3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja så kan han fint hoppe ud på bænken igen! Så du cesc i dag? Han var også god. Skal han også tilbage ;-)
Vi skal i hvert fald ikke leje Cesc til foråret :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:Ja så kan han fint hoppe ud på bænken igen! Så du cesc i dag? Han var også god. Skal han også tilbage ;-)
Du har ret, vi kan selvfølgelig ikke købe dem alle tilbage. Men når vi nu ikke har Xavi og Pyuol længere, så,tager nostalgien over - og pludselig savner jeg alle de tidligere Barca spillere som Pedro, Cesc, Sanchez osv. If I could turn back time :cry: :grin: .

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sjovt for jeg har slet ikke den der. Eller jo når det kommer til de største men jeg kunne virkelig ikke være mere ligeglad med cesc, pedro, sanchez osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

@Piquénbauer
Reelt set savner jeg dem heller ikke, men når de gør det godt, kan man da godt synes 'gid de spillede for Barca'.

Det er nok lidt lige som med det danske landshold. Nu hvor de ikke går så godt synes mange, at bare vi havde Bendtner tilbage, så blev alting bedre. Han spiller i den næstbedste engelske række og jeg tror ikke, at han ville gøre den store forskel. But who knows?

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Hvornår har vi egentligt sidst spillet en virkelig god kamp? Vi spillede ikke engang optimalt hjemme mod City (4-0).

Gad vide om LE bliver fyret, hvis vi om 2-3 måneder kan se, at RM løber med La Liga titlen og/eller vi ryger hurtigt ud af CL.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Tror jeg vil begynde at se håndbold. Her har vi spillet 13 kampe i ligaen og vundet 13. Og så er det gratis for os medlemmer, og vi har (næsten) hele Palau Blaugrana for os selv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

FCBSOCI skrev:Hvornår har vi egentligt sidst spillet en virkelig god kamp? Vi spillede ikke engang optimalt hjemme mod City (4-0).

Gad vide om LE bliver fyret, hvis vi om 2-3 måneder kan se, at RM løber med La Liga titlen og/eller vi ryger hurtigt ud af CL.
Det er lang tid siden. Vi spillede en rigtig god halvleg mod sevilla men ellers kan jeg næsten ikke huske det.

Og nej jeg tror ikke lucho bliver fyret. Hvis man kan se det hele er væk så vil det alligevel ikke ændre noget at smide ham på porten. Så lader man ham sidde og siger tak efter sæson hvor man så ikke forlænger med ham. Det har han egentlig også fortjent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

Hvornår har Messi sidst spillet godt mod Real? Jeg kan i hvertfald ikke mindes det under Lucho. Anonym i vores 3-1 nederlag ude i 14', anonym i 2-1 sejren hjemme i 15' og decideret dårlig og opgivende i dag.

Jeg hader at se ham lalle rundt i de her store kampe. Præcis den samme Messi, som da Atletico smed os ud af CHL to gange.

Jeg kan ikke finde en forklaring på det, at han ikke løber mere. Det ødelægger højresiden helt. Og skævvridder midten, fordi Rakitic må dække for ham. Det efterlader Busquest og Gomes mod Modric, Isco og Kovavic.

Roberto bliver efterladt med Marcelo og Ronaldo. Bemærk hvordan de bare spiller igennem vores højresiden fordi de ved Messi ikke kommer hjem eller gider presse.

Det må være hans fitness den er gal med. Han har ihverfald mistet fart, men desværre også meget i forhold til kondien.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Neymar var pivringe. Ja, han lavede et oplæg, men dumme boldtab, dårlige beslutninger og så brænder han to kæmpe chancer. I øvrigt skabte man nok chancer til at vinde kampen. Der blev brændt på tre kæmpe chancer, to af dem stod Neymar for og en Messi. Desuden skulle man have taget Gomes ud, medmindre Rakitic var tømt for kræfter.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

I øvrigt burde man være glade for det ene point. Real blev snydt for et straffespark og så var Suarez også offside.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Kubala skrev:I øvrigt burde man være glade for det ene point. Real blev snydt for et straffespark og så var Suarez også offside.
Vi blev også snydt for et, og havde større chancer end dem i kampen egentligt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Luis Enrique "It is very easy to give orders for set pieces, from where the coach is sat, but those who need to defend them are the players"
Daluigi nu må du komme og fortælle mig at Lucho er presset. En kommentar som denne er nemlig ikke god.
Det var en lidt dum udtalelse, minder om Mourinho. Spillerne kan begynde at tage sådan noget til sig på den negative måde. Synes generelt, at Luis Enrique har været rigtig god til at håndtere pressen, det skal lige med.
Senest rettet af Kubala lør dec 03, 2016 11:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

emo skrev:
Kubala skrev:I øvrigt burde man være glade for det ene point. Real blev snydt for et straffespark og så var Suarez også offside.
Vi blev også snydt for et, og havde større chancer end dem i kampen egentligt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
For hvilket et? Kan ikke huske det. Men stadig, de blev snydt for to store kendelser, modsat Barcas ene.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Hånd på bolden i vores felt. Ja, der var marginalt offside på vores mål, uheldigt for dem.

Neymar, Messi, chancer som Burde være omsat til mål, i modsætning til deres, det er vel kun CR da har en chance som han misser, kommer ellers ikke frem til det store, som jeg husker det.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 3/12 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Raman93 »

http://www.totalbarca.com/2016/12/messi ... ghts-gifs/

En god artikel, der viser hvorfor Messi lige nu er en stor del af problemet "vi har ingen midtbane".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster