Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Xavi6Smede skrev:Jo, men det begrænset hvor stor forskel det har. Isco kom også tidligt ind i stedet for James, og det gjorde ingen forskel udover at Isco så fik rødt.

Nu er Kroos jo ikke med. Isco-Modric-Kovacic vil vel svare til at vi skal spillede med Rafinha-Iniesta-Gomes. Så længe fronttrioen ikke deltager i defensiven, så vil sådan en midtbane altid være yderst sårbar.
Vi får se... jeg mener nu at Isco er meget løbe villig rent defensivt, Kavacic er defensiv indstillet og Modric også deltager meget i det defensive. Jeg kan kun se Casemiro som mere solid defensiv end Kovacic hvis vi sammenligner konstallationerne.
Isco er bedre defensivt end Kroos. Dog er Kroos en bedre spilfordeler og pasningsspiller.
Men midtbanen ændrer ikke på hvor meget BBC nu skal deltage i genpresset.
Og sammenligningen med da Isco kom ind i Clasico, jamen der stod der jo 3-0, Og jeg mener faktisk at de fik bedre fat defensivt fra det tidspunkt han kom ind... mener det var i det 55. minut.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Kovacic skadet i dag mod Island.

Edit: lyder dog umiddelbart ikke så slemt.
http://en.as.com/en/2016/11/12/football ... 34460.html
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:Så tager du fejl. At mangle Kroos og Casemiro er et kæmpe tab.
Nej jeg gør ej, jeg mener nemlig det jeg siger, og forbeholder mig ret til at tro og få bevist at jeg har ret. At postulere at jeg tager fejl er en fejltagelse indtil videre.
Så du tager fejl.
Mener at el derbi beviser min pointe, at Isco-Modric-Kovacic er mindst ligeså stærke som Kroos-Midric-Casemiro.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja hvis du tage udgangspunkt i en kamp. Hvis du derimod ser over flere kampe så burde det stå klart at den ikke er nær så stærk. Her kan du f.eks. se på tiden under Rafa hvor han ikke fik lov til at spille casemiro. Der var der ingen balance på holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Det kommer meget an på modstanderen. ATM er defensive og står dybt, og en mere offensiv midtbanetrio mod dem, giver meget god mening. Der skal bruges kvaliteter til at dirke den kompakte defensiv op, og ATM er kontraspillende og farlige på dødbolde, hvor en defensivt indstillet midtbane alligevel ikke gør det store fra eller til. Mod andre modstandere, som dominerer Real på boldbesiddelsen (os f.eks.), vil en mere offensiv trio få det sværere.

Men Real ser stærke ud - desværre - hvilket deres muligheder og alternativer i opstilling i sig selv vidner om. Jeg har ikke stor fidus til Zidane som træner, synes de mangler koncept og overbevisning i deres spil, men deres trup har stor kvalitet, hvilket kan bære dem langt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Bale ude i 4 måneder og misser derfor kampen mod os. Det er vel et eller andet sted fint. Han har godt nok ikke været god når de har mødt os men han har speed og kan hurtigt blive farlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Helt klart en svækkelse, men de her kampe lever altid deres eget liv. Hvem er det mere der er ude? Morata og Pepe? Og Casemiro er lige på vej tilbage, sammen med Modric og Benzema.

Lad os nu bare maltraktere dem. Eller bare vinde. En sejr vil også være nok..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Kroos, Morata og Pepe, nu også Bale.

Mon de går til en 4-4-2 igen så? Vasquez med, til at arbejde defensivt og så Ronaldo og Benzema fremme. Har Modric spillet endnu, siden sin skade? Hvis Kovacic skal være med, så skal Casemiro eller en flyvende Isco lad deres plads også. Ellers tænker jeg det bliver deres 4-3-3 med Vasquez på Bales plads. Det ville i hvert fald gøre Alba's liv en del mere overskueligt.

Det bliver interessant se hvad de gør på midtbanen. Vi kan ikke erstatte Iniesta, og vores spil lider hårdt af hans fravær. Jeg tror det bliver Andre Gomes.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Iniesta skulle da blive klar til kampen. I hvert fald ifølge medierne.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Senest rettet af PuyolErGud tors nov 24, 2016 9:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:Iniesta skulle da blive klar til kampen. Hvert ifølge medierne.
:?:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Gætter på "i hvert fald".
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
PuyolErGud skrev:Iniesta skulle da blive klar til kampen. Hvert ifølge medierne.
:?:
For en knægt der bryster sig af at have en svulmende intelligens, kunne man måske nok forlange, at vedkommende gennemskuede meningen med ovenstående fremfor at pointere en tydelig trykfejl. Ja beklager men tendensen er efterhånden slående.

Nå gutter - bliver Real mestre i år, eller overrasker Sevilla og tager den?...
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:
Storken skrev:
PuyolErGud skrev:Iniesta skulle da blive klar til kampen. Hvert ifølge medierne.
:?:
For en knægt der bryster sig af at have en svulmende intelligens, kunne man måske nok forlange, at vedkommende gennemskuede meningen med ovenstående fremfor at pointere en tydelig trykfejl. Ja beklager men tendensen er efterhånden slående.
Jeg har hvert aldrig hørt om en slående tendens ;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
Daluigi skrev:
Storken skrev:
PuyolErGud skrev:Iniesta skulle da blive klar til kampen. Hvert ifølge medierne.
:?:
For en knægt der bryster sig af at have en svulmende intelligens, kunne man måske nok forlange, at vedkommende gennemskuede meningen med ovenstående fremfor at pointere en tydelig trykfejl. Ja beklager men tendensen er efterhånden slående.
Jeg har hvert aldrig hørt om en slående tendens ;-)
1 gang skal jo være den første. Velbekomme i så fald.
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:Nå gutter - bliver Real mestre i år, eller overrasker Sevilla og tager den?...
Jeg tror det bliver Real Madrid, der løber med det hele. Ja beklager, men deres tilbøjelighed er efterhånden stødende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster