21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Den var bare dømt til at ende 1-1.

Suarez skal virkeligt lære at tæmme en bold.

Krydser fingre for Antonellas magiske fingre. Lugter af flere kampe uden Leo i det tætte program
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

LE er altså stadig ikke imponerende hvis I spørg mig... Fuldstændig identisk fra sidste år, hvor ATM også læser os og tvinger os udover kanterne, hvor vi slet ikke er farlige med vores indlæg.

Bussi er vel efterhånden også SÅ elendig denne sæson, at folk efterhånden kan indrømme det.

Masch er en evig kilde til uro nede bagerst, da man aldrig ved hvornår han fucker op!

Vi kan dog gå glade i seng, nu hvor ubåden fik skudt et lille hul i Zidanes åbenlyse trænermangler! Real er ikke bedre end os. Men de kunne i år måske godt være på vores niveau... Vi må se om forsvaret bliver bedre sammen med midtbanen. Jeg har min tvivl med LE som boss. Jeg ved godt han er historisk osv. Men tag nu bare de kampe hvor han sparer MSN... Vi fejler fanme hver gang! Og det er tydeligt, at han ikke formår at rotere - det har han aldrig kunne lykkes med. I år er truppen altså bred nok til det! Men hans måde at spille kampene kræver vanvittige individualister oppe i front, eftersom at midtbanen ikke iværksætter ret mange angreb mere...
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Og så var det måske også her at Alcacer skulle være kommet ind, i kampe som disse hvor det er svært at få den banket ind er han en god spiller at have inde i feltet. Jeg er dog stadig meget fortrystningsfuld. Jeg synes helt klart at vi spiller bedre end både Atleti og Real, og de skal helt sikkert nok smide en del flere point fremadrettet. Real har lige smidt point, og deres spil er virkelig ikke noget at være bange for.

Nu skal vi bare få spillet de nye spillere ordentligt ind, og for alvor komme helt op i omdrejninger. Vi var også uden Messi på næsten samme tidspunkt sidste sæson, her gik Neymar og Suarez helt amok. Forhåbentligt får Denis og Rafinha godt med spilletid, ude på højre nu hvor Messi er skadet. Arda har det med nemt at stresse mig.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:Suarez skal virkeligt lære at tæmme en bold.
Hvordan kan du se, at der er tale om forsøg på tæmninger og ikke forsøg på afleveringer? De to ting minder jo meget om hinanden i udseende, når der er tale om Suarez.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Bussi havde maveproblemer og forkølelse.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Ingen chancer skabt i åben spil. Synes virkelig, at spillet var langsomt og ideløs. Målet fra en standardsituation og ellers var der ikke rigtigt noget.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Guardiola »

Iniesta var fremragende. Irriterende uforløst resultat, og at det er endnu et tosset koks i forsvaret der skal koste, gør bare følelsen værre. Men det er måske prisen for at ville skabe kampe, at der ikke er 10 mand i eget felt, og at en personlig fejl derfor kan blive dyr, når der ikke er 3 andre til at gribe ind.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Ialocin skrev:og hvad skete der med Bussi? :?

Noget influenza og ondt i maven. Forhåbentlig er han snart klar igen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Træls vi ikke tager 3 point...
xG map for Barcelona - Atletico. Besides one key slip, an extremely well-managed match by Barca.
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:LE er altså stadig ikke imponerende hvis I spørg mig... Fuldstændig identisk fra sidste år, hvor ATM også læser os og tvinger os udover kanterne, hvor vi slet ikke er farlige med vores indlæg.

Jeg har min tvivl med LE som boss. Jeg ved godt han er historisk osv. Men tag nu bare de kampe hvor han sparer MSN... Vi fejler fanme hver gang! Og det er tydeligt, at han ikke formår at rotere - det har han aldrig kunne lykkes med. I år er truppen altså bred nok til det! Men hans måde at spille kampene kræver vanvittige individualister oppe i front, eftersom at midtbanen ikke iværksætter ret mange angreb mere...
Vi er ekstremt afhængige af MSN. Det er selvfølgelig flot mandskabspleje, at Lucho har fået dem til at fungere sammen, men der mangler endnu et lag på holdet. Jeg forstår i hvert fald slet ikke hans vision med midtbanen. Der er simpelthen brug for mere dominans i de kampe, hvor MSN ikke fungerer.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Messi ude i tre uger.....

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Har lige set kampen og det var da en ufatteligt frusterende en af slagsen. Ikke så meget pga resultatet men mere pga vi forærer dem målet og får skader til så vigtige spillere.

Vi havde ellers fuldstændig styr på dem i stort set hele kampen hvor især midtbanen spillede en god kamp. De var imo bedre end MSN som alle spillede under niveau. Men så vælger masche desværre at fortsætte sin pinlige form og koster igen direkte et mål.

Nå men sæsonen er lang og Real skal nok smide mange flere point. Nu håber jeg bare at Umtiti, Bussi og Messi kommer sig hurtigt. Som i i morgen hurtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

3-4 kampes pause til Leo.

Jeg er bange for at den skade vil komme og gå i løbet af sæsonen, med mindre han får en længere pause.

Suarez' aftryk på en sur Felipe.
Luis Suarez: “Filipe Luis photo of his injury I caused? Football is for men. Everything stays on the pitch.”
Billede


Jeg får ondt i klunkerne at at se ATM spille sådanne kampe, som i går.
Senest rettet af Skydefinten tors sep 22, 2016 8:07 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:Messi ude i tre uger.....
Siiiiii!!
Billede
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/9 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Skydefinten skrev:3-4 kampes pause til Leo.

Jeg er bange for at den skade vil komme og gå i løbet af sæsonen, med mindre han får en længere pause.

Suarez' aftryk på en sur Felipe.
Luis Suarez: “Filipe Luis photo of his injury I caused? Football is for men. Everything stays on the pitch.”
Billede


Jeg får ondt i klunkerne at at se ATM spille sådanne kampe, som i går.
Hvordan mon Ardas fod så ud efter den takling Luis gav ham? Hold nu op for en turd. ATM spiller så fucking hårdt og så tuder de i medierne. Latterligt.

Nå men dagen derpå er der ikke rigtig nogen skuffelse mere. Jeg er glad for at vi viste at vi kunne spille dominerende med udgangspunkt i midtbanen (som imo var fremragende i går). Den eneste grund til at ATM fik point var et koks i forsvaret. Og heldigvis var det kun Messi der blev skadet og ikke bussi.

Nu skal vi gerne have 6 point i de næste 2 ligakampe og så ville det være fint med et ude mod gladbach. Vamos!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster