10/12 Osasuna - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Sleeper keeper :glad:

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

38 min..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Lad os nu lige lukke munden på ham blandt tilskuerne der har taget en megafon med.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Neymar får gult i 72. minut
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Nu ligner kampbilledet vores hjemmekamp mod Malaga. Så kan vi jo evt. lige løse opgaven bedre denne gang.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Det har været en tendens i et par år efterhånden at modstanderholdene ved de kan få noget med hjem ved at køre 2 udbredte taktikker - 'pindsvinet' hvor man parkerer bussen og håber på dødbolde og kontrastød og så 'kvælertaget', hvor man går op på modstanderens banehalvdel og presser højt, for ikke at tillade boldholderen muligheder og tid til at holde på bolden.

Jeg ved ikke om jeg er mest frustreret over udviklingen i La Liga (dvs. modstanderholdene) hvor de mindre hold (og sågar de store som Atletico Madrid) allerede inden kampen bevidst har tænkt sig at fedtspille sig til en uafgjort eller måske en smal sejr på en 'heldig' omstilling, eller hvorvidt jeg er frustreret over vores mangel på løsninger når vi møder hold som kører denne betonfodbold. Hvor fanden er den faglige stolthed henne hos hold som Osasuna, Malaga, Deportivo osv.? Personligt ser jeg det som en falliterklæring at gå ind til en kamp og på forhånd have besluttet sig for ikke at spille bold på spillets præmisser, men derimod gøre alt for at køre et acceptabelt resultat hjem.

Og hvor må det være fucking kedeligt at være vidne til, hvordan kan Osasuna trække fulde huse? Ja, det er Barcelona de spiller imod, men der er jo ingen magi eller smuk fodbold når man på forhånd stiller en kartoffelmark til rådighed og beder samtlige sine spillere om at lege bolden er giftig og køre ren indianerbold.

Der er noget rivende galt i La Liga i min optik. De 'mindre' hold må til at spille fodbold og Barcelona må snart finde på en forbandet løsning på denne antifodbold; når man sammenligner med eksempelvis Premier League, ser man ofte de små hold drille de store på trods af at de mindre hold spiller deres eget spil og ikke hengiver sig til fedtspilleri. Det er så trættende og ødelæggende for ligaen, hvad fanden er meningen med at vinde en kamp eller et point, hvis man skal gøre det på så latterlige forudsætninger (her mener jeg både de små hold og Barcelona)?

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

LANGT OM LÆNGE

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Skift nu ud.

Edit! Goooooal
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

TAK!

Jeg sidder og råber af Messi fordi han ikke afslutter, og så smider han bare afleveringen der åbner hele lortet op. Jeg elsker ham.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Ja tak

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg læser det efter kampen, men du får et like for længden nu.
Reevenge skrev:Det har været en tendens i et par år efterhånden at modstanderholdene ved de kan få noget med hjem ved at køre 2 udbredte taktikker - 'pindsvinet' hvor man parkerer bussen og håber på dødbolde og kontrastød og så 'kvælertaget', hvor man går op på modstanderens banehalvdel og presser højt, for ikke at tillade boldholderen muligheder og tid til at holde på bolden.

Jeg ved ikke om jeg er mest frustreret over udviklingen i La Liga (dvs. modstanderholdene) hvor de mindre hold (og sågar de store som Atletico Madrid) allerede inden kampen bevidst har tænkt sig at fedtspille sig til en uafgjort eller måske en smal sejr på en 'heldig' omstilling, eller hvorvidt jeg er frustreret over vores mangel på løsninger når vi møder hold som kører denne betonfodbold. Hvor fanden er den faglige stolthed henne hos hold som Osasuna, Malaga, Deportivo osv.? Personligt ser jeg det som en falliterklæring at gå ind til en kamp og på forhånd have besluttet sig for ikke at spille bold på spillets præmisser, men derimod gøre alt for at køre et acceptabelt resultat hjem.

Og hvor må det være fucking kedeligt at være vidne til, hvordan kan Osasuna trække fulde huse? Ja, det er Barcelona de spiller imod, men der er jo ingen magi eller smuk fodbold når man på forhånd stiller en kartoffelmark til rådighed og beder samtlige sine spillere om at lege bolden er giftig og køre ren indianerbold.

Der er noget rivende galt i La Liga i min optik. De 'mindre' hold må til at spille fodbold og Barcelona må snart finde på en forbandet løsning på denne antifodbold; når man sammenligner med eksempelvis Premier League, ser man ofte de små hold drille de store på trods af at de mindre hold spiller deres eget spil og ikke hengiver sig til fedtspilleri. Det er så trættende og ødelæggende for ligaen, hvad fanden er meningen med at vinde en kamp eller et point, hvis man skal gøre det på så latterlige forudsætninger (her mener jeg både de små hold og Barcelona)?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Suarez kommer snart frem til den konklusion, at det er en fordel at stå offside, da injendommeren ikke altid dømmer det.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Messi spiller for centralt igen. Ingen trussel fra højresiden. Prøv at bemærke når Roberto modtager den omkring ude ved midterlinjen. Han kan ikke spille frem fordi der ikke er nogen

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

JonasV skrev:Lad os nu lige lukke munden på ham blandt tilskuerne der har taget en megafon med.
Ok, så lad os se om det virker at komme foran med to...

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 10/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Kan vi ikke lige banke dem og give Messi lidt til statistikken? Tak
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster