19/11 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20484
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBSOCI skrev:Nå, op med humøret, drenge og piger. Jeg tror vi klarer os fri af nedrykning ;-) .
Hvis vi vender tabellen om ligger vi næstsidst så det tror jeg ikke. Men humøret er ok. :cool:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Michman »

Le skal enten ud nu ellers skal han købe et eller andet end i januar..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke løsningen på noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Alt spil over kanterne og intet mellem vores cm'er. Og Paco fuldstændig isoleret centralt. Forfærdeligt at se på og nemt at lukke ned.

Det er bare ikke godt nok og det er virkelig frustrerende at vi kommer fra en fremragende halvleg mod sevilla og så til at spille på den måde. Føj.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Storken »

Der er næsten heller ikke plads til midtbanen, når vores bagkæde står så højt.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg tror ikke det er en løsning med nyindkøb- andet end måske en Paco udskiftning.
Bortset fra ham har vi altså en temmelig habil trup.

Ny træner ville gøre det

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
Piqué heat map: normal for a centre half, right? (home goal on the left)
Billede
Kun for 2. halvleg:
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Ny træner ville gøre det
Ville det virkelig det? Jeg ved godt at du er på hele den der "lucho ved ikke hvad han laver" men er løsningen virkelig en ny træner?

Som jeg ser det så ville det være et KÆMPE sats. Vi skulle hente en træner ind som skulle bygge noget nyt men med en anden træners trup (vi laver ikke meget om i jan). Det tager tid. Og endnu vigtigere så skulle denne "sælge" sig selv og sine ideer for truppen. Og her snakker vi altså ikke bare nogle gode spillere - vi snakker verdensklasse spillere hvor et flertal vil være markant større stjerner end den træner der blev hentet ind. Vi har før set dette ende i problemer som med tata hvor spillertruppen ikke var med på måden han ville spille med og i starten med Lucho hvor messi var efter ham.

Hvis vi vil vinde noget i år så er vores chancer størst med Lucho. Så kan det godt være at der skal ske noget nyt til sommer (det virker til at lucho selv mener dette) men imo ville det virkelig være farligt at skifte træneren ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

Woah, det her havde været lidt vildt:
Marca med interessant nettsak om at Barcelona faktisk var nære å få de tre poengene mot Málaga i går - på grunn av et overtidsbytte.
§223 i reglementet til RFEF forteller at man til enhver tid må ha minst syv spillere med fichas profesionales (plass i A-stallen) på banen.
Like etter dette byttet (95.06), hvor Pablo Fornals ble tatt av (#31, uten ficha profesional) ble Juan Carlos Pérez utvist med direkte rødt.
Om en annen spiller enn P.Fornals hadde blitt tatt av (Kameni, Rosales, M.Torres, Villanueva, Ricca eller Juanpi), hadde Málaga tapt kampen.
Málaga avsluttet kampen med syv A-spillere fordi Duda erstattet Fornals like FØR Juan Carlos ble utvist, ergo ikke planlagt fra deres side.
(Via Petter Veland, hvis nogen skulle være i tvivl.)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af A$AP »

Det er sgu pinligt, hvad vi bliver reduceret til uden Messi. Især med vores trup taget i betragtning, og at vi hentede en lige netop til situationer som disse. Mangel på kreativitet og opfindsomhed. Store mangler i det taktiske.


Målmandspræstationen i går var noget af det bedste, jeg har set i meget, meget lang tid. Derudover var vi uheldige med dommeren. Men det her er efterhånden ved at være noget vi alt for ofte ser. Jeg er dog stadig optimistisk omkring denne sæson, alt andet ville være dumt. Det kunne være meget værre, og Real Madrid skal nok fucke op, det er trods alt Real Madrid.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Bager »

Jeg fatter ikke Alcacer. Han har alle muligheder for at lave en god kamp; det er hjemmebane, mod et mindre hold, han starter inde og publikum er med ham. Men igen møder han bare ikke op. Nogle gange er det som om han slet ikke søger bolden. Hvordan kan man være så usynlig? Det vidner jo om at han simpelthen ikke har psyken og klassen. Han har ihvertfald ikke klassen til nogensinde at være førstevalg. Spørgsmålet er om han kan oppe sig, forstå sin rolle og blive et hæderligt andetvalg.

Og tak til Atletico forresten. I er evindelige elendige mod RM, når det endelig gælder. Og så hattrick til Ronaldo. Give me a break.

Vi er ustabile i denne sæson. Ustabilitet kendetegner en sæson hvor vi ikke vinder noget. Hvor kunne det være fedt hvis vi begyndte at spille godt over en periode. Det her går ikke.
Visca el Barca

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Tello »

Bager skrev:Og tak til Atletico forresten. I er evindelige elendige mod RM, når det endelig gælder. Og så hattrick til Ronaldo. Give me a break.
This.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:
Bager skrev:Og tak til Atletico forresten. I er evindelige elendige mod RM, når det endelig gælder. Og så hattrick til Ronaldo. Give me a break.
This.
Ath Madrid er bestemt ikke evindelig elendige mod RMD! De har da om nogen givet dem modstand de sidste 3 år, så det var ved at være et kompleks for RMD.. man skal helt tilbage i pre Simeone tiden før det du skriver giver mening.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Guardiola »

SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:
Bager skrev:Og tak til Atletico forresten. I er evindelige elendige mod RM, når det endelig gælder. Og så hattrick til Ronaldo. Give me a break.
This.
Ath Madrid er bestemt ikke evindelig elendige mod RMD! De har da om nogen givet dem modstand de sidste 3 år, så det var ved at være et kompleks for RMD.. man skal helt tilbage i pre Simeone tiden før det du skriver giver mening.
Helt enig. De har så godt nok tabt et par enormt betydningsfulde kampe til dem, desværre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster