Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Barcaholic »

Skydefinten skrev:Jeg kan se at der er FCB basket på næste søndag mod "Movistar Estudiantes".
Er det noget ved at gå ind og se sådan en kamp? Der er desværre svært at få billetter til El Clasico 2 dage forinden.
Jeg skulle have været inde og se Basket forrige gang jeg var afsted. Jeg havde desværre bare tømmermænd den dag, så jeg lod min kollega og hans søn tage afsted uden mig. Det fortryder jeg, for da de kom tilbage til hotellet havde de haft en fed oplevelse. Så pointen er, ja gør det, men lad være med at drikke for meget dagen forinden . :)

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg ser normalt ikke basket, men det er en fed oplevelse at se Barca. Stemningen er super til alle kampe. Så det kan varmt anbefales at opleve - ligegyldigt hvem Barca spiller mod. God fornøjelse!

P.S. Jeg har set adskillelige El Classico i basket, både i Ligaen og Europa Cup. Det SKAL opleves. Fuldstændig vild stemning. Det er muligt at bestille billetter hjemmefra på Barcas hjemmeside og downloade billeterne til sin smartphone. Det har jeg prøvet nogle gange. Virker perfekt. Er dog usikker på om det kræver medlemsskab (hvor man i øvrigt får rabat).

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Har lige misset 4 sammenhængende sæder til el clasico på fredag. Ville lige vente med at booke til i aften. For helvede.

Så det bliver nok mod Moviestar. Plusset her er at billetterne koster en fjerdedel.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:Har lige misset 4 sammenhængende sæder til el clasico på fredag. Ville lige vente med at booke til i aften. For helvede.

Så det bliver nok mod Moviestar. Plusset her er at billetterne koster en fjerdedel.
Det er lidt dyrt til El Clasico - men det bør opleves. Nej, det SKAL opleves. Så må man forsøge at spare lidt her og der, så der bliver råd til en sådan kamp...

Skydefinten, heldigvis er der El Clasico hvert år, så der er stadig mulighed for at opleve den vanvittige stemning i Palau Blau Grana.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Jeg vil også ind og se den. Så må vi sidde lidt spredt i hallen...
Der er ved at være udsolgt. Stemningen ser intens ud. Smider et grisehoved ind på banen, måske i kurven.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Okay...så er jeg hjemme igen efter 4 dage i BCN. Det var sgu balsam.

Jeg så Barca Lassa blive smadret af RM i basket El Clasico (Europa League) fredag aften.
Dog alle pengene værd. Fed fed stemning med tifo og gang i fanklubberne i hallen.
Billetterne var vel 3-4 gange så dyre som en alm. liga kamp.

Billede

- Og så var jeg til Malaga-kampen lørdag, men den stopper vi bare der.
Billede

Ciutat Esportiva Joan Gamper
Fredag morgen tog vi på Joan Gamper anlægget. Det var overraskende let at komme til - og vi stod kun en håndfuld, da spillere (og trænere) rullede ind til træningen, hovesageligt i deres ny-tildelte Audi'er. Marlboro-Matthieu kom som den eneste i en sportsvogn - fin Ferrari.

Træningen startede som sædvane kl. 11, men kl. 0930 var de første spillere ved porten.
Flere kom lidt sent - men Jasper Cillesen var i god tid, og stoppede op og tog billeder og skrev autografer. De øvrige spillere vinkede:)

Cillesen
Billede

Marlboro
Billede
Billede

Digne
Billede

Vidal
Billede
D. Suarez
Billede

Gomes
Billede

Turan
Billede
Egernet (uden kørekort - eller kan ikke nå pedaler?)
Billede

Umtiti
Billede

Piqqe
Billede
Billede

Neymar (Ødelagte en fælge, da han lige skulle køre hurtigt ud af rundkørsel og ramte en kantsten :lol: )
Billede
Billede

Leo i familie-container
Billede
Billede

Roberto
Billede

Ham der Paco
Billede

Iniesta
Billede
Billede

Raki
Billede

Ter
Billede

Rafinha
Billede

Anlægget (Ungdomsbaner)
Billede
Senest rettet af Skydefinten ons nov 23, 2016 10:34 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Mht egernet, så er det fordi han ikke har kørekort. Så det plejer at være hans Far der kører ham [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Det der ydmygelse i Palau må være den værste nogensinde. At tabe på hjemmebanen til den største fjende og med næsten 40 point er noget som de ikke glemmer i Barcelona i lang tid.
Det kan sammenlignes med da Tyskland ydmygede Brasilien til VM.
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Lopezzz skrev:Det der ydmygelse i Palau må være den værste nogensinde. At tabe på hjemmebanen til den største fjende og med næsten 40 point er noget som de ikke glemmer i Barcelona i lang tid.
Det kan sammenlignes med da Tyskland ydmygede Brasilien til VM.
Både og...de faste supportere lød/så ikke ud til at de regnede med andet end et betydeligt nederlag inden kampen. Brasilien troede vist mere på det:)
Der var virkeligt også niveau-forskel. Rigtigt mange Sæsonholdere smuttede allerede i halvlegen:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Meget mærkeligt når man tænker på at vi vandt i Madrid for nogen uge siden.
Men også utroligt at RM har ramt 3-pt 14 gange i denne kamp. Alene det giver 42 point....
Alt i alt en meget pinligt indsats af Barca
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Hey folkens

Jeg skal bruge en stak billetter til Las Palmas kampen.

Jeg regner ikke med at få pladser ved siden af hinanden, men det er pt svært at få billetter til samme sektion.

Får jeg nogen ud af at vente med at købe til kampdagen - evt. dagen før i en Barca store i byen?

Har nogen erfaring med hvornår der sættes flere til salg op til en kamp?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Skydefinten skrev:Hey folkens

Jeg skal bruge en stak billetter til Las Palmas kampen.

Jeg regner ikke med at få pladser ved siden af hinanden, men det er pt svært at få billetter til samme sektion.

Får jeg nogen ud af at vente med at købe til kampdagen - evt. dagen før i en Barca store i byen?

Har nogen erfaring med hvornår der sættes flere til salg op til en kamp?
I løbet af den sidste uge vil der være flere.
qepd

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Barcaholic »

Skydefinten skrev:Hey folkens

Jeg skal bruge en stak billetter til Las Palmas kampen.

Jeg regner ikke med at få pladser ved siden af hinanden, men det er pt svært at få billetter til samme sektion.

Får jeg nogen ud af at vente med at købe til kampdagen - evt. dagen før i en Barca store i byen?

Har nogen erfaring med hvornår der sættes flere til salg op til en kamp?
Prøv og send en mail til Travelsense eller et andet rejseselskab. De plejer jo altid at kunne tilbyde pladser ved siden af hinanden.
Det er nok lidt dyre end på den officielle hjemmeside, men mon ikke i kan komme til en fornuftig pris hvis i bestiller nok billetter.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Skyde, du poster lige lidt friske billeder i tråden her, ikke? Heldige asen.

Jeg tager et smut derned om en måned, så jeg kan godt bruge lidt BCN-hype.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Klart.

Får lige en dejlig Gin Tonic til aftensmad på en fin sportsbar - Grizzly 72.

Den kan anbefales.

Skal have en Brewdog til dessert.

Billeder tilgår
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster