29/1 Real Betis - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Det er systematisk at vi bliver snydt gang på gang. Det er klamt så synligt det er efterhånden. Ingen tvivl om at vi er pisselendige, men det her må snart stoppe. Der må snart gerne komme videoteknologi. Aduriz' nedslagtning fik for eksempel heller aldrig en konsekvens.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Starnils skrev:Nu kommer alt til at handle om dommerfejlen. Vi spillede slet ikke fodbold fa minut 1-80.
Det er netop problemet ved Barcas offerrolle-kompleks. Man får aldrig kigget indad, da det altid er Madrids skyld.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Når man ikke dømmer et klokkeklart straffespark og annullerer et klokkeklart mål, så bliver det også svært.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet er at det et eller andet sted er ligemeget hvor ringe vi spillede. Vi bliver snydt for et mål/straffespark med 15 min tilbage. Det havde været en våd klud i hovedet på Betis og hvis man ser på hvordan resten af kampen gik så havde vi vundet.

Skandale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Giv Rakitic sæsonen ud, han burde være en af de bærende kræfter på holdet, ellers så sælg ham for de mange penge man kan få for ham.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
A$AP skrev:Billede
Billederne lyver. Det er ren photoshop. Den var overhovedet ikke inde. #AlternativeFacts
Her er originalen:

Billede

Vildt forsvarsspil.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Er så røv træt af at blive snydt gang på gang på gang.. Det er fandme efterhånden hver kamp..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:Giv Rakitic sæsonen ud, han burde være en af de bærende kræfter på holdet, ellers så sælg ham for de mange penge man kan få for ham.
Jeg stemmer for at vi sælger ham, selvom han skulle spille godt resten af sæsonen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Piquénbauer skrev:Problemet er at det et eller andet sted er ligemeget hvor ringe vi spillede. Vi bliver snydt for et mål/straffespark med 15 min tilbage. Det havde været en våd klud i hovedet på Betis og hvis man ser på hvordan resten af kampen gik så havde vi vundet.

Skandale.
Nej, problemet er, at Barca på ingen måde havde fortjent at vinde i dag pga elendige taktiske dispositioner og en elendig, hovedløs individuel indsats fra stort set alle spillere.

Det primære ved nederlaget i dag er indsatsen. Der skal kigges indad som det allerførste - man kan jo blive ved; havde man spillet ordenligt, så havde man måske været foran 3-0 ved pausen - og så var dommerfejlene jo ligegyldige for resultatet. Masser af hypoteser i øst og vest....

Som sagt; dommerne er under alt kritik. Men det er ikke dét, der er den primære årsag til, at vi ikke vinder i dag. Det er Barcas ansvar 100%.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg tror vi alle er enige om, at vi spillede skidt indtil 10-15 min. før slutfløjtet, og vi fortjente ikke at vinde. Det ændrer ikke på, at dommeren kostede os sejren. Det er en skidt kombination, når vi spiller dårligt og har dommeren imod os. Hvorfor kunne dommerfejlene ikke bare ske i de kampe, hvor vi alligevel vinder 3, 4 eller 5-0? Man siger ofte at heldet følger de dygtige, men vi har godt nok ikke meget held med os i år...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Starnils skrev:Nu kommer alt til at handle om dommerfejlen. Vi spillede slet ikke fodbold fa minut 1-80.
Det er netop problemet ved Barcas offerrolle-kompleks. Man får aldrig kigget indad, da det altid er Madrids skyld.
Come on. Du bliver ved med det der fis.
Jeg tør vædde med, at man i Barca giver alle andre skylden for pointtabet i dag. Man burde i stedet fokusere på, at holdet spiller som en pose nødder. Betis var det bedste hold i 60 minutter i dag. Det er jo fuldstændigt til grin.

Vi kan ikke gøre en skid ved dommerpræstationerne. Man kan derimod forbedre sit eget spil, så man ikke er afhængig af kendelserne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

SparetireDad skrev:
Piquénbauer skrev:Problemet er at det et eller andet sted er ligemeget hvor ringe vi spillede. Vi bliver snydt for et mål/straffespark med 15 min tilbage. Det havde været en våd klud i hovedet på Betis og hvis man ser på hvordan resten af kampen gik så havde vi vundet.

Skandale.
Nej, problemet er, at Barca på ingen måde havde fortjent at vinde i dag pga elendige taktiske dispositioner og en elendig, hovedløs individuel indsats fra stort set alle spillere.

Det primære ved nederlaget i dag er indsatsen. Der skal kigges indad som det allerførste - man kan jo blive ved; havde man spillet ordenligt, så havde man måske været foran 3-0 ved pausen - og så var dommerfejlene jo ligegyldige for resultatet. Masser af hypoteser i øst og vest....

Som sagt; dommerne er under alt kritik. Men det er ikke dét, der er den primære årsag til, at vi ikke vinder i dag. Det er Barcas ansvar 100%.
Jeg er hamrende ligeglad med hvad der var fortjent og ikke fortjent. Hvis du ser på kampen så bliver vi snydt for et straffespark/mål med 15 min tilbage. 15 min som vi dominerede fuldstændig. Så kan det godt være at Betis gjorde det godt og bla bla bla men vi gjorde, på trods af en elendig indsats, nok til at vinde. Og det skulle vi fandeme have gjort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBSOCI skrev:Jeg tror vi alle er enige om, at vi spillede skidt indtil 10-15 min. før slutfløjtet, og vi fortjente ikke at vinde. Det ændrer ikke på, at dommeren kostede os sejren. Det er en skidt kombination, når vi spiller dårligt og har dommeren imod os. Hvorfor kunne dommerfejlene ikke bare ske i de kampe, hvor vi alligevel vinder 3, 4 eller 5-0? Man siger ofte at heldet følger de dygtige, men vi har godt nok ikke meget held med os i år...
Præcis. De her åndssvage kendelser kommer hver eneste gang vi spiller skidt. Man kan snakke alt det man vil om at holdet spiller skidt (det gør vi) men i sidste ende gør man nok til at vinde. Og hvis dommeren havde gjort sit arbejde så havde man også gjort det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Lad os spille med B-holdet når vi møder Sevilla.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 29/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Billede

Det var vist meget fortjent med 1-1.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster