2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Du vil sikkert have spænding, tror hverken Barca eller de fleste Barca fans har lyst til det. Og jeg er også ligeglad med, hvad Celta har vist tidligere, men hvad det er for et hold, man møder lige nu, som man simpelthen skal kunne slå.

Og ja, Atleti spiller bedre end Barca lige nu. Det er hvad, der kommenteres.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Hvad lærte vi af kampen:
1. Uden Ini og/eller Messi på banen mangler vi det kreative i vores spil.
2. Marlboro manden er simpelthen ikke god nok. Elendig teknik.
3. ter Stegen virker overgearet - og har gjort det en rum tid.

Hvad ter Stegen angår, så er det måske både en styrke og en svaghed, at han efter bommerten i første halvleg fortsætter med at ville spille bolde ud frem for bare at sparke den langt op ad banen. Han er også ung, så måske mangler han bare lidt rutine? Jeg synes, at problemet er, at han virker arrogant og nærmest insisterer på at vælge den svære løsning, for at vise at han er god med fødderne.
Senest rettet af FCBSOCI søn okt 02, 2016 11:29 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Du vil sikkert have spænding, tror hverken Barca eller de fleste Barca fans har lyst til det. Og jeg er også ligeglad med, hvad Celta har vist tidligere, men hvad det er for et hold, man møder lige nu, som man simpelthen skal kunne slå.

Og ja, Atleti spiller bedre end Barca lige nu. Det er hvad, der kommenteres.
Jeg vil gerne have en liga som presser holdene og gør os bedre.

Barca kan slå stort set alle hold. Det er dog ikke ensbetydende med at man skal tage en sejr forgivet. Vi har ofte set hold løfte deres niveau når de møder barca. Valencia i sidste sæson er et fint eksempel. Celta er et farligt hold som er gode på kontra. De har holdet til at gøre ondt på os og det gjorde de, igen, i dag.

Og nej der blev snakket om hvem der vinder mesterskabet hvilket er hovedrystende åndssvagt efter 7 runder. Vi skal ikke mange runder tilbage før ATM spillede uafgjort mod Alaves hjemme og fulgte det op med et X ude mod Leganes. Real har ligeledes spillet 4 kampe uafgjort i træk. Sæsonen er lige gået i gang og det er alt for tidligt at snakke om mesterskab. Især når der er 2 point mellem os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad ter Stegen angår, så er det måske både en styrke og en svaghed, at han efter bommerten i første halvleg fortsætter med at ville spille bolde ud frem for bare at sparke den langt op ad banen. Han er også ung, så måske mangler han bare lidt rutine? Jeg synes, at problemet er, at han virker arrogant og nærmest insisterer på at vælge den svære løsning, for at vise at han er god med fødderne.
Han SKAL spille bolden ud. Sådan er det. Men du rammer hovedet på sømmet i det sidste du skriver. Han har alt for meget selvtillid og tager nogle stupide beslutninger i situationer som ikke burde blive farlige. I dag var det en bold der stille og roligt skulle spilles ud i højre og for et par kampe siden var det et indlæg han greb udover målfeltet. Tossede fejl som skal stoppe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er ret komisk, når andre herinde snakker om Reals styrke allerede, men glemmer alt, når snakken vendes; så er det hovedrystende og for tidligt. Jeg er personlig ligeglad med spænding, så længe Barca vinder ligaen. Og ja, lige nu er Atleti bedre end Barca. Det viser tabellen. Der er ikke så meget at sige, end at man skulle have hentet tre point mod Celta og samme gælder, hvad angår Alaves kampen.

Nu håber jeg, at man retter op og ikke smider yderligere dumme point.
Senest rettet af Kubala søn okt 02, 2016 11:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan godt se at det fremstår som om jeg forsvarer MAtS (som den ultimative fanboy jeg er). Det er dog ikke min mening. Den fejl han lavede i dag er utilgivelig og må bare ikke forekomme. Længere er den ikke.

Han er en målmand som jeg er overbevist om kan blive klasse og hans spil med fødderne kan virkelig hjælpe vores hold. Men han skal tæmmes og der skal skrues ned for de flashy elementer. Der er ingen grund til at tage de chancer han tager og slet ikke når han er sikker starter. Jeg håber samtidig at det ikke er hans evne til at tage disse beslutninger (som storken ofte skriver) men at grunden til at han tager dem er at han er for ivrig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Det er ret komisk, når andre herinde snakker om Reals styrke allerede, men glemmer alt, når snakken vendes; så er det hovedeystende og for tidligt. Jeg er personlig ligeglad med spænding, så længe Barca vinder ligaen. Og ja, lige nu er Atleti bedre end Barca. Det viser tabellen. Der er ikke så meget at sige, end at man skulle have hentet tre point mod Celta og samme gælder, hvad angår Alaves kampen.

Nu håber jeg, at man retter op og ikke smider yderligere dumme point.
Hvem herinde har sagt at barca er startet godt? Det tror jeg ikke der er nogen der har. Som i overhovedet ikke. Heldigvis har real været stort set ligeså dårlige mens ATM har været bedre men stadig ikke imponerende. Min pointe er at alt kan ske. Det burde være åbenlyst når der er 31 runder tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

ter Stegen: "Everyone has seen it, it is my fault. It is surely my fault and I am very sorry." [Sport]
Og så gør du det fucking ikke igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Det er ret komisk, når andre herinde snakker om Reals styrke allerede, men glemmer alt, når snakken vendes; så er det hovedeystende og for tidligt. Jeg er personlig ligeglad med spænding, så længe Barca vinder ligaen. Og ja, lige nu er Atleti bedre end Barca. Det viser tabellen. Der er ikke så meget at sige, end at man skulle have hentet tre point mod Celta og samme gælder, hvad angår Alaves kampen.

Nu håber jeg, at man retter op og ikke smider yderligere dumme point.
Hvem herinde har sagt at barca er startet godt? Det tror jeg ikke der er nogen der har. Som i overhovedet ikke. Heldigvis har real været stort set ligeså dårlige mens ATM har været bedre men stadig ikke imponerende. Min pointe er at alt kan ske. Det burde være åbenlyst når der er 31 runder tilbage.
For hvem er det ikke åbenlyst? Du drejer tingene, eller fortolker du voldsomt.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Barcas nederlag kan beskrives med ét billede
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke om jeg husker forkert omkring hvad der blev skrevet men synes der bliver lagt lidt for meget i denne start. Det har ikke været godt men der er massere af point at spille om. Og nu kommer Messi og Umtiti tilbage!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig er der masser af point tilbage. Der er trods alt spillet 7 runder. Det der er skidt, er, at man har smidt unødvendige point, point som kunne komme Barca til gode senere på sæsonen, eller allerede mod Real, hvor de to point kunne lægge pres på en i El Clasico. Lige nu er hverken Barca eller Real godt spillende, og Atleti er heller ikke helt i gear, men de er måske i en lidt bedre fatning.

Man skal simpelthen vende den her svingende kurv, for pludseligt kan det være, at de andre kommer op i gear, og så bliver det et problem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fuldkommen enig i det sidste du skriver. Så lad os bare afslutte den med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Ter Stegen: "The loss is my fault, I’m really sorry. If I hadn’t made the mistake we could have won this game." #fcblive
Endnu et nederlag på grund af individuelle fejl.

Forstår ikke LE. Hvorfor starte i sådan en kamp uden en Ini (i form) og Raki på midtbanen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 2/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:
Ter Stegen: "The loss is my fault, I’m really sorry. If I hadn’t made the mistake we could have won this game." #fcblive
Endnu et nederlag på grund af individuelle fejl.

Forstår ikke LE. Hvorfor starte i sådan en kamp uden en Ini (i form) og Raki på midtbanen.
Det giver ikke den store mening.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster