8/1 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

.... Er så træt.. Gider simpelthen ikke se på LE dårlige taktik.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Hvordan kan man fløjter af efter 94.30, når der i hvert fald har været et minut afbrydelse i overtiden, og det hedder minimum 4 min. Giver ingen mening.

Nå, 1 point er trods alt bedre end 0. Så meget ved jeg da. Men der skal ske radikale ændringer i spillet, hvis vi skal i nærheden af nogle pokaler i år.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hov! 1-1!? Så missede jeg måske et udebanemål....
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Nå. Jamen tak for denne gang, La Liga. Det var en fornøjelse. Vi ses i 17/18.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det dog nederen at kunne sige at ligaen er væk i januar men sådan er det. Og det er selvforskyldt. Vi spiller igen en dårlig kamp hvor vi først vågner lidt op da det er for sent. Nu håber jeg ikke at man bliver grebet af panik men spiller lidt reserver i ligaen osv mens man kigger mod cl.

Og kan vi for pokker ikke snart få en dommer der ved hvordan reglerne er. Straffesparket i dag var jo større end i torsdag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Vi burde ikke skulle sætte vores lid til andre hold, men jeg har aldrig håbet mere på en Sevilla sejr end når de tager i mod Real i ligaen...

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Flest brugere online var 99, søn jan 08, 2017 11:37 pm

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

klogfyr skrev:
zqa skrev:Forstår ikke kritikken af Neymar. Han har været farligst, skabt mest og været klart mest involveret i det offensive spil.
Jeg kan forstå man kritiserer han ineffektivitet og hans beslutninger, men han er en kilde til konstant uro og jeg håber han bliver klogere med tiden og mere koldblodig. Men han bør bestemt ikke sælges.
Jeg synes bestemt der bør være panderynker. Han spiller på halvdelen af det niveau han viser for det brasilianske landshold.
Det er ekstremt bekymrende, at han er så lidt afgørende for os!

Der er et eller andet alvorligt galt med fokus, indstilling, mentalitet - et eller andet.
Han er slet ikke den verdensklasse spiller som vi alle ved han kan være.
Det har han ikke vist meget længe - og han ligner ikke en der brænder for at komme ud af skyggen!

Bekymrende!
---------------------------------------
Barca is my religion!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:Hvor er det dog nederen at kunne sige at ligaen er væk i januar men sådan er det. Og det er selvforskyldt. Vi spiller igen en dårlig kamp hvor vi først vågner lidt op da det er for sent. Nu håber jeg ikke at man bliver grebet af panik men spiller lidt reserver i ligaen osv mens man kigger mod cl.

Og kan vi for pokker ikke snart få en dommer der ved hvordan reglerne er. Straffesparket i dag var jo større end i torsdag.
At Leo scorer på et frispark er ikke at vågne lidt op. Det er bare Leo. Vi spillede af helvedes til hele vejen igennem.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skal ikke opgive ligaen, selvom man er 8 point efter. Det er rigtig skidt, men stadig ikke umuligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:Hvor er det dog nederen at kunne sige at ligaen er væk i januar men sådan er det. Og det er selvforskyldt. Vi spiller igen en dårlig kamp hvor vi først vågner lidt op da det er for sent. Nu håber jeg ikke at man bliver grebet af panik men spiller lidt reserver i ligaen osv mens man kigger mod cl.

Og kan vi for pokker ikke snart få en dommer der ved hvordan reglerne er. Straffesparket i dag var jo større end i torsdag.
At Leo scorer på et frispark er ikke at vågne lidt op. Det er bare Leo. Vi spillede af helvedes til hele vejen igennem.
Synes nu vi begyndte at komme frem til lidt i de sidste 20 min. Jeg siger ikke at vi spiller godt men der kom lidt gejst fra spillerne også.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Mesterskabet er ikke tabt, endnu, men vi skal fandeme til at tage os sammen.

Go'nat.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:Mesterskabet er ikke tabt, endnu, men vi skal fandeme til at tage os sammen.

Go'nat.
Jo det er.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Lucho må simpelthen være fortid til sommer. Det er MSN plus Ini i angrebet og resten prøver at forhindre kontraangreb (en test, de som regel fejler på). Der er ingen sammenhæng eller ideer i vores spil. Ny træner, nye ideer.

Vores højreside er også helt væk. Roberto er ikke dårlig, men han er hverken god offensiv eller defensiv. Han er så gennemsnitlig at han for det meste er usynlig. Gomes bidrager med intet overhoved. Nye spillere til næste sæson på begge pladser.

Masche er blevet for gammel. Han kan starte mod bundholdene, men mod de gode bør det være pique og Umtiti.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/1 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Champione skrev:
klogfyr skrev:
zqa skrev:Forstår ikke kritikken af Neymar. Han har været farligst, skabt mest og været klart mest involveret i det offensive spil.
Jeg kan forstå man kritiserer han ineffektivitet og hans beslutninger, men han er en kilde til konstant uro og jeg håber han bliver klogere med tiden og mere koldblodig. Men han bør bestemt ikke sælges.
Jeg synes bestemt der bør være panderynker. Han spiller på halvdelen af det niveau han viser for det brasilianske landshold.
Det er ekstremt bekymrende, at han er så lidt afgørende for os!

Der er et eller andet alvorligt galt med fokus, indstilling, mentalitet - et eller andet.
Han er slet ikke den verdensklasse spiller som vi alle ved han kan være.
Det har han ikke vist meget længe - og han ligner ikke en der brænder for at komme ud af skyggen!

Bekymrende!
Det er yderst bekymrende. Men det er nok ikke tilfældigt, at man kan sige det samme om stort set alle de andre i truppen. Udover Messi, Iniesta, Pique og Umtiti, så spiller alle andre langt under hvad man kan forvente. Endnu mere bekymrende..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster