14/2 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har desværre en fornemmelse af at det her for alvor er starten på enden for denne geniale årgang. Jeg kunne sagtens se os gå ind i en "real-periode" hvor vi forsøger på flere måder at komme tilbage til noget vi ikke kan. Det kunne f.eks. være ved at kaste trænere ud til højre og venstre og bruge ekstreme penge på spillere.

Det er også lidt derfor at jeg tror vi skal passe på med at forvente at det eneste der skal til er en ny træner. Ja vi har været ringe noget tid efterhånden men Lucho kan kun påvirke holdet negativt til en hvis grad. Resten klarer spillerne og som vi så i dag så var de der ikke. De gik ikke ind i tacklingerne og de kunne ikke slå en bold. Og for mig er det i sidste ende ikke Luchos ansvar at Bussi smider nemme bolde væk og Messi ikke rigtigt gider.

Det vigtigste for mig er at vi får en motivator ind. En der kan gøre det som Lucho gjorde i starten hvor han gav spillerne noget vilje. Så kommer taktikken efter for mig.
Det er jo netop Luchos fejl så, hvis spillerne ikke engang kan tackle? En træner har tre opgaver. At motivere, at udvikle og lægge en plan. Ingen af delene kan Lucho.

Du så jo ikke sådan noget der under Sir Alex Ferguson, som jo var en legendarisk motivator. Selvom spillerne var ringe, kæmpede hans spillere for ham og trøjen. Under Lucho ligner hele holdet nogle, der hellere vil spille poker og vente på Just-Eat-bilen kommer forbi med en mexicanerpizza.
Nej gu fanden er han da ingen Sir Alex. Det er der ingen der er. Det er jo ikke uden grund at trænere normalt smutter inden der er gået 3 år. Se på Simeone som har gjort et genialt job. Selv for ham er det ved at slutte nu. Peps sidste sæson var også noget forfærdeligt rod.

Og jeg er bare ikke enig i det sidste du skriver. For mig tippede det for et år siden (årsskiftet 16/17). Før det gjorde han et fremragende job. Et job som jeg mener har gjort at han skal omtales med en del mere respekt end hvad man ser herinde.
Vi var heller ikke gode i hans første halve år (efteråret 2015). Vi spillede rigtig nok fantastisk i 2016, men Messi var jo godlike i den periode. Jeg har aldrig set noget lignende.
Præcis, Storken. Det var IMO Messis fuldkommen alien-lignende niveau, der sikrede os The Treble, end det var Luchos evner som træner.

Lucho har for mig på intet tidspunkt været god nok som træner. Det var dårlig fodbold de første 6 måneder under ham, så gik Messi amok efter Sociedad-kampen og lige valgte at sikre drengene nogle trofæer mere, og så har det været lort igen siden. Ja, ja, der har været en 7-0 kamp hist og her mod nogle keglehold, men overordnet set har det været en omgang bræk at se på under Lucho. Derudover er der blevet købt elendigt ind, og to vitale spillere som Xavi og Dani Alves er ikke blevet erstattet på nogen som helst måde.
En spiller kan ikke gøre det alene. Og så er det ligemeget hvor god han er. Den der holder bare ikke.

Lucho har været god til nogle ting og dårlig til andre. Men at påstå at han har lavet nada og bare hygget sig mens Messi rendte rundt og klarede alt er ikke bare åndssvagt overfor Lucho men også de spillere som har vist flot spil over de sidste år.
Det eneste ros, jeg kan give ham, er at han har formået at skabe en synergi mellem tre superegoer som Suarez, Neymar og Messi. Det er sgu også det. Lucho har hele tiden for mig udstrålet uvidenhed ude på den sidelinje. Han var også helt blank i Roma i de kampe, jeg så der.
Synes også han har løftet niveauet hos flere spillere der så ud til at være færdige (f.eks. Pique). Jeg synes du går for langt i din kritik og det er ret tydeligt at vi ikke kommer længere når du har sådan et syn på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har desværre en fornemmelse af at det her for alvor er starten på enden for denne geniale årgang. Jeg kunne sagtens se os gå ind i en "real-periode" hvor vi forsøger på flere måder at komme tilbage til noget vi ikke kan. Det kunne f.eks. være ved at kaste trænere ud til højre og venstre og bruge ekstreme penge på spillere.

Det er også lidt derfor at jeg tror vi skal passe på med at forvente at det eneste der skal til er en ny træner. Ja vi har været ringe noget tid efterhånden men Lucho kan kun påvirke holdet negativt til en hvis grad. Resten klarer spillerne og som vi så i dag så var de der ikke. De gik ikke ind i tacklingerne og de kunne ikke slå en bold. Og for mig er det i sidste ende ikke Luchos ansvar at Bussi smider nemme bolde væk og Messi ikke rigtigt gider.

Det vigtigste for mig er at vi får en motivator ind. En der kan gøre det som Lucho gjorde i starten hvor han gav spillerne noget vilje. Så kommer taktikken efter for mig.
Det er jo netop Luchos fejl så, hvis spillerne ikke engang kan tackle? En træner har tre opgaver. At motivere, at udvikle og lægge en plan. Ingen af delene kan Lucho.

Du så jo ikke sådan noget der under Sir Alex Ferguson, som jo var en legendarisk motivator. Selvom spillerne var ringe, kæmpede hans spillere for ham og trøjen. Under Lucho ligner hele holdet nogle, der hellere vil spille poker og vente på Just-Eat-bilen kommer forbi med en mexicanerpizza.
Nej gu fanden er han da ingen Sir Alex. Det er der ingen der er. Det er jo ikke uden grund at trænere normalt smutter inden der er gået 3 år. Se på Simeone som har gjort et genialt job. Selv for ham er det ved at slutte nu. Peps sidste sæson var også noget forfærdeligt rod.

Og jeg er bare ikke enig i det sidste du skriver. For mig tippede det for et år siden (årsskiftet 16/17). Før det gjorde han et fremragende job. Et job som jeg mener har gjort at han skal omtales med en del mere respekt end hvad man ser herinde.
Vi var heller ikke gode i hans første halve år (efteråret 2015). Vi spillede rigtig nok fantastisk i 2016, men Messi var jo godlike i den periode. Jeg har aldrig set noget lignende.
Præcis, Storken. Det var IMO Messis fuldkommen alien-lignende niveau, der sikrede os The Treble, end det var Luchos evner som træner.

Lucho har for mig på intet tidspunkt været god nok som træner. Det var dårlig fodbold de første 6 måneder under ham, så gik Messi amok efter Sociedad-kampen og lige valgte at sikre drengene nogle trofæer mere, og så har det været lort igen siden. Ja, ja, der har været en 7-0 kamp hist og her mod nogle keglehold, men overordnet set har det været en omgang bræk at se på under Lucho. Derudover er der blevet købt elendigt ind, og to vitale spillere som Xavi og Dani Alves er ikke blevet erstattet på nogen som helst måde.
En spiller kan ikke gøre det alene. Og så er det ligemeget hvor god han er. Den der holder bare ikke.

Lucho har været god til nogle ting og dårlig til andre. Men at påstå at han har lavet nada og bare hygget sig mens Messi rendte rundt og klarede alt er ikke bare åndssvagt overfor Lucho men også de spillere som har vist flot spil over de sidste år.
Det eneste ros, jeg kan give ham, er at han har formået at skabe en synergi mellem tre superegoer som Suarez, Neymar og Messi. Det er sgu også det. Lucho har hele tiden for mig udstrålet uvidenhed ude på den sidelinje. Han var også helt blank i Roma i de kampe, jeg så der.
Synes også han har løftet niveauet hos flere spillere der så ud til at være færdige (f.eks. Pique). Jeg synes du går for langt i din kritik og det er ret tydeligt at vi ikke kommer længere når du har sådan et syn på ham.
Pique fik også lidt af en genoplivning ja, men jeg kan godt se, jeg har set mig sur på ham, men jeg synes bare virkelig, at det hele er for tilfældig under Lucho. Alt for mange gange har Messi ageret redningsmand og skjult de enorme problemer, der er hobet op under Lucho.

Jeg kræver ikke Pep-lignende kontrol i kampene, men jeg har altid savnet en klar gameplan andet end "Giv-bolden-til-Messi-taktikken", som vores modstander har luret.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Piquénbauer skrev:Og ja det er imo klart en kritik af Lucho det som Bussi siger. Og det er et eller andet sted fair nok selvom jeg virkelig ikke bryder mig om at den bliver taget offentligt.
Fodboldens arabiske forår.
Fint den går offentlig - eneste måde at vække bestyrelsen
Próxima Estación.... Parallel!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:Mit cover på ipaden er lige gået i stykker, da jeg smed den over i en pude. Det har jeg gjort tusind gange før, men det skulle selvfølgelig gå galt i dag.

Billede

Fuck en lorte dag.

phpBB [video]

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Ja, Emery har ikke en særlig god statistik mod Barca, selvom man hver gang frygter hans hold. Til gengæld er der altid tænding på, måske derfor, at folk frygter hans hold. Det var elendigt, ikke andet. Man burde kunne slå det her PSG-hold.
Især med tanke på, at der i Barcas forsvar var en Champions League debutant i form af 21-årig Kimpembe.

De manglede både Silva og Motta samt polakken, hvis navn jeg ikke kan stave. Det er tre, defensivt stærke spillere, som de missede, og alligevel havde BArca et fucking skud på mål. Det er under al kritik.
Jep.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har desværre en fornemmelse af at det her for alvor er starten på enden for denne geniale årgang. Jeg kunne sagtens se os gå ind i en "real-periode" hvor vi forsøger på flere måder at komme tilbage til noget vi ikke kan. Det kunne f.eks. være ved at kaste trænere ud til højre og venstre og bruge ekstreme penge på spillere.

Det er også lidt derfor at jeg tror vi skal passe på med at forvente at det eneste der skal til er en ny træner. Ja vi har været ringe noget tid efterhånden men Lucho kan kun påvirke holdet negativt til en hvis grad. Resten klarer spillerne og som vi så i dag så var de der ikke. De gik ikke ind i tacklingerne og de kunne ikke slå en bold. Og for mig er det i sidste ende ikke Luchos ansvar at Bussi smider nemme bolde væk og Messi ikke rigtigt gider.

Det vigtigste for mig er at vi får en motivator ind. En der kan gøre det som Lucho gjorde i starten hvor han gav spillerne noget vilje. Så kommer taktikken efter for mig.
Det er jo netop Luchos fejl så, hvis spillerne ikke engang kan tackle? En træner har tre opgaver. At motivere, at udvikle og lægge en plan. Ingen af delene kan Lucho.

Du så jo ikke sådan noget der under Sir Alex Ferguson, som jo var en legendarisk motivator. Selvom spillerne var ringe, kæmpede hans spillere for ham og trøjen. Under Lucho ligner hele holdet nogle, der hellere vil spille poker og vente på Just-Eat-bilen kommer forbi med en mexicanerpizza.
Nej gu fanden er han da ingen Sir Alex. Det er der ingen der er. Det er jo ikke uden grund at trænere normalt smutter inden der er gået 3 år. Se på Simeone som har gjort et genialt job. Selv for ham er det ved at slutte nu. Peps sidste sæson var også noget forfærdeligt rod.

Og jeg er bare ikke enig i det sidste du skriver. For mig tippede det for et år siden (årsskiftet 16/17). Før det gjorde han et fremragende job. Et job som jeg mener har gjort at han skal omtales med en del mere respekt end hvad man ser herinde.
Vi var heller ikke gode i hans første halve år (efteråret 2015). Vi spillede rigtig nok fantastisk i 2016, men Messi var jo godlike i den periode. Jeg har aldrig set noget lignende.
Præcis, Storken. Det var IMO Messis fuldkommen alien-lignende niveau, der sikrede os The Treble, end det var Luchos evner som træner.

Lucho har for mig på intet tidspunkt været god nok som træner. Det var dårlig fodbold de første 6 måneder under ham, så gik Messi amok efter Sociedad-kampen og lige valgte at sikre drengene nogle trofæer mere, og så har det været lort igen siden. Ja, ja, der har været en 7-0 kamp hist og her mod nogle keglehold, men overordnet set har det været en omgang bræk at se på under Lucho. Derudover er der blevet købt elendigt ind, og to vitale spillere som Xavi og Dani Alves er ikke blevet erstattet på nogen som helst måde.
En spiller kan ikke gøre det alene. Og så er det ligemeget hvor god han er. Den der holder bare ikke.

Lucho har været god til nogle ting og dårlig til andre. Men at påstå at han har lavet nada og bare hygget sig mens Messi rendte rundt og klarede alt er ikke bare åndssvagt overfor Lucho men også de spillere som har vist flot spil over de sidste år.
Det eneste ros, jeg kan give ham, er at han har formået at skabe en synergi mellem tre superegoer som Suarez, Neymar og Messi. Det er sgu også det. Lucho har hele tiden for mig udstrålet uvidenhed ude på den sidelinje. Han var også helt blank i Roma i de kampe, jeg så der.
Det tror jeg ærligt talt ikke var så svært. Jeg tror ikke Suárez har noget enormt ego. Hele hans karriere har været med Barcelona som mål, så han for alvor kunne være hos konen og hendes familie. Nu er han her og så handler det bare om at vinde. Dertil tror jeg at Messi har så meget gravitas, at det ego som Suárez og Neymar eventuelt skulle besidde, nok skulle blive udlignet af den totale ære det er at være holdkammerat med Messi.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Ser ret syret ud i Tapatalk når I laver de psykopat-quotes
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

abx skrev:
Piquénbauer skrev:Og ja det er imo klart en kritik af Lucho det som Bussi siger. Og det er et eller andet sted fair nok selvom jeg virkelig ikke bryder mig om at den bliver taget offentligt.
Fodboldens arabiske forår.
Fint den går offentlig - eneste måde at vække bestyrelsen
Hmm. Jeg håber at udfaldet bliver bedre end det har været i Libyen, Egypten og Syrien ...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Pique fik også lidt af en genoplivning ja, men jeg kan godt se, jeg har set mig sur på ham, men jeg synes bare virkelig, at det hele er for tilfældig under Lucho. Alt for mange gange har Messi ageret redningsmand og skjult de enorme problemer, der er hobet op under Lucho.

Jeg kræver ikke Pep-lignende kontrol i kampene, men jeg har altid savnet en klar gameplan andet end "Giv-bolden-til-Messi-taktikken", som vores modstander har luret.
Jamen enig. Jeg synes bare det er lidt irriterende at læse hvordan der bliver skrevet om Lucho. Det er imo meget real'sk at man hænger folk ud når det ikke kører (og det gør det virkelig ikke) og det synes jeg kort sagt ikke er i orden når det er legender man har med at gøre.

Der er ingen tvivl om at Lucho skal videre men derfor kan man stadig godt tale pænt om en mand der har givet så meget til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Blaugrana92 skrev:
abx skrev:
Piquénbauer skrev:Og ja det er imo klart en kritik af Lucho det som Bussi siger. Og det er et eller andet sted fair nok selvom jeg virkelig ikke bryder mig om at den bliver taget offentligt.
Fodboldens arabiske forår.
Fint den går offentlig - eneste måde at vække bestyrelsen
Hmm. Jeg håber at udfaldet bliver bedre end det har været i Libyen, Egypten og Syrien ...
Det er så lige netop det. Who the fuck is the alternative?
Próxima Estación.... Parallel!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Håber at Bussi, Messi, Suarez, Ini etc. spiller returkampen, for de var vidst ikke med i dag. Kun ter Stegen og Ney kan se sig selv i spejlet efter kampen.

Jeg var på Camp Nou da vi slog Milan 4-0 (efter 0-2 ude). Fantastisk kamp. Utrolig stemning. Så alt er muligt. Hvad med 4-0 i returen, omkamp og straffesparkskonkurrence, hvor Ney scorer det afgørende mål med hælen? Man har vel lov at drømme. Men chancen for samlet sejr til Barca er vel under 5% :? .

Mine venner har spurgt mig om jeg nu sætter min billet til salg til returkampen på Camp Nou. NEJ! Det er nu i de svære tider, at vi skal støtte op om Barca. Og tænk hvis vi gik videre, så ville jeg opleve historieskrivning på nærmeste hold. Spiller Barca som i dag er det dog mere sandsynligt, at det bliver 0-3 i returen som mod Bayern :cry: .

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

abx skrev:
Blaugrana92 skrev:
abx skrev:
Piquénbauer skrev:Og ja det er imo klart en kritik af Lucho det som Bussi siger. Og det er et eller andet sted fair nok selvom jeg virkelig ikke bryder mig om at den bliver taget offentligt.
Fodboldens arabiske forår.
Fint den går offentlig - eneste måde at vække bestyrelsen
Hmm. Jeg håber at udfaldet bliver bedre end det har været i Libyen, Egypten og Syrien ...
Det er så lige netop det. Who the fuck is the alternative?
All in på Sampaoli.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

abx skrev:
Piquénbauer skrev:Og ja det er imo klart en kritik af Lucho det som Bussi siger. Og det er et eller andet sted fair nok selvom jeg virkelig ikke bryder mig om at den bliver taget offentligt.
Fodboldens arabiske forår.
Fint den går offentlig - eneste måde at vække bestyrelsen
Hvad skal bestyrelsen gøre? Jeg kan virkelig ikke se dem gøre andet end at lade sæsonen langsomt sive ud med en CdR og så sige tak for alt til Lucho til sommer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
abx skrev:
Blaugrana92 skrev:
abx skrev:
Piquénbauer skrev:Og ja det er imo klart en kritik af Lucho det som Bussi siger. Og det er et eller andet sted fair nok selvom jeg virkelig ikke bryder mig om at den bliver taget offentligt.
Fodboldens arabiske forår.
Fint den går offentlig - eneste måde at vække bestyrelsen
Hmm. Jeg håber at udfaldet bliver bedre end det har været i Libyen, Egypten og Syrien ...
Det er så lige netop det. Who the fuck is the alternative?
All in på Sampaoli.
Eller Poch!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 14/2 PSG - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Storken skrev:Mit cover på ipaden er lige gået i stykker, da jeg smed den over i en pude. Det har jeg gjort tusind gange før, men det skulle selvfølgelig gå galt i dag.

Billede

Fuck en lorte dag.
Til gengæld skal du til eksamen, så op med humøret :mrgreen: .

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster