8/1 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Det hviler og falder med træneren, velsagtens - Men det er for nemt at skyde den af på LE. Både Suarez og Neymar har ikke haft kvaliteten i denne sæson, vi mangler afgørende mål i de tætte opgør; noget som kun Leo har præsteret konsistent.

Vi mangler en habil højreback og en stærk kreatør foruden Ini på midten, men jeg synes personligt MSN har virket alt for tandløst i år (igen, Messi undtaget). Vi har ikke et alternativ i Paco som nok har lidt under den lave selvtillid qua hans manglende scoringer, når han har fået chancen (hvilket har været for få gange).

Men det flyder ikke i angrebet, hvilket hele holdet og dets præstationer lider under - Vi skulle have lukket den hjemme mod Real, vi skulle have vundet sikkert idag og der har været for mange kampe hvor vi har virket ideforladte og ufarlige, specielt i ligaen.

Jeg kan godt se ligningen med en ny træner til sommer, men det er for letkøbt og symptombehandling i min optik. Man skal se nærmere på hvorvidt der findes bedre muligheder for os i angrebet - være det til bænken eller endda start 11'eren.

Hverken Neymar eller Suarez er urørlige i min bog, vi er verdens største klub og med den løn og de sportslige rammer Barcelona har, skal der præsteres hver uge; det kan virke urimeligt, men jeg synes også at konkurrencen i moderne fodbold forudsætter at man finder alternativer, såfremt tingene ikke fungerer. Jeg siger ikke entydigt vi skal sælge Neymar eller Suarez, men vi skal have noget slagkraft i angrebet på EN eller anden måde. Suk.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skal fortsætte med at stille stærkt i ligaen og vinde sine kampe, så må man håbe, at Real smider point mod de andre hold.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Lad Suarez løbe hjem. For vores alles fælles interesse og bedste.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
Reevenge skrev:Mon PSG stadig er villige til at lægge Neymars frikøbsklausul? I så fald sælg ham. Sælg ham nu. Håbløst ringe han spiller, fucking ny Robinho.
Neymar er der trods alt lidt perspektiv i. Det er Suárez vi skal af med.
Hvorfor? Han har været vanvittigt god for os
Suárez har været bunduduelig siden midten af september, med Espanyol-opgøret som eneste undtagelse. Han fylder 30 år lige om lidt. Siden kampen mod Leganés, har han scoret 8 mål i 16 kampe, hvor de to af dem faldt i førnævnte kamp mod Espanyol. 8 mål i 17 kampe med kampen i dag. Når man ser på den servicering han som regel får fra Messi - og af og til også fra Neymar - så er det bare for dårligt. Det bliver endnu mere dårligt, når man ser på de chancer han har misbrugt i løbet af den tid. Jeg tror virkelig bare at det er nedad bakke for Suárez herfra.
At sælge Suarez ville efter min mening være totalt hovedløst. I modsætning til hvad man måske skulle tro, er det ikke nemt at spille spydspids i Barca. Det har vi set utallige eksempler på. Suarez har været fantastisk god for os, det ændrer nogle måneder - hvor han i øvrigt har været habil - ikke på.

Marginalerne er i mod os, men synes også det er som om vi halter på det taktiske. Det er Messi der dikterer, hvornår der skal presses, ikke LE eller Iniesta. Sådan virker det i hvert fald. LE skal i arbejdstøjet. At skifte på trænerposten, hvis ikke der kommer anden gejst i holdet, ville jeg ikke være modstander af. Vi forstærkede os stort i sidste transfervindue, med gode køb i alle kæder. Det er ikke kvaliteterne på holdet, den er gal med, tvært i mod.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Altså dem der tror på et mesterskab er HÅBLØSE optimister..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Farvel mesterskab. Slut på en epoke. Hvad bringer fremtiden?

Vi skal huske at glæde os over, og sætte pris på, at vi i de seneste 6-7 år har været vidne til et Barca hold, der måske er det bedste klubhold nogensinde og som samtidig har budt på nogle af de absolut bedste spillere i historien som Xavi, Ini og Messi. Nøj, hvor har vi været forkælede...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Reevenge skrev:Det hviler og falder med træneren, velsagtens - Men det er for nemt at skyde den af på LE. Både Suarez og Neymar har ikke haft kvaliteten i denne sæson, vi mangler afgørende mål i de tætte opgør; noget som kun Leo har præsteret konsistent.

Vi mangler en habil højreback og en stærk kreatør foruden Ini på midten, men jeg synes personligt MSN har virket alt for tandløst i år (igen, Messi undtaget). Vi har ikke et alternativ i Paco som nok har lidt under den lave selvtillid qua hans manglende scoringer, når han har fået chancen (hvilket har været for få gange).

Men det flyder ikke i angrebet, hvilket hele holdet og dets præstationer lider under - Vi skulle have lukket den hjemme mod Real, vi skulle have vundet sikkert idag og der har været for mange kampe hvor vi har virket ideforladte og ufarlige, specielt i ligaen.

Jeg kan godt se ligningen med en ny træner til sommer, men det er for letkøbt og symptombehandling i min optik. Man skal se nærmere på hvorvidt der findes bedre muligheder for os i angrebet - være det til bænken eller endda start 11'eren.

Hverken Neymar eller Suarez er urørlige i min bog, vi er verdens største klub og med den løn og de sportslige rammer Barcelona har, skal der præsteres hver uge; det kan virke urimeligt, men jeg synes også at konkurrencen i moderne fodbold forudsætter at man finder alternativer, såfremt tingene ikke fungerer. Jeg siger ikke entydigt vi skal sælge Neymar eller Suarez, men vi skal have noget slagkraft i angrebet på EN eller anden måde. Suk.
Nu er vi blevet konsistent dårligere og dårligere, både for så vidt angår spil såvel som resultater, siden vi vandt Champions League forrige år. Jeg synes ikke det er for let at tørre den af på Lucho. Han har helt åbenlyst ikke nogen som helst form for løsning, på de problemer der bare har hobet sig op det sidste års tid.
Senest rettet af Blaugrana92 søn jan 08, 2017 11:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Mesterskabet er ikke tabt, endnu, men vi skal fandeme til at tage os sammen.

Go'nat.
Jo det er.
Gør ligesom mig - Nyd Leo resten af sæsonen! Ham kan LE ikke ødelægge helt. Kæft en kasse i dag!
Elsker den mand så højt. Tænk at han er vores!.... Jeg så mesterskabet forsvinde hjemme mod Malaga anyways.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ingen der skal sælges og ingen der skal fyres (nu). Panik panik panik. Det som har adskildt os fra real er at vi over de sidste 10 år hovedsageligt har haft stor tålmodighed med truppen og træneren. Det skal vi fortsætte med.

Så kan det godt være der skal en ny træner ind til sommer (tror ikke lucho bliver alligevel hvilket jeg godt kan forstå når man tænker på hvor meget lort han har hørt på i de sidste 3 år) og man skal skifte på 1-2 positioner. Men det der med sælg neymar, suarez osv kommer ikke til at ske. Og det skal det heller ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Da Messi var ude i to måneder i 2015 spillede både Neymar og Suarez fremragende. Men de skal bruge plads. Der var intet idag. Suarez har ikke teknikken til at spille i så små rum.

Højresiden fungerer ikke, det kommer fra venstresiden. Neymar den spiller med flest assist.

ter Stegen er en god keeper men han er ikke blandt de bedste og burde have pillet den.

Tænk på hvis Messi ikke havde været her. Den mand er bare fantastisk.

Hvornår var sidste gang vi var 8 point bagud? Må have været i 08? Det føles underligt

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Blaugrana92 skrev:
Reevenge skrev:Det hviler og falder med træneren, velsagtens - Men det er for nemt at skyde den af på LE. Både Suarez og Neymar har ikke haft kvaliteten i denne sæson, vi mangler afgørende mål i de tætte opgør; noget som kun Leo har præsteret konsistent.

Vi mangler en habil højreback og en stærk kreatør foruden Ini på midten, men jeg synes personligt MSN har virket alt for tandløst i år (igen, Messi undtaget). Vi har ikke et alternativ i Paco som nok har lidt under den lave selvtillid qua hans manglende scoringer, når han har fået chancen (hvilket har været for få gange).

Men det flyder ikke i angrebet, hvilket hele holdet og dets præstationer lider under - Vi skulle have lukket den hjemme mod Real, vi skulle have vundet sikkert idag og der har været for mange kampe hvor vi har virket ideforladte og ufarlige, specielt i ligaen.

Jeg kan godt se ligningen med en ny træner til sommer, men det er for letkøbt og symptombehandling i min optik. Man skal se nærmere på hvorvidt der findes bedre muligheder for os i angrebet - være det til bænken eller endda start 11'eren.

Hverken Neymar eller Suarez er urørlige i min bog, vi er verdens største klub og med den løn og de sportslige rammer Barcelona har, skal der præsteres hver uge; det kan virke urimeligt, men jeg synes også at konkurrencen i moderne fodbold forudsætter at man finder alternativer, såfremt tingene ikke fungerer. Jeg siger ikke entydigt vi skal sælge Neymar eller Suarez, men vi skal have noget slagkraft i angrebet på EN eller anden måde. Suk.
Nu er vi blevet konsistent dårligere og dårligere, både for så vidt angår spil og resultater, siden vi vandt Champions League forrige år. Jeg synes ikke det er for let at tørre den af på Lucho. Han har helt åbenlyst ikke nogen som helst form for løsning, på de problemer der bare har hobet sig op det sidste års tid.
Enig, især taktisk halter LE langt efter toptrænerne i europæisk fodbold - Men jeg er bange for en ny træner frigør spillerne fra det ansvar de også står med. Vi kommer trods alt til chancer. De bliver bare ikke omstillet til mål. Vi har kvaliteten på papiret, men spillerne viser ikke nok offensivt - om det egenhændigt er trænerens manglende evne til at indgyde den rette indstilling, vil jeg lade stå usagt, men jeg synes vi udviser en lad holdning foran mål. Der mangler gnist, tænding og skarphed, i den grad. Ikke noget man umiddelbart ville sige om MSN for blot et år tilbage (Messi undtaget, lol).

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Michman skrev:Altså dem der tror på et mesterskab er HÅBLØSE optimister..
Men endnu mere håbløst når folk afskriver mesterskabet, hvilket folk altid er alt for hurtige til. Der skal ikke mere end et nederlag til ude imod Sevilla, før vi selv kan reducere hullet til 2 point. At holdet fungerer så håbløst, at det er svært at forestille sig at vi kan ende med titlen, det kan man ikke ikke komme uden om, og jeg tror heller ikke på det. Men ting vender hurtigt, det skal vi ikke mere end et år tilbage for at se.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ved ikke med trænerskift(vil have LE en sæson til), men jeg håber, at man køber en højtprofileret spiller til midten. Thiago, Verratti eller Coutinho. Desuden håber jeg også på, at der kommer styr på højre backen.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Det er skræmmende, at vi skaber så lidt, efter vi kommer bagud... Det er ligaen, der er på spil, og der sker ingenting.
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster