke kun spilletid, for han delte tid med Roberto, hvilket jeg ikke tror, er noget, der gik Alves på. Det er sikkert noget andet, han refererer til her; følelsen af at være ønsket i klubben.
Han har været skaden en årgang, men det var forventet, at han ret nemt ville fravriste Lichtsteiner pladsen. Sidstnævnte var ikke engang med på listen over spillere, der kunne spille CL-gruppespil. Det siger bare alt om schweizerens niveau.

Dani Alves er kommet op i alderen og niveauet er der ikke længere. Og i fodboldens verden får du ikke meget anerkendelse uden at levere på banen.
Han snakker også om de sidste tre år i klubben, ikke kun sidste sæson, og ja, niveauet var ikke det samme som i starten, men jeg synes, at han alligevel præsterede ok. Desuden burde anciennitet også have noget at skulle have sagt, men det er bare min mening.
Jeg er enig i, at man skal anerkende en klubmand, selvom niveauet daler. Det er vigtigt at hylde dem, der har givet alt for en klub. Jeg har bare aldrig set Alves tænke på andre end sig selv.

Barca var god nok til Alves, da han fik sin anerkendelse. Og Alves var god nok til Barca, da han leverede på banen.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Har han ikke været skadet? Og anerkendelse er måske ikke kun spilletid, for han delte tid med Roberto, hvilket jeg ikke tror, er noget, der gik Alves på. Det er sikkert noget andet, han refererer til her; følelsen af at være ønsket i klubben.
Han har været skaden en årgang, men det var forventet, at han ret nemt ville fravriste Lichtsteiner pladsen. Sidstnævnte var ikke engang med på listen over spillere, der kunne spille CL-gruppespil. Det siger bare alt om schweizerens niveau.

Dani Alves er kommet op i alderen og niveauet er der ikke længere. Og i fodboldens verden får du ikke meget anerkendelse uden at levere på banen.
Han snakker også om de sidste tre år i klubben, ikke kun sidste sæson, og ja, niveauet var ikke det samme som i starten, men jeg synes, at han alligevel præsterede ok. Desuden burde anciennitet også have noget at skulle have sagt, men det er bare min mening.
Jeg er enig i, at man skal anerkende en klubmand, selvom niveauet daler. Det er vigtigt at hylde dem, der har givet alt for en klub. Jeg har bare aldrig set Alves tænke på andre end sig selv.

Barca var god nok til Alves, da han fik sin anerkendelse. Og Alves var god nok til Barca, da han leverede på banen.
Jeg er heller ikke helt uenig med dig, som jeg skrev foroven; der er altid to sider af sagen, ikke en. Måske var Alves for urimelig i sine krav og måske var ledelsen også for nonchalante.

Jeg synes dog, at det er for hårdt at sige, at Alves kun tænkte på sig selv. I øvrigt var han en virkelig vigtig brik i LEs første sæson, sæson 2014-2015, og gjorde det ok i sidste sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster