1/11 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Uh jeg glæder mig til at svare på det der daluigi. Jeg skal dog lige over på min Mac da det er lidt for irriterende at skulle skrive på min iPhone.
At dømme på mængden af indlæg du har skrevet herinde, så tror jeg gerne at det klør gevaldigt i fingrene på dig, når så godt et indlæg er blevet smidt din vej. Enjoy.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Jeg er fuldstændig enig i daluigi. Jeg kan simpelthen heller ikke finde en grund til, at MSN og en dominerende midtbane ikke kan kombineres. Også selvom man spiller efter MSN styrker.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Uh jeg glæder mig til at svare på det der daluigi. Jeg skal dog lige over på min Mac da det er lidt for irriterende at skulle skrive på min iPhone.
At dømme på mængden af indlæg du har skrevet herinde, så tror jeg gerne at det klør gevaldigt i fingrene på dig, når så godt et indlæg er blevet smidt din vej. Enjoy.
Hvis det var godt så ville der ikke være ret meget at skrive om. Det er der desværre og det er også derfor jeg lige skal have et ordentligt tastatur at skrive på. Men tror mig - jeg skal nok nyde det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:Jeg er fuldstændig enig i daluigi. Jeg kan simpelthen heller ikke finde en grund til, at MSN og en dominerende midtbane ikke kan kombineres. Også selvom man spiller efter MSN styrker.
Det kommer an på hvad der menes med en dominerende midtbane. Her har jeg på fornemmelsen at folk herinde snakke om en pep'sk midtbane hvor spillet tager sit udgangspunkt fra midten. Det tror jeg ikke kan lade sig gøre at flere årsager som jeg vil komme ind på senere. Vi kan dog spille med en dominerende midtbane i den form som vi har set tidligere under Lucho - gennem defensivt arbejde hovedsageligt hvor man lukker plads ned og støtter MSN samt holder dem i gang med mange bolde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Daluigi skrev:Kampen igår var blot endnu et eksempel på en tendens der vise, at Luchos Barca ikke kan kontrollere de kampe, hvor vi presses højt.

Hvorfor? Fordi at sammenhængen mellem kæderne er så sløset og ukontrolleret! En mand som Bussi eksempelvis, har denne sæson slet ikke kunne binde sit spil sammen, og dermed heller ikke holdet, som er hans fornemmeste opgave.
Men dette skyldes ikke kun enkelte spillere, det er hele taktikken den er galt med - Vi får simpelthen ikke kontrolleret kampene længere fremme på banen, som vores tiki-taka altid har forsøgt at gøre det! Hvad nytter det at have verdens tre bedste spillere oppe foran, når de kun sporadisk får bolden? For det var jo præcis kampbilledet igår?

Jeg har meget svært ved at forstå, at enkelte herinde maner til besindelse for Gud ved hvilken gang, og skyder alt kritik ned med, at plan B er en tosset ting, at vores dårlige spillere skal have støtte og har potentiale... Ved du hvad Piquenbauer? Jeg tænker, at grunden til du skal høre på vores samme gamle klagesang, er at netop som JonasV siger, så mangler vi satme kontinuitet!! Og hvorfor mangler vi den? - Fordi vi ikke sidder på kampene!! Vi lader os presse, og vi lever på omstillinger i ALT for høj en grad!... Hvad kom vores mål på igår?... præcis, en kontra.

Den vedvarende kritik herfra kommer pga jeg ikke ser mit hold, min klub og mit Barca spille som de mindre hold er nødt til! Jeg har nydt os i flere sæsoner dominere kampene - og er jeg villig til at vifte det hele hen med, at man ikke kan kombinere en dominerende midtbane og MSN?... Haha nej det er ved Gud jeg ikke er. Jeg har mildest talt svært ved at se nogen som helst argumenter i din påstand, andet end at du tydeligvis har sat dig stålfast på, at de ting ikke kan kombineres - og så bør vi ikke diskutere videre, for det kommer der ingen yderligere enig eller uenighed ud af.

Jeg synes at det er foruroligende, at vi hjemme mod Granada spiller SÅ usammenhængende og idéløst, og at man så følger det op med at blive fuldstændig udspillet af et sultent Cityhold, der på ALLE parametre var bedre end os igår. De var altdominerende, og det kan godt være at vi lukkede dem fint ned i 1. Halvleg, men havde de fået deres tidlige straffe, så var lavinen nok rullet endnu hurtigere end den så begyndte at gøre efter deres udligning!

Vores hold evner ikke at svare igen når der scores mod os. Tænk tilbage - Celta, Alaves, Valencia og City... Vi har ikke tabt alle disse kampe, MEN vi oplever evig og altid at forsvaret bliver hullet som en si efter en scoring mod os!! Overvej hvor mange mål City kunne have scoret igår!!... Gutter, vi kunne snildt have tabt 6-2 måske endda mere. Og en eller anden dag, så er det måske Real Madrid, som bliver effektive mod vores hovedløse defensiv.

Denne hovedløshed skyldes ikke de enkelte spillere - den skyldes systemet vi spiller! Når der er ALT for langt mellem forsvar og midtbane... Bussi ser absurd ringe ud i år - men hvorfor gør han så det? - Fordi han bliver SOLGT på sin position. Bemærk hvor tit han står mutters alene, med 1 mand eller 2 mod sig, og sin nærmeste medspiller 10 meter bag sig!... Det er ganske enkelt en umulig opgave manden er på for tiden!... Og samtidig laver han en masse sløsede boldtab, som egentlig er fremprovokeret af, at han oftere skal slå lange bolde, nu hvor afstanden til sine medspillere er længere, og vi samtidig møder hold der har regnet ud, at hvis man presser os højt og aggressivt, så bliver vi en ganske ordinært hold, som Celta kan gennemsmadre hvis de vil.

Der er SÅ væsentlige ting galt med den måde vi spiller på, at vores brede og flotte trup ikke yder som de kunne og bør. Dette er primært Luchos skyld. At der så opstår personlige fejl som dem igår, hvor Roberto, Busquets og Stegens drop, kan man som træner ikke gøre så meget ved. Men fejlene opstår som følge af den stress spillerne er under. De er ikke trygge når de bliver presset, og dette må træneren hurtigst muligt finde kuren for! Men det samme kampbillede viser sig igen og igen.... Og vores præstationer bliver svingende netop fordi, at det er op til MSN at få hurtigt hul på bylden, således at modstanderne mister lidt af gejsten og troen, hvortil de samtidig skal åbne sig lidt og satse... Hvis ikke dette lykkes, så ser vi dem samme som mod Granada... Vi går i stå. Der sker det samme som mod City, hvor der stadig er håb og vilje, hvilket starter en lavine mod vores rystende defensiv.

Jeg synes, at det er åbenlyst, at vi besidder verdes bedste spillere og trup. Jeg synes også at det er åbenlyst, at vi ikke er verdens bedste hold lige nu. Omend de andre storhold i Europa også svinger en del.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nå Daluigi. Mac'en på plads så lad os se hvad vi kan komme frem til. Men først - du må kommer over hele den snak med "dit hold, dit barca" osv. Barcas DNA er offensiv fodbold og lysten til at angribe fremfor at forsvare. Det er ikke nødvendigvis et dominerende hold og over de sidste mange år har vi set forskellige udgaver af dette. Frank Rs barca havde f.eks. en del tilfælles med Luchos og det var fremragende fodbold (da det virkede). Så når du fremstiller det som om du har en meget specifik måde holdet skal spille på så bliver det svært at rykke sig og du vil altid blive skuffet.
Hvorfor? Fordi at sammenhængen mellem kæderne er så sløset og ukontrolleret! En mand som Bussi eksempelvis, har denne sæson slet ikke kunne binde sit spil sammen, og dermed heller ikke holdet, som er hans fornemmeste opgave.
Men dette skyldes ikke kun enkelte spillere, det er hele taktikken den er galt med - Vi får simpelthen ikke kontrolleret kampene længere fremme på banen, som vores tiki-taka altid har forsøgt at gøre det! Hvad nytter det at have verdens tre bedste spillere oppe foran, når de kun sporadisk får bolden? For det var jo præcis kampbilledet igår?
I går var vi altdominerende indtil en tumpet fejl af Roberto. Den førte til nervøsitet og det blev som du skriver sløset og især ukontrolleret. Det holder ikke og jeg er helt enig i at der er nogle problemer med både systemet og spillerne. Men der er stadig langt derfra og til at det overhovedet ikke virker osv. For det har vi set at det gør. Også selvom du kigger væk og ignorerer det.
Jeg har meget svært ved at forstå, at enkelte herinde maner til besindelse for Gud ved hvilken gang, og skyder alt kritik ned med, at plan B er en tosset ting, at vores dårlige spillere skal have støtte og har potentiale... Ved du hvad Piquenbauer? Jeg tænker, at grunden til du skal høre på vores samme gamle klagesang, er at netop som JonasV siger, så mangler vi satme kontinuitet!! Og hvorfor mangler vi den? - Fordi vi ikke sidder på kampene!! Vi lader os presse, og vi lever på omstillinger i ALT for høj en grad!... Hvad kom vores mål på igår?... præcis, en kontra.
Vi har ikke haft en decideret plan b i flere år. Det burde simpelthen ikke være nødvendigt. Jeg vil hellere se holdet stå ved måden man spiller på og forbedre den end at vi bruger tid på andet. Med det sagt så kan plan a sagtens have flere elementer hvor man kan hoppe lidt rundt udfra hvad der passer bedst. Og det mener jeg også vi har!

Og selvfølgelig skal vores "dårlige" spillere have støtte. Jeg nægter simpelthen at bruge din fremgangsmåde hvor en spiller bare er elendig og så er det sådan. Det er hovedløst idiotisk at udråbe en spiller som ringe for man ender bare med at lave en fejl som den du har lavet med bussi. Nu er du så i gang med at gøre det med Gomes, Arda og jeg skal komme efter dig fordi de ikke stråler efter at have spillet kort tid i klubben. For ja hvad bilder de sig egentlig ind når de ikke leverer med det samme? Det er dybt godnat at have den indstilling til spillere.

Systemet kommer jeg tilbage til om 2 sek.
Den vedvarende kritik herfra kommer pga jeg ikke ser mit hold, min klub og mit Barca spille som de mindre hold er nødt til! Jeg har nydt os i flere sæsoner dominere kampene - og er jeg villig til at vifte det hele hen med, at man ikke kan kombinere en dominerende midtbane og MSN?... Haha nej det er ved Gud jeg ikke er. Jeg har mildest talt svært ved at se nogen som helst argumenter i din påstand, andet end at du tydeligvis har sat dig stålfast på, at de ting ikke kan kombineres - og så bør vi ikke diskutere videre, for det kommer der ingen yderligere enig eller uenighed ud af.


Jeg har ikke sat mig stålfast på noget som helst. Jeg er bare åben over for andre måder at spille på (sålænge det offensive stadig bliver vægtet højest) og "hader" ikke alt der er nyt. Samtidig har jeg en forståelse for at hold med ændre sig med truppen og ikke bare kan spille på en måde uden at tage hensyn til hvilket styrker man har.

Når du skriver dominerende så tænker jeg en pep'sk midtbane. Altså en midtbane hvor spillet tager sit udgangspunkt, hvor bolden bliver kørt rundt og hvor chancerne hovedsageligt bliver startet. Det ser jeg bare ikke gå i spænd med det nuværende hold af især 2 grunde:

1. Vi har ikke en xavi. Vi har ikke en spiller der kan sætte sig på kampen som xavi gjorde da vi var bedst under pep. Iniesta kan lidt af det men han er stadig stærkest når han kan tage nogle rush. Vi ville derfor ende med at spille på en måde centralt som vi ikke har spillerne til. Hverken rak, gomes, denis eller rafinha kan gøre det. Det ville gå helt galt og spillet ville konstant gå i stå. Præcist som når vi ser masche på den defensive midt - det går for langsomt og bliver for stilstående.

2. MSN. Det ville virkelig tage meget plads fra MSN hvis vi rykkede spillet længere frem på banen. Pt forsøger vi lidt at springe midtbanen over eller i hvert fald holde deres berøringer/aktion på et lavt plan. Det gør vi for at lokke modstanderen frem på banen (vi inviterer presset) da vi derved hurtigt kan få bolden op på MSN som derved kan angribe et hold i ubalance. Hvis vi derimod rykkede spillet frem ved have en pep'sk midtbane så ville det betyde at MSN fik markant mindre plads og oftest ville stå overfor flere modspillere.

Udover det så ville det kræve meget mere arbejde uden bold fra MSN. De skulle skabe bredde samt dybde og vi ville se dem arbejde mere som Villa, Pedro og hvad vi ellers har haft på kanten. Det er imo spild af talent. Og så tror jeg egentlig ikke de vil gå med til det hvilket er et helt andet problem.

Med det sagt så vil jeg dog gerne at vi til tider (som i går f.eks.) spiller med meget mere kontrol. Også på midten. Men jeg ser en dominerende midtbane på en anden måde hvor de ved at stå kompakt og gennem deres arbejde dominerer pladsen. Det var det vi så fungerer så skide godt i vores treble sæson under lucho. Her lukkede vi fuldstændig ned for modtanderen centralt hvilket betød færre kontraangreb mod os og flere bold erobringer som førte til kontraangreb (åbenbart et fy-ord).
Jeg synes at det er foruroligende, at vi hjemme mod Granada spiller SÅ usammenhængende og idéløst, og at man så følger det op med at blive fuldstændig udspillet af et sultent Cityhold, der på ALLE parametre var bedre end os igår. De var altdominerende, og det kan godt være at vi lukkede dem fint ned i 1. Halvleg, men havde de fået deres tidlige straffe, så var lavinen nok rullet endnu hurtigere end den så begyndte at gøre efter deres udligning!
Vi blev ikke udspillet mere i går end de blev på campen. De havde en halvleg og vi havde en. Og nej vi lukkede dem ikke bare ned i første halvleg - vi kørte dem rundt. Det ved du jo også godt.

Men ja spillet er ikke godt. Det hænger ikke sammen hvilket fører mig til næste punkt hvor jeg er enig med dig omkring at det ikke fungerer men ikke omkring grunden til det.

Det virker til at vi falder sammen når der bliver scoret mod os. Vi åbner op og det bliver ærlig talt noget rod hvilket jeg har skrevet flere gange. Men i modsætning til dig så virker det imo som noget psykisk fremfor et systemproblem. I går kører vi City rundt, vi laver en fejl og så falder vi fuldstændig sammen. Systemet virker men spillerne stopper med at levere når de møder modstand. Og så bliver vi alt for let stressede. Da vi var bedst tog vi det roligt efter et mål. Spillede stille og roligt - fik styr på holdet. Nu bliver det en værre omgang indianerbold. Det kan måske være fordi det tildels er positivt for MSN at der kommer ubalance men resten af holdet kan ikke klare det.

Så hvis der lige skal rundes af så mener jeg at systemet grundlæggende er korrekt og jeg kan sagtens se hvorfor vi spiller som vi gør. Men vi stresser for meget og lader os panikke. Vi skal derudover tilbage til den dominerende og kompakte midtbanen (luchos) da vi på nuværende tidspunkt bliver overløbet idet der er for meget plads centralt.

Jeg vil desuden gerne takke dig for et indlæg med meget at tage fat i! Stærkt at det bliver uddybet lidt mere end "lucho ved ikke hvad han laver", "holdet er elendigt" osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... nsivo.html

75% af de mål vi har lukket ind er kommet som et produkt af decideret fejl fra spillerne. Så kan man råbe og skrige om systemet men spillerne bærer også en stor del af ansvaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Daaamn!!
I glemmer 2 simple ting:
1. FC Barcelona kan ikke vinde alle kampe
2. FC Barcelona KAN IKKE VÆRE PERFEKT


Der er tusindvis af andre hold i verden i de store ligaer som engang kan vinde 3 kampe i træk i flere år og vi bitcher over en enkelt nederlag.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... nsivo.html

75% af de mål vi har lukket ind er kommet som et produkt af decideret fejl fra spillerne. Så kan man råbe og skrige om systemet men spillerne bærer også en stor del af ansvaret.
Men systemet kan sagtens tænkes at have medvirket til dette, altså, at spillerne føler at de skal noget fremfor noget andet.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Måske. Men det er sgu ikke systemets skyld at mathieu laver selvmål, at masche laver 2 kæmpe fejl mod alaves og en mod atm. At MATS tosser rundt mod celta og sover i går. At Roberto fucker op i går. At bussi fumler rundt med bolden, laver dumme frispark og misser frie hovedstød som mod celta.

Ja systemet kan skabe usikkerhed men vi har trods alt spillet på samme måde over nogle sæsoner efterhånden. Spillerne burde kunne undgå mange af de fejl vi har set.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Måske. Men det er sgu ikke systemets skyld at mathieu laver selvmål, at masche laver 2 kæmpe fejl mod alaves og en mod atm. At MATS tosser rundt mod celta og sover i går. At Roberto fucker op i går. At bussi fumler rundt med bolden, laver dumme frispark og misser frie hovedstød som mod celta.

Ja systemet kan skabe usikkerhed men vi har trods alt spillet på samme måde over nogle sæsoner efterhånden. Spillerne burde kunne undgå mange af de fejl vi har set.
Nej det er det ikke. Men det kan godt være systemet der er med til at vi laver nogle opspils-fejl som gør at vi får et mål imod os. Vi har haft en del dumme dumme fejl.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja hvis det var i starten under Lucho eller hvis vi forsøgte noget markant anderledes. Men det virker sgu lidt søgt at bortforklare de fejl spillerne har lavet med systemet når vi har spillet som vi gør i 3 år. Hermed ikke sagt at det generelt fungerer for det gør det ikke. Det bliver bare ikke bedre af at spillerne samtidig laver børnefejl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af maba »

Efter at have set de sidste par kampe og kampen i går synes jeg godt nok der er mange spørgsmål i truppen og start 11eren som står uklart!

Forsvaret sejler mere end normalt når Pique ikke der. En venstre back bør være på tegnebrættet til næste år. Digne tror jeg ikke på og er simpelthen for langsom til den spanske/chl. Håber alba kommer i gang.
Næste sæson
Sergi, Pique, Umtiti og alba (alaba)

Midtbanen er vores helt store problem…. Nøj der mangler fart (BUSI, RAKI, ARDA)!
Busi vil blive sat af mertesacker i en spurt.. .hvad sker der for han træder firkanter! Såfremt vi spillede på den gamle kontrollerende måde synes jeg stadig han er fantastisk, men når vi hele tiden smider boldene væk, bliver han virkelig udstillet.
Jeg var simpelthen ved at gå amok i går, da jeg så Arda lige efter at være blevet skiftet ind ikke tog en spurt tilbage ved et boldtab. Hvor har alle vores modstandere virket farlige på kontra mod os i år. synes godt nok vi har været heldige mange gange.
Gomes synes jeg egentlig godt jeg kan se fremtid i – ja hans første berøringer er ikke altid lige gode samme med afleveringerne - Tror det kommer.
Godt klar over Iniesta kommer retur fra skade, men ham ser vi efterhånden kun halvdelen af sæsonen pga skader.

Jeg ved ikke hvad Luis skal gøre, men ser hele problemet på midtbanen (når Pique og Alba er tilbage fra skader).

Synes efterhånden vi har en bænk fuld af midtbanespillere, som alle er for offensive orienteret til vores spillestil.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Ja hvis det var i starten under Lucho eller hvis vi forsøgte noget markant anderledes. Men det virker sgu lidt søgt at bortforklare de fejl spillerne har lavet med systemet når vi har spillet som vi gør i 3 år. Hermed ikke sagt at det generelt fungerer for det gør det ikke. Det bliver bare ikke bedre af at spillerne samtidig laver børnefejl.
Jeg snakker alene om denne sæson, det er grotesk mange fejl vi har lavet i denne sæson, alt fra Stegen til de andre. Jeg siger ikke at alle fejl er system-fejl, men jeg tænker at nogle måske ville kunne forklares ved det.

Jeg ser absolut ingen fremgang i det her hold, vi står stille i udviklingen.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Ja hvis det var i starten under Lucho eller hvis vi forsøgte noget markant anderledes. Men det virker sgu lidt søgt at bortforklare de fejl spillerne har lavet med systemet når vi har spillet som vi gør i 3 år. Hermed ikke sagt at det generelt fungerer for det gør det ikke. Det bliver bare ikke bedre af at spillerne samtidig laver børnefejl.
Jeg snakker alene om denne sæson, det er grotesk mange fejl vi har lavet i denne sæson, alt fra Stegen til de andre. Jeg siger ikke at alle fejl er system-fejl, men jeg tænker at nogle måske ville kunne forklares ved det.

Jeg ser absolut ingen fremgang i det her hold, vi står stille i udviklingen.
Ja det ved jeg. Det er derfor det ikke giver mening at give systemet ret meget af ansvaret da vi trods alt har spillet på samme måde i længere tid hvorfor spillerne burde vide hvad de skal gøre. Jeg kan egentlig heller ikke rigtigt komme på nogle fejl som ikke bare er idiotiske.

Og jeg synes ikke engang vi står stille. Vi er gået tilbage. Da vi var bedst havde vi et meget mere kompakt hold. Og et hold der så ud til at have en tro på sig selv. Nu flyder kæderne sammen og der er oceaner af plads på områder hvor der helst ikke skal være noget. Lucho har virkelig noget at tage fat i for hvis vi fortsætter på denne måde så vinder vi intet og så er han ude af døren til sommer (hvis han ikke selv stopper alligevel).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster