Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Har faktisk lige prøvet på Twitter!

Alias-A
Indlæg: 665
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 77 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Alias-A »

Hey gutter,

Er der nogen der har erfaring med at købe billetter til el clasico?
Jeg vil gerne ned og se kampen i december, men jeg er i tvivl om man kan købe billetterne i Barcelona eller om det er helt håbløst at få billet hvis man ikke er medlem.

Jeg har før været til el clasico hvor jeg købte billetterne hos viagogo, men det er åbenbart meget risky at købe derfra.
93' Iniesta

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har været til El Clasico to gange og købt over den officielle hjemmeside begge gange. :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Madbassen »

Er der nogen, der ved om billetterne er blevet frigivet for medlemmer? Kan simpelthen ikke finde noget.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Tror det ikke.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Plejer vist at være omkring 10 dage før.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Madbassen »

Forrige sæson købte jeg ellers et halvt år år, men tak for svar. Jeg afventer [emoji2]
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Det lyder underligt.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Nå folks, til februar skal jeg ned og se kampen mod mægtige Leganés. Jeg har jo været i byen ganske mange gange efterhånden, men dette er første gang, jeg skal alene derned. Jeg skal drikke meget kaffe, se bold og så er min plan at jeg skal skrive en del.
Men: nogle gode idéer til steder der er fede at hænge ud, når man er dernede på egen hånd?

Desværre er der hverken Barça B, futsal, håndbold eller basket i den weekend. Må finde ud af, om man kan få lov at se vores kvindehold spille mod Rayos ditto. Derudover er der rullehockey ...er det værd at tage i Palau Blaugrana og se?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Fedt Jonas.

Du kender vel byen bedre end mig, men jeg har de sidste par ture hængt ud i gården her, hvor den tidligere omtalte "El Jardi" tapas restaurant også ligger. Det er sgu flot og hyggeligt. Gode kaffebarer og pladser i området også - samt madmarkedet.
Billede
https://www.google.dk/maps/place/Jardin ... d2.1697837

Ellers synes jeg godt om denne lidt oversete lokale plads nord for El Born....her er også gode øl steder og pizza Paco. Mange lokale om aftenen. Men den har du sikkert også rundet før.

d'allada vermell,, 08003 Barcelona, Spanien
https://www.google.dk/maps/@41.3866826, ... 312!8i6656

På sidste tur havnede jeg i Gracia. Super billigt område. Plaza del Sol var lækker. Gode spisesteder og dejlig "turistfri".
Billede

https://www.google.dk/maps/place/Plaza+ ... 4d2.156773
Syd for denne plads ligger Plaça de la Vila de Gràcia, som har det høje tårn midtpå. Fuld af liv på pladsen hele dagen.
Billede

https://www.google.dk/maps/place/Pla%C ... d2.1576548

Ellers har jeg fået fremragende "bloody Mary" og andre cocktails - og brunch på "MILK" flere gange.
Super sted i de små gader mod Barceloneta
https://wbarcelonainsiders.wordpress.co ... barcelona/
Billede
Jeg letter torsdag morgen mod Barcelona. Tænker at tage på træningsanlægget og stalke spillerne lørdag morgen, hvor også 2-3 ungdomshold spiller kampe. (Juvenil B, Infatil A og Cadet A). Glæder mig.
Senest rettet af Skydefinten lør nov 12, 2016 10:22 am, rettet i alt 5 gange.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

JonasV skrev:Nå folks, til februar skal jeg ned og se kampen mod mægtige Leganés. Jeg har jo været i byen ganske mange gange efterhånden, men dette er første gang, jeg skal alene derned. Jeg skal drikke meget kaffe, se bold og så er min plan at jeg skal skrive en del.
Men: nogle gode idéer til steder der er fede at hænge ud, når man er dernede på egen hånd?

Desværre er der hverken Barça B, futsal, håndbold eller basket i den weekend. Må finde ud af, om man kan få lov at se vores kvindehold spille mod Rayos ditto. Derudover er der rullehockey ...er det værd at tage i Palau Blaugrana og se?
Hvis du er til kaffe, så prøv Animal i Sant Gervasi. Den ligger på Avenir tæt på Diagonal.

Hvis du måske skal til Born, så er el Magnifico et af de bedre steder. Jeg har kun prøvet stedet en gang, men det var godt. Folk taler i øvrigt også godt om det.

I Raval er der Caravelle, som har rigtig god morgenmad med glimrende kaffe. Den ligger tæt på MACBA.
qepd

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Smukt, gutter!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

@Skyde
Jeg bor på Casa Gracia igen til februar, så jeg er ganske tæt på de fine små pladser i Gracia - helt enig, de er virkelig rare steder! Glæder mig til at se nærmere på de andre anbefalinger.

God tur derned, lige om lidt!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Plaza del Sol er som allerede nævnt fortræffelig! Og så finder man noget af Barcelonas bedste is der!
Ikke langt derfra ligger der en fin bogbutik, der har alt fra nye til gamle klassikere. Ret hyggeligt butik. Kan Ikke lige huske navnet, men finder det!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Jeg kan se at der er FCB basket på næste søndag mod "Movistar Estudiantes".
Er det noget ved at gå ind og se sådan en kamp? Der er desværre svært at få billetter til El Clasico 2 dage forinden.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster