Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

Super fin artikel som meget godt beskriver Neymars udvikling/ændrede rolle på holdet. Det giver en smule mere forståelse for, at han måske ikke altid er lige så skarp foran mål som man ellers har set ham være... :roll:

Når det så er sagt, ændrer det nok ikke det store på at jeg fortsat vil ærgre mig gul og blå når han brænder næste gang... ;-)
Rey Abi!

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lasse N »

Ifølge rygterne er en vis, Hr. Mourinho, ude efter Ney, og man forstår ham egentlig godt.

Ifølge mig, vil neymar aldrig nå sit fulde udbytte, så længe Messi stadig hersker og reagerer på banen. Han har spillet sig op på det sidste, men kæft der har også været mange måneder hvor han har været væk, selvfølgelig ligesom resten af holdet, men alligevel.. Han var fuldstændig outstanding i treble sæsonen, og en stor del af hans skyld, vi scorede så mange flotte mål.

Dog har jeg altid sagt at Neymar fungere bedst, som en slags omstillings /kontra spiller, med en masse fart og flow. Du kan se det på det brasilanske landsholdet, hvor modstanderen åbner meget op, og kommer frem på banen ( i øvrigt det, Enriqe prøver at indføre. At få modstanderen frem på banen, lade dem have bolden, og straffe dem på omstillinger og direkte spil, som i treble sæsonen) der er ofte en masse plads at løbe og udfolde sig på, og der er Neymar magisk når han får det!

Jeg kan sagtens se den rolle manden vil få på et blomstrende og meget spændende United hold, der helt sikkert kommer til at løfte mange pokaler de næste par år. Jeg tror personligt, Mou vil bruge ham, som han brugte Hazard i Chelsea (Fungere stadig på samme måde under Conte) han vil have Neymar til at være manden, der tør og tror på sig selv, til at sætte lad os sige, 2-3-4 mand af i et rush til en opstartende omstilling /kontra, på den måde vil der skabes enormt meget plads til de spillere der angriber med, og du vil ofte komme i 1 og 1 situationer, hvor alt kan ske. Her er Neymar (OG Greiizman, staveplade) fuuuuuldstændig sindssyge til at læse spillet, og sætte sine medspillere op, samt afgøre tingene på egen hånd.

Igen, jeg tror der er mange verdensklasse spillere, der ved og tænker ,at dét United har gang i, er meget meget spændende. Det gør det ikke mindre af, at de har en klasse træner som Mou ved roret nu, hvem vil ikke gerne prøve at blive trænet og guidet af ham?

Hvis ikke Mou får Neymar, vil jeg smide penge efter han går efter Alexis Sanchezz

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »


Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/neyma ... barca.html

Jeg synes bestemt ikke det er hans bedste sæson! Jeg synes sidste sæson var meget bedre, og måske hans bedste.

Jeg havde håbet at han kunne gøre det endnu bedre denne sæson, så man kunne se at han blev bedre fra sæson til sæson.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Han har været fuldstændig sindssyg i denne sæson. Arbejdet vanvittigt hårdt og været en konstant trussel. Så kan det godt være der ikke er kommet så mange mål fra ham men det kan holdet sagtens leve med.

Så jeg er fuldstændig enig med ham! Og jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi har spilleren der tager over efter messi og bliver stjernen over dem alle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Statistisk set er det måske ikke hans bedste sæson, men spillemæssigt vil jeg mene, at det er hans bedste sæson. Han har ret, når han siger, at han har udviklet sig meget. Han betyder virkelig meget for spillet nu, modsat de tidligere sæsoner. Han dirigerer spillet, kan justere tempoet og er blevet meget mere klog, ved hvornår han skal give slip på bolden og hvornår han skal udfordre.

Før skulle han næsten udelukkende iscenesættes, nu iscenesætter han de andre.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Xavi6Smede »

Neymar giver så meget til holdet, og hans arbejdsindsats har været upåklagelig. Men han har også haft en tendens til at holde alt for længe i bolden, hvilket alt for ofte har resulteret i boldtab. Han har været langt fra det niveau han viste i efteråret 2015, men der havde han også langt bedre forudsætninger.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

16/17:
Billede

15/16:
Billede

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Som man kan se, så har det ikke været en god nok sæson statistisk eller talmæssigt, men jeg synes, at han har tilføjet nogle nye dimensioner til sit spil i denne sæson. Han skal dog bygge på mht. tallene, så bliver han skræmmende. Han er dog begyndt at score igen, så det er en start.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Nogen der har et realistisk bud på, hvad Ney har fået for det her?
qepd

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

Mon ikke han har en eller anden smart klausul i sin kontrakt med Nike, som giver dem tilladelse til at bruge hans opslag på sociale medier?

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det kunne godt tænkes. Men gad vide, hvad den er værd. Helt sikkert ikke billig. :)
qepd

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Starnils »

Skal Barca acceptere at sælge Neymar for £172. mio?
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Hvis det er 172 + Hazard, så ville jeg måske overveje det.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

Nej nej og atter nej! Han er klart fremtidens mand som holdet skal bygges op omkring! :cool:
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster