22/10 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

emo skrev:Jeg vil! Er på ferie og er gået glip af de seneste tre kampe. Jeg vil se noget.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk


Værsgo'. Det er en opsummering.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

emo skrev:Jeg vil! Er på ferie og er gået glip af de seneste tre kampe. Jeg vil se noget.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
phpBB [video]

Du får den lige på engelsk i stedet..
Senest rettet af Michman lør okt 22, 2016 6:58 pm, rettet i alt 1 gang.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Drake skrev:Hold kæft hvor er vi heldige med at få de 3 point!!

Men det vigtigste er at vi fik dem!!
Hvordan var vi heldige? Ikke at vi spiller en god kamp, men jeg synes da vi slider os til en sejr i sidste ende.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Vil anbefale at tage stikpille mod kvalme inden du starter highlights
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:Omg kan vi score nu?

Lionel Messi... mit hjerte hamrede....

LE skal ud. Nok sæsoner med hans latterlige struktur!! Vi sejler!!
Hvem skal vi så have ind? Du skriver konstant om hvor elendig han er men hvem pokker ville du få ind? Og tror du virkelig det ville fordelsagtigt at skulle til at bygge noget op igen men en ny træner. Vi har trods alt nogle spillere som er ved at komme op i alderen.
Et fair spørgsmål som er svært at svare på. Men vi mangler simpelthen en træner med større evne til at binde spillet sammen. De nye spillere som Gomes og før de sidste par kampe også Arda, har jo været snotforvirrede, fordi de spiller på et hold uden sammenhæng, hvor kontra og individuelle genialiteter fra Lui og Leo skal redde pointene.

Vi mangler struktur, og med 3 sæsoner synes jeg ikke vi er blevet bedre, synes du?

Nu kan vi godt tale om tilvænningstid i øvrigt - men fuck hvor er Gomes pisse ringe! Han er langsom med bolden, forudsigelig og konservativ!

Det har vi altså Bussi til at stå for, vi behøver ikke flere. Kæft Bussi er dårlig i år. Det kan enhver se nu. Jøsses.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=

Hvis man har brug for lidt lørdags-sjov så vil jeg anbefale denne tråd. Spoiler - det var åbenbart barca som var usympatiske i dag ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:
Drake skrev:Hold kæft hvor er vi heldige med at få de 3 point!!

Men det vigtigste er at vi fik dem!!
Hvordan var vi heldige? Ikke at vi spiller en god kamp, men jeg synes da vi slider os til en sejr i sidste ende.
Vi kunne da snildt have tabt med Nanis afbrænder?.. Når man vinder i sidste sekund i sådan en indianerkamp, så er det heldigt. Vi holdte jo åbent hus i den anden ende.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:Omg kan vi score nu?

Lionel Messi... mit hjerte hamrede....

LE skal ud. Nok sæsoner med hans latterlige struktur!! Vi sejler!!
Hvem skal vi så have ind? Du skriver konstant om hvor elendig han er men hvem pokker ville du få ind? Og tror du virkelig det ville fordelsagtigt at skulle til at bygge noget op igen men en ny træner. Vi har trods alt nogle spillere som er ved at komme op i alderen.
Et fair spørgsmål som er svært at svare på. Men vi mangler simpelthen en træner med større evne til at binde spillet sammen. De nye spillere som Gomes og før de sidste par kampe også Arda, har jo været snotforvirrede, fordi de spiller på et hold uden sammenhæng, hvor kontra og individuelle genialiteter fra Lui og Leo skal redde pointene.

Vi mangler struktur, og med 3 sæsoner synes jeg ikke vi er blevet bedre, synes du?

Nu kan vi godt tale om tilvænningstid i øvrigt - men fuck hvor er Gomes pisse ringe! Han er langsom med bolden, forudsigelig og konservativ!

Det har vi altså Bussi til at stå for, vi behøver ikke flere. Kæft Bussi er dårlig i år. Det kan enhver se nu. Jøsses.
Jeg synes vi har spillet med en fin struktur tidligere. Det er ikke måden som du gerne vil se holdet men vi har, når spillerne er friske, kunne dominere uden bold. Sidste sæson faldt vi så sammen hvilket jeg mener var pga bredden og de manglede udskiftninger (andre ser anderledes på det). Men det der sker i år kan jeg ikke forklare. Som jeg har skrevet så synes jeg det ligner noget psykisk hvor vi nemt lader os stresse.

Og så må jeg indrømme at jeg er ved at være træt af den konstante snak om midtbanen. Jeg er med på at vi ikke bruger den på samme måde som tidligere men når spillet fungerer så er den med. Problemet er at folk vil se en "pep-midtbane" og det kommer ikke til at ske med MSN. Som i aldrig nogensinde. Det vil betyde at deres arbejde skal lægges fuldstændig om og de skal bruges anderledes for at midten kan få den plads det kræver. Tænk på hvordan Pedro og Villa spillede. Sådan får vi aldrig nogensinde messi og ney til at spille og det ville også være idiotisk da det ville sætte vores bedste spillere ud af spillet eftersom de hovedsageligt ville arbejde uden bold.

Du må desuden stoppe med det vrøvl om at Lucho ikke ved hvad han laver. Det kan godt være at du ikke kan lide måden vi spiller på og hvordan det har set ud i denne sæson. Men det han har præsteret med MSN er på niveau med det vi så fra xavi, ini og messi under pep. Det er et fremragende stykke arbejde taktisk og det bliver alt for ofte negligeret til at MSN redder os. Men ja vi ser derfor også ringe ud når de ikke leverer men så synes jeg lige folk skal tænke tilbage på de kampe under pep hvor vores midtbane blev sat ud af spillet. Der spillede vi det mest kedelig og elendige spil uden chancer overhovedet. Og sådan er det når de bedste spillere ikke leverer.

Omkring dine "angreb" på bussi og gomes så har jeg ikke så meget at sige. Synes bussi har fået en skidt start men ved han kommer igen. Ligeledes synes jeg faktisk gomes har gjort det godt på trods af en skidt kamp i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=

Hvis man har brug for lidt lørdags-sjov så vil jeg anbefale denne tråd. Spoiler - det var åbenbart barca som var usympatiske i dag ;-)
Facebook kommentarerne til kampen er også ret vilde. En skriver omkring situationen til sidst: "Han bløder jo ikke, så hvad er problemet". Sygeste argument.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

PuyolErGud skrev:
Piquénbauer skrev:http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=

Hvis man har brug for lidt lørdags-sjov så vil jeg anbefale denne tråd. Spoiler - det var åbenbart barca som var usympatiske i dag ;-)
Facebook kommentarerne til kampen er også ret vilde. En skriver omkring situationen til sidst: "Han bløder jo ikke, så hvad er problemet". Sygeste argument.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Det er helt vildt! Hvordan det være barca der er usympatiske fordi fansene kaster en flaske ind på banen fatter jeg ikke. Men det er åbenbart stadig koldt på toppen :cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Ufattelig godt kæmpet af drengene idag. Det er en fornøjelse at se. Mestalla er ikke en let bane at spille på. Det kræver kæmpe karakter at komme tilbage i sådan en kamp.

God bedring, Iniesta :/ Jeg er bange for hans fravær kommer til at ramme os hårdt i længden

Lidt øv og ensformigt efterhånden at se folk herinde som er nærmest notorisk utilfredse med holdet. Det er som om folk tror de har ret til at se et ubesværet og storspillende Barca. Hvad med at vise lidt støtte uagtet hvordan vi spiller?
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vildt comeback i dag, fantastisk fight. 3 uhyre vigtige point. Lækkert at se Leo gå amok til sidst, passionen lyser ud af ham, dejligt at se. Vildt at kampen ender 11 mod 11. Så har vi 1. pladsen for en stund.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



Flaskekast på paco inden kampen. Det er ikke hårdt osv men her kan man tydeligt se manden der gjorde det og han skal have livstidskarantæne. Men det er valencia så han får sikkert en gratis billet til næste kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Billede

Messi >3
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Piquénbauer skrev:

Flaskekast på paco inden kampen. Det er ikke hårdt osv men her kan man tydeligt se manden der gjorde det og han skal have livstidskarantæne. Men det er valencia så han får sikkert en gratis billet til næste kamp.

Haha, shit han ser evnesvag ud. Som om han fortryder idet han kaster - og derefter går det helt ned ad bakke for ham
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster