19/11 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

BARCELONA: Ter Stegen - S.Roberto, Piqué, Mascherano, Digne - Denis Suárez, Busquets, Rafinha - Arda Turan, Alcácer, Neymar.
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af JonasV »

Goddammit! Skyde må træde til hvis ikke Arda, Paco og Ney formår at tage ansvar.
Synes det tegner til at blive en svært kamp, denne.

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

MÁLAGA: Kameni - Rosales, M.Torres, Villanueva, Ricca - D.Llorente, P.Fornals - Ontiveros, Juanpi Añor, Juan Carlos P - Sandro R.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Storken »

Vi gik lige fra at være favoritter med 2,25 mål til kun 2,00 mål på handicappet, da Messis fravær blev annonceret. Derudover faldt måltotalen fra 3,50 mål til 3,25 i samme stund. Det svarer ret præcist til, at Barca gennemsnitligt set scorer 0,25 mål mere med Messi på banen ift. sin erstatning. Det er i hvert fald meningen på oddsmarkedet.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Skydefinten »

Sorte skyer over Campen, bogstaveligt talt.

Fuck hvor nederen. Anden kamp i træk, hvor Leo bliver væk!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2583 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Drake »

Nu hvor Messi heller ikke er med, og det er efter landspause. Så tror jeg desværre vil taber :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Vi gik lige fra at være favoritter med 2,25 mål til kun 2,00 mål på handicappet, da Messis fravær blev annonceret. Derudover faldt måltotalen fra 3,50 mål til 3,25 i samme stund. Det svarer ret præcist til, at Barca gennemsnitligt set scorer 0,25 mål mere med Messi på banen ift. sin erstatning. Det er i hvert fald meningen på oddsmarkedet.
Jeg kan godt lide, når du poster de her. Det er altid interessant.

Oprigtigt spørgsmål: Ser "odds'sætterne" alene på statistikker og fakta, eller medregnes også en effekt ud fra at de som spiller på kampe, formentlig er irrationelle i et større eller mindre omfang - altså sætter de oddset ud fra f.eks. også en Messi-faktor, alene i hans persons fravær - indregnet f.eks. i, hvad de forventer der skal til på et odds, for at få folk til at spille set i forhold til at skulle få kampen til gerne at genere et samlet overskud for oddssætter?

Jeg ved ikke om det overhovedet giver mening, men i bund og grund spørger jeg vel til, om oddset alene er fakta-baseret eller om følelser også spiller ind - og med det ment som led i den kolde kalkule, ikke at den som sætter oddset lader sine følelser spille ind.

Nåh.. men en 2-0'er til os. Arda scorer med hælen.

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Tello »

Denis var ikke med til landskampene ;) Han brillerer i dag!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:Vi gik lige fra at være favoritter med 2,25 mål til kun 2,00 mål på handicappet, da Messis fravær blev annonceret. Derudover faldt måltotalen fra 3,50 mål til 3,25 i samme stund. Det svarer ret præcist til, at Barca gennemsnitligt set scorer 0,25 mål mere med Messi på banen ift. sin erstatning. Det er i hvert fald meningen på oddsmarkedet.
Danskespil har stadig odds 2.50 på at Messi ikke scorer.
De har så også odds 1.45 på Suarez som målscorer...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Skydefinten »

Et kvarter til kickoff og ikke noget der minder om organiseret opvarmning endnu hos Barca:)

Malaga bliver pisket.

Edit. Ret vildt. Ingen med spurter eller høj puls. Nu i omklædning.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lopezzz »

Sidder på lokum som om jeg skal føde.......kom nu lort :mad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Storken »

Guardiola skrev:Oprigtigt spørgsmål: Ser "odds'sætterne" alene på statistikker og fakta, eller medregnes også en effekt ud fra at de som spiller på kampe, formentlig er irrationelle i et større eller mindre omfang - altså sætter de oddset ud fra f.eks. også en Messi-faktor, alene i hans persons fravær - indregnet f.eks. i, hvad de forventer der skal til på et odds, for at få folk til at spille set i forhold til at skulle få kampen til gerne at genere et samlet overskud for oddssætter?

Jeg ved ikke om det overhovedet giver mening, men i bund og grund spørger jeg vel til, om oddset alene er fakta-baseret eller om følelser også spiller ind - og med det ment som led i den kolde kalkule, ikke at den som sætter oddset lader sine følelser spille ind.
Nu om dage styres oddsudvikling af penge. Der sidder nogle bookmakere i Asien, der tager imod vanvittige beløb på kampene. Alle andre bookmakere kiggere mod de her asiatiske bookies for at kopiere deres odds, hvorfor de reelt styrer markedet.

Da Messi blev meldt ude, modtog de her asiatiske bookmakere enorme beløb på Malaga. Det fik dem til at sænke oddset indtil indskuddene blev mere balanceret på de to hold. Det er kort sagt markedskræfterne, der fastsætter Messis betydning.

Der kan sagtens være en Messi-faktor, hvor pøblen overvurderer hans betydning. Man kan dog sætte en million kroner på Barca, hvis oddsmarkederne systematisk overvurderede Messis betydning. Det ville tiltrække rationelle folk med dybe lommer, der ville sætte deres penge på Barca, hvorfor det ville fungere som en modvægt ift. pengene fra pøblen.

Det er et forholdsvist effektivt system, når vi er så tæt på kampstart. Man kan som sagt sætte enorme beløb, hvilket tiltrækker kloge hoveder, der sætter sig ind i tingene og ikke lader sig påvirke af følelser.
Senest rettet af Storken lør nov 19, 2016 5:09 pm, rettet i alt 2 gange.

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

Skydefinten skrev:Et kvarter til kickoff og ikke noget der minder om organiseret opvarmning endnu hos Barca:)

Malaga bliver pisket.

Edit. Ret vildt. Ingen med spurter eller høj puls. Nu i omklædning.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Storken »

Kom så Neymar!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/11 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Storken »

Har Ikea tilbud på porcelæn og bestik siden forum er så stille til dagens kamp?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst