17/8 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Umititi blev lidt solgt af Digne ved straffe, da Sevilla-spilleren kom let forbi Digne. Digne skal orientere sig ved løb bag ryggen på ham, da han så lidt svag ud i det. Umtiti og Digne(minder faktisk meget om Alba i spil) var imponerende, mens Gomes og D. Suarez stadig mangler at imponere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Synes Gomes spillede en rigtig fin kamp. Han blev markant bedre i anden halvleg og havde en del fine afleveringer. Denis var derimod skuffende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Ialocin »

Munir har egentlig imponeret mig i opstartsfasen. Han virker meget mere sikker i løb med bolden end han plejer.

Umtiti og Barcelona virker som et perfekt match. Han er fremragende på bolden, stærk og god i en-mod-en situationer. Han mangler lidt i luftspillet, men der har vi jo heldigvis Pique.

Andre Gomes lagde mange fremragende pasninger med den rette præcision og fart, og tog generelt de rigtige beslutninger. Jeg kan godt se ham blive vigtig for os.

Herlig aften/nat!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Synes ikke, at Gomes eller Suarez spillede en fin kamp, da man ikke helt kunne styre midten. Det er naturligt, de skal lige finde formen og få det til at fungere med Bussi samt forsvaret.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Robert Fernandez: "Claudio Bravo will play against Real Betis." #fcblive

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Ialocin »

Du kan jo ikke bare kritisere Andre Gomes fordi andre spillere laver for mange boldtab på Barcas halvdel, og der derfor bliver usikkerheder i spillet. Han laver ikke mange fejl i dag, men der var selvfølgelig et par mod slutfløjt, hvor jeg forventer mere når han er frisk til 90 minutter.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Xavi6Smede »

Busquets og Mascherano kom begge ind i pausen imod Leicester, og derefter har de kæmpet om at spille mest under niveau.. Men de skal nok være tilbage på vanlig standard inden længe.

Mange lovende ting. Umtiti ligner en, der har spillet i klubben i årevis og Digne har virkelig overrasket mig positivt. Jeg mener sagtens Turan kan spille bedre på trods af hans mål, men for første gang i sin Barcelonatid spiller han som en klassespiller, og så det nærmest også en ny transfer. Andre Gomes boldomgang var især i anden halvleg fremragende. Munir var lidt usynlig i dag, men alligevel imponerer han mig igen, så meget kvalitet i hvad han foretager sig. Denis ligner en Barcelonaspiller i hans boldbehandling, men tvivler på han kan dominere midtbanen. Eneste minus er Vidal..Med hans fart og drev med bolden har han noget at bidrage med til spillet, men han er simpelthen bare en for dårlig fodboldspiller til at være en vigtig del af holdet.. Skræmmende hvor ringe han er i 1v1 dueller i defensiven.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen det er fint at du synes det. Jeg mener at Gomes gik virkelig flot med i spillet og viste en rigtig fin forståelse med især bussi - mange første afleveringer på første berøring osv. Han spillede desuden en rolle i 2 af målene hvor han lagde rigtige flotte afleveringer til hhv Messi og digne.

Denis var usynlig og det mener jeg stort set han har været i alle de kampe han har spillet indtil videre. Han havde dog en rigtig fin fod med i suarez' mål mod Sevilla.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Gomes var bedre end Denis, men han valgte sikre afleveringer og det sikre spil, han imponerede mig ikke særlig meget. Det var en ok kamp af ham, men heller ikke mere.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Ialocin skrev:Du kan jo ikke bare kritisere Andre Gomes fordi andre spillere laver for mange boldtab på Barcas halvdel, og der derfor bliver usikkerheder i spillet. Han laver ikke mange fejl i dag, men der var selvfølgelig et par mod slutfløjt, hvor jeg forventer mere når han er frisk til 90 minutter.
Han kunne ikke fastholde bolden, f.eks. som Ini. Han skilte sig af med den hurtigt. Det er mere sådan, at jeg mener, at de ikke fik styr på midten. Der blev ikke skabt ro.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Ialocin »

Kubala skrev:
Ialocin skrev:Du kan jo ikke bare kritisere Andre Gomes fordi andre spillere laver for mange boldtab på Barcas halvdel, og der derfor bliver usikkerheder i spillet. Han laver ikke mange fejl i dag, men der var selvfølgelig et par mod slutfløjt, hvor jeg forventer mere når han er frisk til 90 minutter.
Han kunne ikke fastholde bolden, f.eks. som Ini. Han skilte sig af med den hurtigt. Det er mere sådan, at jeg mener, at de ikke fik styr på midten. Der blev ikke skabt ro.

Det kan jeg på sin vis godt følge dig i. Specielt i første halveg, hvor der var en del fejlafleveringer og dumme boldtab, formåede han ikke at trække tempoet ud af kampen. På den anden side flød førstegangsafleveringerne rigtig flot i store perioder, og hans præcision i afleveringerne imponerede mig. Det at kunne lægge en aflevering med den rigtige fart så medspilleren kan møde bolden i løb er en fantastisk egenskab, og der så jeg mange positive ting fra Gomes. Også ved de hurtige afleveringer på førsteberøringen.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBSOCI »

Lidt observationer fra kampen:
Barca startede usikkert og kunne nemt være kommet bagud. Herefter overtog Barca fuldstændigt. I anden halvleg lavede Barca mange tekniske lækkerier, men kampen mindede mest af alt om en showkamp med Sevilla som statister. Bortset fra de sidste 5 minutter hvor Sevilla gik lidt hårdt til stålet, var der heller ikke den store stemning på stadion. Efter kampen var der naturligvis pokaloverrækkelse og fejring med "We are the Champions...". Så var klokken også blevet 1 om natten og temperaturen sneget sig ned på iskolde 27 grader.
Synes at Umtiti ser rigtigt spændende ud og Messi viste igen hvorfor, han med afstand er verdens bedste spiller.
Der er heldigvis kun få dage til, så er det tid til Camp Nou igen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af JonasV »

Nøj, det bliver en spændende sæson. Nyt blod er godt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

Jeg faldt i søvn i første halvleg og vågnede halv 2.
4 timer efter kørte jeg på arbejde. Det bliver en laaaaaang dag :mad:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster