14/2 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

FCBSOCI skrev:Tror I Laudrup bliver bragt i spil? Han kender Barcelonas DNA, han er vellidt, han kunne måske blive Pep om igen?

Jeg tror og håber det ikke. Med al respekt for Laudrup, så har han ikke det, der skal til. Men der er sket større mirakler/sensationer i fodboldverden før...
Laudrup er alt, alt for konfliktsky ti lat håndtere en storklub som Barca, ville jeg mene. To dårlige kampe, og han skal ti lat slås med medierne, ekspræsidenter, eksspillere og lignende. Tror ikke han har format til det.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Pique fik også lidt af en genoplivning ja, men jeg kan godt se, jeg har set mig sur på ham, men jeg synes bare virkelig, at det hele er for tilfældig under Lucho. Alt for mange gange har Messi ageret redningsmand og skjult de enorme problemer, der er hobet op under Lucho.

Jeg kræver ikke Pep-lignende kontrol i kampene, men jeg har altid savnet en klar gameplan andet end "Giv-bolden-til-Messi-taktikken", som vores modstander har luret.
Jamen enig. Jeg synes bare det er lidt irriterende at læse hvordan der bliver skrevet om Lucho. Det er imo meget real'sk at man hænger folk ud når det ikke kører (og det gør det virkelig ikke) og det synes jeg kort sagt ikke er i orden når det er legender man har med at gøre.

Der er ingen tvivl om at Lucho skal videre men derfor kan man stadig godt tale pænt om en mand der har givet så meget til klubben.
Har været efter ham efter utallige sejre!? Hvornår må man være efter ham!?...
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

A$AP skrev:
Luis Enrique at the press conference: "It was a disastrous night for us, the opponent was better. Little can be said." #fcblive
Luis Enrique to TV3 journalist post-game: "The same personal treatment you're giving me now, I'd like you to give to me also after the wins"
Luis Enrique: "The press doesn't watch matches very closely. We switched from a 4-3-3 to a 4-2-3-1

So Messi could get on the ball more, but it ended up like this all the same."
Luis Enrique: "PSG were a better rival, superior. The result says it all." #fcblive #UCL
Luis Enrique: "If it's necessary to be individualized, it is me. These are the same players as the other day." #fcblive
Ok, der bliver skudt skarpt. Det her er jo modangreb, lidt, at det også er spillernes skyld.
Senest rettet af Kubala ons feb 15, 2017 12:42 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

godnat

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Pique fik også lidt af en genoplivning ja, men jeg kan godt se, jeg har set mig sur på ham, men jeg synes bare virkelig, at det hele er for tilfældig under Lucho. Alt for mange gange har Messi ageret redningsmand og skjult de enorme problemer, der er hobet op under Lucho.

Jeg kræver ikke Pep-lignende kontrol i kampene, men jeg har altid savnet en klar gameplan andet end "Giv-bolden-til-Messi-taktikken", som vores modstander har luret.
Jamen enig. Jeg synes bare det er lidt irriterende at læse hvordan der bliver skrevet om Lucho. Det er imo meget real'sk at man hænger folk ud når det ikke kører (og det gør det virkelig ikke) og det synes jeg kort sagt ikke er i orden når det er legender man har med at gøre.

Der er ingen tvivl om at Lucho skal videre men derfor kan man stadig godt tale pænt om en mand der har givet så meget til klubben.
Har været efter ham efter utallige sejre!? Hvornår må man være efter ham!?...
Jeg har skrevet før men siger det igen - jeg gider ikke de her diskussioner med dig. Vi kommer ingen steder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
A$AP skrev:
Luis Enrique at the press conference: "It was a disastrous night for us, the opponent was better. Little can be said." #fcblive
Luis Enrique to TV3 journalist post-game: "The same personal treatment you're giving me now, I'd like you to give to me also after the wins"
Luis Enrique: "The press doesn't watch matches very closely. We switched from a 4-3-3 to a 4-2-3-1

So Messi could get on the ball more, but it ended up like this all the same."
Luis Enrique: "PSG were a better rival, superior. The result says it all." #fcblive #UCL
Luis Enrique: "If it's necessary to be individualized, it is me. These are the same players as the other day." #fcblive
Ok, der bliver skudt skarpt. Det her er jo modangreb, lidt, at det også er spillernes skyld.
Når man læser det der er blevet lagt op på "forsiden" så er det ret tydeligt at han påtager sig hele ansvaret og slet ikke vil snakke om spillerne.
Senest rettet af Piquénbauer ons feb 15, 2017 12:45 am, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Har været til koncert. Har lige set resultatet. Wow.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
A$AP skrev:
Luis Enrique at the press conference: "It was a disastrous night for us, the opponent was better. Little can be said." #fcblive
Luis Enrique to TV3 journalist post-game: "The same personal treatment you're giving me now, I'd like you to give to me also after the wins"
Luis Enrique: "The press doesn't watch matches very closely. We switched from a 4-3-3 to a 4-2-3-1

So Messi could get on the ball more, but it ended up like this all the same."
Luis Enrique: "PSG were a better rival, superior. The result says it all." #fcblive #UCL
Luis Enrique: "If it's necessary to be individualized, it is me. These are the same players as the other day." #fcblive
Ok, der bliver skudt skarpt. Det her er jo modangreb, lidt, at det også er spillernes skyld.
Når man læser det der er blevet lagt op på "forsiden" så er det ret tydeligt at han påtager sig hele ansvaret og slet ikke vil snakke om spillerne.
Aha, ok. Det der lader jo ikke til, at han påtager sig ansvaret, men mere: "Ok, ok, hvis vi skal finde en syndebuk, så er det mig".
Senest rettet af Kubala ons feb 15, 2017 12:51 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

amen

http://imgur.com/a/kFBnC

Hvad i al helvede foregår der her. VI har jo ingen midtbane.

Vi spiller her basically med 5 forsvarsspillere (den gule linje).

På midtbanen i den røde cirkel er der ingen at finde :S

Vores backs kigger på.

Gomez hvad i al helvede laver du.

LE forhelvede

Pis lort

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Altså, 4-0 på Campen er da ikke utænkeligt?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Til alle barcafans, husk på, at der også er brug for de her tider, hvor man er 'helt nede'.

Hvis Barca vandt La liga efter la liga, CHl, efter CHL, champagnebold efter champagnebold 24/7, så ville det til sidst blive trivielt.

De über fede tider findes kun, fordi der også findes de über ikke-så-fede tider

Ying og yang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Deres fjerde mål... Amen for fanden. Deres hb kommer forbi ney og derefter løb han hele vejen op til feltet. Det er sindssygt at se på. Det her hold har ikke mere i sig. De er færdige og tror især det er mentalt. Alt for mange titler og nu kan de ikke længere komme derop hvor de skal være.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

LE skal da fredes. Vi har allerede vundet to store titler, som jeg begge har været et begejstret vidne til:
1. Joan Gamper trofæet (bliver det meget større?)
2. Den spanske supercup (ok, det blev lidt større)
Og så har vi udsigt til en tredje titel: Copa del Rey. Vel på niveau med en CL titel, hvis vi kan besejre storholdet Alaves.

Ergo tre titler og endnu et historisk år... eller noget.

Bye, bye LE og tak for alt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Lular skrev:Altså, 4-0 på Campen er da ikke utænkeligt?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Til alle barcafans, husk på, at der også er brug for de her tider, hvor man er 'helt nede'.

Hvis Barca vandt La liga efter la liga, CHl, efter CHL, champagnebold efter champagnebold 24/7, så ville det til sidst blive trivielt.

De über fede tider findes kun, fordi der også findes de über ikke-så-fede tider

Ying og yang.
Sender du lige fredspiben videre? Puff puff pass.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Alt skal gå op i en højere enhed, men lad os tro på det: Barca skal videre. Mon ikke PSG er uden Veratti og Silva (kender ikke deres status)? Og Ini og Bussi er forhåbentligt kommet op i omdrejninger. Håber på en fantastisk stemning på Camp Nou og endnu en magisk aften a la den mod Milan (glemmer jeg aldrig).

¡Visca el Barca!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

R.I.P
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster