Marco Verratti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

99.9%
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af A$AP »

PSG CM Marco Verratti will undergo sports hernia surgery on May 16 and will be sidelined for 8 weeks, therefore missing Euro2016

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Pisse synd.

gygfo

Re: Marco Verratti

Indlæg af gygfo »

Men godt for os, så han er helt frisk til sin første sæsonstart for barca næste sæson.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af A$AP »

Apropros Verrati.
Marco Verratti's agent to @Sport_Mediaset:

"He'll stay where he is during this window, [but] we don't know what will happen in June yet."
Om det er for at presse nogle flere penge ud af PSG på, eller hvad det er ved jeg ikke. Jeg håber dog at en skidt sæson for PSG i ligaen og et hurtigt exit fra CL mod os, kan få ham på andre tanker.
Senest rettet af A$AP tirs jan 10, 2017 8:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:Apropros Verrati.
Marco Verratti's agent to @Sport_Mediaset:

"He'll stay where he is during this window, [but] we don't know what will happen in June yet."
Om det er for at presse nogle flere penge ud af PSG på, eller hvad det er ved jeg ikke. Jeg håber dog at en skidt sæson for PSG i ligaen og et hurtigt exit fra CL mod os, kan sætte få ham på andre tanker.
Håber jeg også!! Jeg kunne virkelig godt tænke mig ham på vores hold!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Storken »

Det er faktisk utroligt, at klubben ikke har været i stand til at hente ham tidligere. I stedet henter vi alle mulige underlige lappeløsninger til den midtbane.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Det er det samme som med forsvaret. Vi er så dårlige til at slå til og i stedet venter og venter vi. Jeg tror virkelig ledelsen er nærige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det er det samme som med forsvaret. Vi er så dårlige til at slå til og i stedet venter og venter vi. Jeg tror virkelig ledelsen er nærige.
Vi har i hvert fald en lav succesrate på transfers, når man ser bort fra spillere med Barca DNA (Alba, Cesc, Pique) og de helt store stjerner (Suarez og Neymar).

Jeg ved godt det er svært at forstærke verdens bedste fodboldhold, men vi smider konstant €20-40 mio efter middelmådige spillere. Hvorfor ikke bare lægge €50-60 mio for Verratti for et par år siden i stedet?

Det skal samtidig siges, at jeg ikke forstår mange af vores indkøb. Vi foretager en del handler, der ikke virker specielt oplagte set udefra (Vermaelen, Mathieu, Cillessen osv). Det skal retfærdigvis siges, at jeg var enig med købene af Umtiti og Paco i sommers.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Synes det fleste af de købte spillere i sommers gav mening. Og jeg er stadig sikker på at vi får gevinst af flere af dem (umtiti er fremragende, digne har gjort det godt mens resten er usikre).

Det som jeg ser som problemet er at vi ikke har angrebet markedet på samme måde før. Vi skulle have købt verratti/marquinhos inden de kom til en storklub ligesom vi gjorde med Gomes og Umtiti. Så kan det godt være det ikke går som man forventer men hvis de lander i PSG/Bayern/City så får vi dem ikke.

Så kan man selvfølgelig sige at det vil gå udover La Masia hvis man køber for mange talenter men samtidig så er jeg ikke i tvivl om at både marquinhos og verratti ville være startere i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Raman93 »

Storken skrev:Det er faktisk utroligt, at klubben ikke har været i stand til at hente ham tidligere. I stedet henter vi alle mulige underlige lappeløsninger til den midtbane.
Yes. Vi hentede først Arda til 40 millioner euro, da Xavi forlod os i 2015. Så A.Gomes for 40 også. 80 mill euro. Hvorfor ikke bare betale 60 for Koke, som han kunne hentes for i lang tid?

Jeg forstår ikke heller hvorfor vi ikke ser ud over spanske grænser. Der er massere af talent i Frankrig feks. Blandt andet Fabinho, som ville gøre en stor forskel på højrebacken, istedet for Cancelo der i mine øjne blot ligner en Vidal 2

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af MessiPogba »

Kære Roberto, Bartomeu og kommende Barca-træner.

Brug
Hele
budgettet
for
2017

denne
meget
meget
meget
meget
lille
mand

Mvh mig.

----

Hold kæft hvor er han dog god man.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det er ikke nok.
Hvad tror du er nok da?

Douglas oveni??

Billede
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Marco Verratti

Indlæg af klogfyr »

PSG har ikke brug for penge eller sælge. Slet ikke, når de lige udspillede os, så lugter de succes og ved han er en central brik. Så medmindre Verratti selv kræver et skifte offentligt, hvilket ikke sker, så forbliver dette en våd drøm. Han ville passe perfekt ind.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster