Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

King skrev:Efter vores iøvrigt rigtig fine første tur i april med LA Travel hvor Barca dog tabte 1-2 til Valencia hjemme :cry: vil vi afsted igen og har besluttet os for at tage Celta kampen i starten af marts 2017....denne gang vil vi dog selv arrangere turen....
Bare af nysgerrighed: Hvis turen med LAT var rigtig fin, hvorfor så selv arrangere?

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

SparetireDad skrev:
King skrev:Efter vores iøvrigt rigtig fine første tur i april med LA Travel hvor Barca dog tabte 1-2 til Valencia hjemme :cry: vil vi afsted igen og har besluttet os for at tage Celta kampen i starten af marts 2017....denne gang vil vi dog selv arrangere turen....
Bare af nysgerrighed: Hvis turen med LAT var rigtig fin, hvorfor så selv arrangere?
Uden at kende den egentlig grund, så tænker jeg at det skyldes prisen. Evt muligheden for at bestemme mere selv.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

Puyol; sødt af dig at gætte - men jeg håber da, at King selv svarer... ;-)

King
Indlæg: 7
Tilmeldt: fre dec 25, 2015 12:15 pm
Geografisk sted: Sydjylland

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af King »

Hej,
Ja det er pga prisen først og fremmest. Det kan gøres en hel del billigere naturligt nok nu hvor vi har prøvet turen før og ikke er nervøse for selv at skulle stå for billetter osv..
Men osse for selv at kunne vælge hotel udover de der tilbydes og fleksibiliten i at vælge flyafgange der passer os bedst...
Men jeg vil da anbefale folk at prøve LA Travel hvis man står og skal afsted første gang og er lidt usikker på det hele med f.eks billetter...
Més que un club

martindf
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn jun 26, 2016 11:26 am

se træning

Indlæg af martindf »

Hej
Tager til Barcelona fredag D. 28/10 for at se dem mod Granada, vi rejser hjem igen tirsdag D. 1/11. Jeg vil høre om der er nogle der ved om man i denne periode evt kan se Barca træne og hvor det evt foregår? Ved i evt også om der findes en plan, måske på deres hjemme side, der viser hvornår disse åbne træninger foregår?
Mvh
Martin

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Det er ekstremt sjældent der er åben træning. Er det ikke kun én gang om året? Men du kan altid tage ud ved træningsanlægget og fange dem når de kommer ud [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

martindf
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn jun 26, 2016 11:26 am

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af martindf »

Har du evt adressen på træningsanlæget (Kan man se nogle steder, hvornår der er træning, så man ikke kører forgæves) Er det muligt evt at få en autograf eller er det helt håbløst?
Mvh
Martin

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Kan lige smide adressen op, når jeg er ved en computer igen, men ellers kommer den vist frem ved at søge på træningsanlæg for Barcelona. Ved ikke helt med tiderne, det bliver oftest først afgjort i ugerne op til, og så er det nok mest på Facebook/Twitter etc.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Hejsa.

Et lille tip, hvis man gerne vil til Barcelona (og se kamp) billigt.

Har brygget en januar tur sammen til Barcelona, hvor der er kamp.

Godt nok med fly fra Hamborg - så nok mest aktuelt for jyder og fynboer?:)

Fly: Direkte HAM - BNC; Fredag den 13. januar 10.30 - og retur direkte mandag den 16. januar 13.00: 372 kr./retur

Kamp: Hjemme mod Las Palmas lørdag eller søndag aften.

Adskillige lækre hoteller ledige i byen de 3 døgn for mellem 800-100 kr. for 3 nætter.

Jeg har selv lige købt til Malaga den 20. november, men er fristet på en januar tur også, på trods af manglende varme i byen på det tidspunkt...
Senest rettet af Skydefinten man aug 15, 2016 11:10 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Vi ses dernede til november så! Tager også endnu en tur derned i den weekend mod Malaga.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1668
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Barcaholic »

Min kære mor har lovet mig en Barcelonatur i min 30 års fødselsdagsgave. Jeg har fødselsdag til November, så en Malaga kamp kunne da være en fin mulighed. Jeg venter dog med at bestille tur til CL kampprogrammet er kommet, håber lidt på vi har en hjemmekamp i uge 44, så vil jeg tage ned og se Granada + CL. :glad:

Kvoller
Indlæg: 5156
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Kvoller »

Hvis jeg nu kunne tænke mig en tur til Barcelona, evt uden at se en kamp, men bare se byen og besøge stadion, museum osv, hvor anbefaler I så at købe hotel/fly? Køber I en samlet pakke eller hver for sig?

Selvfølgelig, hvis det kunne passe med en kamp vil det være perfekt, men kunne i hvert fald bare godt tænke mig at se byen.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1668
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Barcaholic »

Kvoller skrev:Hvis jeg nu kunne tænke mig en tur til Barcelona, evt uden at se en kamp, men bare se byen og besøge stadion, museum osv, hvor anbefaler I så at købe hotel/fly? Køber I en samlet pakke eller hver for sig?

Selvfølgelig, hvis det kunne passe med en kamp vil det være perfekt, men kunne i hvert fald bare godt tænke mig at se byen.
Jeg har før brugt https://www.expedia.dk. Et godt råd herfra er at bo tæt ved den grønne Metro (L3), den kører til Camp Nou og til Ramblaen. :glad:
Jeg plejer selv at bo så tæt på Ramblaen som muligt. Det er rart at kunne sidde og nyde en fadøl og en paella uden at skulle tænke på at man skal nå metroen hjem.

Kvoller
Indlæg: 5156
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Kvoller »

Barcaholic skrev:
Kvoller skrev:Hvis jeg nu kunne tænke mig en tur til Barcelona, evt uden at se en kamp, men bare se byen og besøge stadion, museum osv, hvor anbefaler I så at købe hotel/fly? Køber I en samlet pakke eller hver for sig?

Selvfølgelig, hvis det kunne passe med en kamp vil det være perfekt, men kunne i hvert fald bare godt tænke mig at se byen.
Jeg har før brugt https://www.expedia.dk. Et godt råd herfra er at bo tæt ved den grønne Metro (L3), den kører til Camp Nou og til Ramblaen. :glad:
Jeg plejer selv at bo så tæt på Ramblaen som muligt. Det er rart at kunne sidde og nyde en fadøl og en paella uden at skulle tænke på at man skal nå metroen hjem.
Tak for råd, det er vil jeg kigge på :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster