Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Luis Enrique has allowed Neymar to stay in Brazil this week. Player will miss the game against Bilbao #fcblive [md]
Neymar is expected to get back in Barcelona on September 6 or 7 and player will be available for 3rd league game against Alaves. [sport]
Neymar's staying put to avoid back & forth traveling due to incoming international break. Player happens to have minor ankle knock as well.
Nok godt for Neymar at han ikke forhaster sig og skynder sig tilbage for at spille. Der bliver nemlig brug for ham, når han kommer tilbage.

... Jeg Hader internationale pauser som pesten, fuck nu af. Har vi ikke fået nok af landsholdskampe for de næste 20 år denne sommer.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

A$AP skrev:Har vi ikke fået nok af landsholdskampe for de næste 20 år denne sommer.
Svaret er: jo. Mindst.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Nu med ny tatovering
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af kklaus »

Soler: "We've renewed players who are fundamental for the team like Busquets, Mascherano and Neymar, the second best player in the world."
Pew pew pew! [PISTOL] Skud affyret.
Spoiler
Vis
Eller også siger han, at Neymar er bedre end Messi.. :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Det bliver aldrig nævnt, men der er faktisk nogle regnskabsmæssige fordele ved at fornye kontrakter med spillere, som man har købt for et par år tilbage.

Hvis vi siger man betalte €50 mio for en spiller og gav ham en 5 årig kontrakt, så ville man afskrive hans købssum over 5 år med €10 mio årligt. Efter tre år ville man have afskrevet €30 mio, hvorved der var €20 mio tilbage i bogført værdi.

Hvis man efter de tre år gav spilleren en 5 årig kontraktforlængelse, så ville man kunne afskrive de resterende €20 mio over de næste 5 år. Herved behøver man kun afskrive €4 mio årligt de næste fem år i stedet for €10 mio de kommende to år.

Denne lille manøvre kan være en fordel, hvis man vil sminke regnskabet på kort sigt, da man udskyder afskrivningerne frem i tiden.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kvoller »

Neymar forlængede i starten af juli sin kontrakt med FC Barcelona - men ifølge Neymars agent Wagner Ribeiro så var Neymar også tæt på et skifte til en fransk storklub.

- Han var tæt på at skifte til PSG. Han vill have tjent 40 millioner euro (knap 300 millioner kroner, red.) netto om året, siger Wagner Ribeiro ifølge Sky Sports til ESPN Brazil.

- Neymar var også tæt på at ryge til Manchester United, men han forlængede sin kontrakt, som giver ham færre penge, fordi han gerne vil blive i Barcelona, siger agenten.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/neym ... akt-i-psg/

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar is the first Barca player to give 4 assists in one game since Xavi vs Real Madrid 6-2 at Bernabeu in 2009.
Sælg ham. Fjols.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Han fester for meget. Sælg.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han gav kun 4 assists, væk med idioten.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

ja
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Jeg er sikker på, han ville have lavet syv assists, hvis han ikke havde festet i det forgangende år.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

- Hvorfor træde på bolden og gå tværs over banen? For at provokere dem. Spil bolden og gå et andet sted hen. Når du er foran med 4-0, så gør man ikke sådan og provokerer dine modstandere, lød det fra Michael Laudrup.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... -provokere

Michael Laudrup om Neymar. Jeg håber ikke at unge talenter i Danmark læser hvad Laudrup mener om Neymar, og retter sig efter det. Jeg fatter det ikke, jeg elsker når fodboldspillere laver tricks som vi sjældent ser, om det er en Barca spiller eller en modspiller. Som for eksempel da Robinho lavede den der på Alexis i champions league. Jeg havde også troet at Laudrup sådan som han spillede ikke var så primitiv. At det kun var Schmeicel der var sådan. At man undskylder modspillere der sparker Neymar ned, på den eller den anden måde med at de føler sig ymdyget eller provokeret er så latterligt. Det burde jo straffes endnu hårdere.
Spoiler
Vis
phpBB [video]
Jeg er enig med Leganes træner.
Leganes coach on Neymar's showboating: "For me, players who have this talent are welcome, it's beautiful."
Garitano: "He does it with the result in his favour and against. When you're in the other side you don't like it but it's part of football."

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:
Garitano: "He does it with the result in his favour and against. When you're in the other side you don't like it but it's part of football."
Dette er en vigtig pointe. Hvis spilleren kun laver sine smarte tricks, når hans hold er foran 5-0, så vil modstanderen føle det som en ydmygelse. Hvis spilleren derimod gør det hele kampen igennem uanset stillingen, så er det jo hans måde at spille fodbold.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Og det er vel også meget rigtigt, når det kommer til Neymar. Det er sådan hans fodbold er. Og så skruer han også nogle gange op for det, når han kan se at modspillerne reagere på det. Og det elsker jeg ham for. Det er fodbold når det er bedst, når spillere udfolder sig på den måde. Det er derfor jeg ikke fatter at folk undskylder modspillernes tuderi og klamme spil, ved at sige at det er Neymar der selv er grunden til det.

Hvis jeg kender Neymar rigtigt, så er han pisseligeglad med hvad Laudrup, eller nogen anden siger om hans spillestil, og det sådan det skal være. Mon ikke vi får mere at se mod Atletico nu. Se mod dem, mod dem skal han passe på.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Michman og 20 gæster