Paco Alcácer

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Igen; der er 2½ års forskel på de to. At en 20-årig spiller ikke spiller bedre fodbold end 23-årig spiller, er altså ikke ligefrem nyhedsværdigt. Busquets havde ikke engang spillet en førsteholdskamp da han var på Munirs alder. Pedro, Sergi Roberto. Drogba. Flere eksempler kan findes, men det gider jeg ikke til lige nu.

Men ja, det er da ret imponerende statistikker af Jesé, men hvis jeg ikke husker helt forkert, så har du lige skrevet at Munirs stats er kunstigt skudt i vejret, fordi han spiller for det bedste klubhold i verden. Du mener slet ikke at Jesés stats er kunstigt skudt i vejret? Mener du trods alt at Real Madrid er så ringe, at det svarer lidt til at spille for Valencia?
Det er uden tvivl også tilfældet med Jese. Han har samtidig spillet få minutter over tre sæsoner, hvorfor der er enormt meget varians i hans stats.

Det er kort sagt ekstremt svært at bedømme de her talenter, der ikke spiller fast. De får ofte kun nogle minutter i anden halveg, hvorfor samplen er ret lille. Derudover spiller de for klubber, hvor de er omringet af stjerner, der tiltrækker alt opmærksomheden. De får herved masser af plads plus deres dygtige medspillere sætter dem op.

Munir, Tello, Jese osv er uden tvivl talentfulde. Det er bare meget svært at komme på holdet i topklubber. Man kan dog stadig være en fin spiller, selvom man ikke klarer den.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Paco Alcácer

Indlæg af zqa »

Storken skrev:
zqa skrev:Munir skal ingen steder!!
Det er sgu en dyr træningskegle at have stående :grin:
Du er en dyr kegle.

Eller...
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Sport skriver i dag noget med at handlen var tæt på at gå igennem men blev stoppet pga reaktionen fra fansene. MD siger det bliver nogle ekstremt hårde forhandlinger. Jeg tror godt at vi efterhånden kan slå fast at alle medierne hoppede på et forkert tip.

Så kan man altid tænke over hvorfor de fik det... Var det for at presse Valencia og paco? Eller måske for at få prisen ned på en anden spiller man vil have? Jeg tror mere at det var for at få prisen ned på en anden. Hvem det er ved jeg ikke men håber ikke det er luan eller en anden random samba gut.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Valencia's president (at a Penya event): "Paco Alcacer is not for sale, he's a legacy for the club."
Videre til næste angriber...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Valencia's president (at a Penya event): "Paco Alcacer is not for sale, he's a legacy for the club."
Videre til næste angriber...
De har jo sagt, de køber en, så de må være langt med andre spillere. Det virker til at der ikke siver meget ud til medierne jf de andre handler, så mon ikke de lige pludselig annoncerer et eller andet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Jo det tror jeg. Og tænker at det vi så i går var en del af planen. Det er i hvert fald sjældent at stort set alle "barca-medier" melder om noget uden at have fået et tip...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af klogfyr »

Vi får Lord Bendtner!!! It is known


Sent from my iPad using Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Information from Valencia that the club wants Alcácer to say publicly that he wants to join Barcelona. [@matadorvalencia]
Hmm Valencia fisker åbenbart efter en "undskyldning" for at sælge ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af kklaus »

Valencia have 13 days to meet the FFP rules. They need to sell more players to meet the budget. [Plaza Deportiva]
Peter Lim is very impressed with Barça's offer for Alcacer and was very close to accepting it but the rage from fans slowed it down. [PD]
Valencia are strongly interested in Carlos Bacca and they want him to become their striker in case Alcacer joins Barça. [Plaza Deportiva]
Peter Lim doesn't buy the ideas of Lay Hoon Chan and Suso, he sees Barça's offer for Alcacer a good one and will solve their FFP problems.
Despite Suso and Lay Hoon Chan saying Valencia don't want to sell Alcacer, Peter Lim will make the final decision. [Plaza Deportiva]
Valencia are struggling due to lack of CL participation hence, need to sell some key players to balance the books. [Plaza Deportiva]
Jeg tror vi køber Alcácer. Valencia venter bare på han selv siger, at han vil væk, så de kan forsvare den overfor deres fans - "det var ham, ikke os!"..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Så vil vores trup være komplet! Og en meget god en af slagsen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af ladislau »

Havde håbet, at vi sparede pengene. Munir har været fremragende i pre-season. Når vi nu skal kaste rundt med pengene, så er det her absolut en af de bedre løsninger, som har været oppe og vende i medierne.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Skydefinten »

Det er tæt på synd for Munir, hvis han ryger afsted i handlen, når han har spillet noget af det bedste for klubben efter ferien. Her går jeg så ud fra, at han gerne vil blive...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af Piquénbauer »

Men Munir har været markant bedre på kanten end centralt hvor kampen i går er et fint eksempel på dette. Han havde nogle flotte berøringer osv men han fylder ikke nok centralt.

Den eneste "rene" angriber vi har i truppen er Suarez så imo giver det stadig mening at man vil have en til ind. Jeg tror dog ikke det bliver paco...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af A$AP »

Hvis ikke Paco, så har jeg svært ved at se hvem vi skal kunne hente der er bedre end Munir, og er tilfreds med en reserverolle. Munir har på det seneste vist gode takter, og at han virkelig tror på sig selv i øjeblikket. Han jagtede alt i går, gode løb, og den ene vilde dribling efter den anden. Jeg har ikke noget i mod at give ham en sæson, hvor han skal bruges som 9'er.

Medmindre at Robert har noget vildt oppe i ærmet, som vil komme ud af den blå luft, så ser jeg ikke et bedre alternativ end Munir. Gomez har nok været ude af løbet i noget tid, men han er lige gået for 7mio. Luan tvivler jeg på er specielt meget bedre end Munir, så at sende 20+ efter ham ville være lidt dumt. Vietto er også ude af løbet. Jeg vil gerne give Munir denne sæson. Spørgsmålet er bare om Lucho er overbevist. Der er måske en brasilianer fra Santos der kunne være interessant, men jeg tror også at han er på vej til en anden klub.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Paco Alcácer

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvorfor ikke gå efter Sturridge.. Han kan alligevel max spille 20 kampe om året ... Men er knivskarp hver gang han skiftes ind.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster