Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Det er samtidig underligt at se Casillas sejle rundt i Porto. Man må sige, at han peakede tidligt, da det nærmest er 15 år siden han var på toppen.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

89' og 90' minut.. hoooold nu kæft man!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:89' og 90' minut.. hoooold nu kæft man!
De har nu overgået M. United
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Det har de nemlig, men det er ikke noget nyt. Det er sket så mange fucking gange.. Som andre har påpeget, så vinder de kamp efter kamp uden at overbevise.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Lidt ala vores forår 2016?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

emo skrev:Lidt ala vores forår 2016?
Det var godt nok en dårlig periode, hvis man ser på det spillemæssige. De fine resultater i begyndelsen var desværre bare med til at forstærke det ugidelige spil. Hvis man kan præstere halvt og stadig vinde, hvorfor så gøre den ekstra indsats?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ugideligt spil? Ah mon ikke vi nærmere skal se lidt på truppen inden vi kommer frem til at et hold som har spillet pragtfuld fodbold pludselig ikke gider længere. Vi havde en elendig trup i sidste sæson hvorfor vi gik død til sidst. At holdet blev ved med at få resultater viser nærmere noget om hvor sindssyg en vilje og vinderlyst der er på holdet.

Sidste sæson var noget af det mest imponerende i lang tid. Fuldstændig vanvittigt at vi kunne tage en double med den trup! Nej det var ikke kønt men holdet viste virkelig hvad de kan i modgang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ugideligt spil? Ah mon ikke vi nærmere skal se lidt på truppen inden vi kommer frem til at et hold som har spillet pragtfuld fodbold pludselig ikke gider længere. Vi havde en elendig trup i sidste sæson hvorfor vi gik død til sidst. At holdet blev ved med at få resultater viser nærmere noget om hvor sindssyg en vilje og vinderlyst der er på holdet.

Sidste sæson var noget af det mest imponerende i lang tid. Fuldstændig vanvittigt at vi kunne tage en double med den trup! Nej det var ikke kønt men holdet viste virkelig hvad de kan i modgang.
Den der naive optimisme var simpelthen en del af problemet i sidste sæson. Jeg mindes stadig den linde strøm af indlæg fra foråret, hvor du gav udtryk for, at det hele nok skulle gå, selvom vi langsomt synkede til bunds.

Det var rent held held, at vi ikke smed ligatitlen i slutningen af sæsonen. Vi havde bare skabt en buffer, hvilket lige akkurat var nok til at holde Real Madrid væk. Pokalen fik vi foræret af Real Madrid og Atletico, der åbenbart ikke gad den turnering.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Hellere naiv optimisme eller idiotisk held-diskurs.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Haha naive optimisme. Jeg har en tiltro til vores hold. Så kan du selvfølgelig synes det er underligt osv men jeg har set disse spillere levere noget af det smukkeste fodbold overhovedet samtidig med at de har vundet alt. Derfor køber jeg ikke den der med at man bare sådan lige pludselig blev fuldstændig ugidelige og stoppede med at spille bold.

Grunden til at man gik ned i niveau var træthed pga en latterlig trup der kom som et produkt af et transferban. Ikke fordi at man ikke gad længere. Vi vandt ligaen fordi vi spillede på et højt niveau indtil årsskiftet og fik samlet en masse point sammen. At kalde det for held er direkte latterligt.

Sidste sæsons double bliver afskrevet fuldstændig fordi vi gik ned i slutningen af sæsonen og det er idiotisk. Det var en sindssyg sæson hvor flere spillere leverede et helt enorm indsats.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Grunden til at man gik ned i niveau var træthed pga en latterlig trup der kom som et produkt af et transferban. Ikke fordi at man ikke gad længere. Vi vandt ligaen fordi vi spillede på et højt niveau indtil årsskiftet og fik samlet en masse point sammen. At kalde det for held er direkte latterligt.
Barca havde faktisk samme antal point som Real Madrid ved årsskiftet (plus en kamp til gode).

Det store forspring ned til Real Madrid (var oppe på 12 point en årgang) blev opbygget i januar og februar. Det pudsige var, at Barca spillede ret dårligt i den periode. Vi var simpelthen bare pisse heldige med at vinde vores kampe, hvorimod Real Madrid smed point. Det gjorde i den sidste ende forskellen, da vi smed 11 point i de resterende kampe. Heldet varede nemlig ikke evigt, men det gjorde det dårlige spil til gengæld.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Barca havde faktisk samme antal point som Real Madrid ved årsskiftet (plus en kamp til gode).
Det ændre ikke på noget. Forskellen var nemlig at vi havde en enormt skidt trup mens Real havde en god trup. Derfor skulle vores starter arbejde hårdere for at skaffe os de point i en ekstremt svær første halvdel af sæsonen. Det betød så også at vi begyndte at se svage ud i anden halvdel. Her mener du så at vi var heldige mens jeg så nogle spillere der kæmpede og kæmpede. Gjorde alt hvad de overhovedet kunne for at vinde og derved fik tilkæmpet sig en masse point.

Jeg ved dog godt at du skal forsvare din held-diskurs med tilfældigheder osv så det skal du selvfølgelig have lov til. Men at kalde vores spil for ugideligt er direkte latterligt og en hån mod de spillere som gav alt for trøjen. Og derved vandt en double.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Men at kalde vores spil for ugideligt er direkte latterligt og en hån mod de spillere som gav alt for trøjen.
Ok det var lidt hårdt. Det undskylder jeg for.

Jeg er bare træt af at sidste sæson nærmest bliver omtalt som en fadæse. Og så er det en af de hårdeste sæsoner at huske tilbage på med hensyn til kritik af truppen/træneren. Folk (ikke kun herinde) fremstillede det nærmest som om det var noget man gjorde med vilje. At man ikke gad eller var ligeglad.

Holdet fortjener imo kæmpe ros for det man præsterede. Også selvom spillet ikke ramte tidligere tiders niveau.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Man skulle næsten gå tilbage og læse kamptrådene igennem fra foråret. Jeg mindes sgu ikke, at holdet blev rost for at kæmpe og give alt for trøjen. Det var snarere det modsatte.

Jeg har dog ikke glemt, at du påstod, at den spillemæssige nedtur var et bevidst valg fra trænerteamets side. Man ville jo peake omkring Champions League kampene ved at gå lidt ned i kadence inden da...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Vi må hellere slutte diskussionen inden det bliver alt for meget fnidder fnadder :glad:

Jeg har efterhånden erkendt, at du ser meget mere optimistisk på tingene end undertegnede. Jeg er nok lidt mere kynisk :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster