10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »


kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

Denne tråd er også ganske relevant:
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kklaus »

The Messi press release in English where it confirms he will appeal to the Supreme Court https://t.co/v6QLS8xadG
Giv mig min sko tilbage, røv!

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Alias-A »

Pænt irriterende drejning sommerens turneringer har taget.
Først er Messi flyvende og bærer Argentina til Copa finalen, mens Ronaldo igen igen flopper i gruppespillet.
Så ramler lortet som sædvanlig for messi og co i finalen, hvor de smider det hele på målstregen og messi efterfølgende stopper på landsholdet og kort tid efter bliver dømt skyldig i skattesnyd.
Og idag er Ronaldo så pludselig verdens bedste igen... Hvad skete der lige dér??
93' Iniesta

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Alias-A skrev:Pænt irriterende drejning sommerens turneringer har taget.
Først er Messi flyvende og bærer Argentina til Copa finalen, mens Ronaldo igen igen flopper i gruppespillet.
Så ramler lortet som sædvanlig for messi og co i finalen, hvor de smider det hele på målstregen og messi efterfølgende stopper på landsholdet og kort tid efter bliver dømt skyldig i skattesnyd.
Og idag er Ronaldo så pludselig verdens bedste igen... Hvad skete der lige dér??
Der skete såmænd bare det, at den planet vi bor på primært er befolket af idiotiske mennesker. Men vi er nogle få - eksempelvis dig og mig; emo kan også godt gå an - der holder fanen højt og forsøger at opveje idiotien med ... klogskab? Dyrene er som regel også gode nok i øvrigt. Især lossen. Mest lossen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesni »

Alias-A skrev:Pænt irriterende drejning sommerens turneringer har taget.
Først er Messi flyvende og bærer Argentina til Copa finalen, mens Ronaldo igen igen flopper i gruppespillet.
Så ramler lortet som sædvanlig for messi og co i finalen, hvor de smider det hele på målstregen og messi efterfølgende stopper på landsholdet og kort tid efter bliver dømt skyldig i skattesnyd.
Og idag er Ronaldo så pludselig verdens bedste igen... Hvad skete der lige dér??
Bare rolig. Messi vil altid være den bedste af de to, selvom Ronaldo også er en fænomenal fodboldspiller.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

Jeg har ikke engang læst andet end overskriften, men det pisser mig allerede af. Information er en stor joke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis du har lyst til at læse noget der kan pisse dig endnu mere af, så skulle der være en fremragende artikel på goal, hvor der bliver skrevet at Ronaldo med dette em er godt på vej til karrieremæssigt at have overhalet Messi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Jeg har ikke engang læst andet end overskriften, men det pisser mig allerede af. Information er en stor joke.
Skattesvindel er vel nærmest også en dødssynd for venstrefløjserne på Information.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Hvis du har lyst til at læse noget der kan pisse dig endnu mere af, så skulle der være en fremragende artikel på goal, hvor der bliver skrevet at Ronaldo med dette em er godt på vej til karrieremæssigt at have overhalet Messi.
:lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Xavi: "Messi's 21-months sentence? Hope the situation is solved as soon as possible for their sake. He is still the world's best." [Sport]
Xavi: "Messi's future? We must respect what he decides, but I don't want him to leave the club." [Sport]
Xavi: "Messi has a contract with Barça [until June 2018], I see he is happy and I wish him all the best." [Sport]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

I’d be more comfortable putting Ronaldo above Messi than above the late Johan Cruyff, simply because they play in the same era. You can make a legitimate argument either way, but the case for Ronaldo is that he has outlasted Messi, who has been in relative decline since 2013; that he has overcome far greater adversity and ill-will; and that he has achieved as much despite playing in relatively inferior teams.
https://www.theguardian.com/football/bl ... 2016-final

Det er måske noget af det dummeste jeg nogensinde har læst. Messi været ringe siden 2013? Ronaldo opnået det samme med dårligere hold? Fuck af. Seriøst. Messi spillede sin måske bedste sæson i 14/15 og har i 16 både scoret flere mål og lavet flere assist (her er det ikke relevant om snakke om det generelle spil (driblinger, afleveringer osv) da folk åbenbart kun ser på stats når de sammenligner de to.) Og Real har for fanden ikke et dårligere hold end barca. De har et sindssygt hold. Forskellen er bare at barcas stjerne tænker på sine medspillere og derved løfter dem mens reals stjerne tænker på sig selv og trækker dem ned når det ikke fungerer. Så simpelt er det faktisk. Han har desuden ikke opnået tæt på det Messi har.

Jeg får seriøst hovedpine over at det stadig er en diskussion om hvem der er den bedste. For 4 år siden var det ok da ronaldo var en helt anden spiller. Men nu? Fuck af. Man sammenligner jo ikke Messi med Ruud van Nistelrooy eller en anden boksspiller. Det er to komplet forskellige spillere - en der kan stort set alt offensivt og en der scorer mange mål.

Er der forresten en der kan fortælle mig hvorfor fuck denne slutrunde på en eller anden måde er blevet gjort til ronaldos? Han har været decideret elendig i flere kampe men nu er han pludselig verdens klart bedste. Renato, Pepe og selv fucking nani har været bedre end Ronaldo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

Messis forår 2015 er det bedste fodbold, jeg nogensinde har set fra en spiller. Der opstod magi hver gang han fik bolden.

Jeg får faktisk altid et smil på læben, når jeg tænker på hans første halvleg mod Manchester City på Camp Nou :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Det der er mest påfaldende ved Messi, er jo at han reelt set holder trit med Ronaldo for så vidt angår målscoringen. Han overgår jo klart Ronaldo på alle andre offensive parametre, både i forhold til at skabe egne chancer gennem driblinger og i forhold til at sætte medspillerne op. Ronaldo bliver hyldet som den måske bedste målscorer gennem tiden, og alligevel har han kun scoret sølle 0,009 mål mere per kamp end Messi i løbet af de seneste 7 La Liga sæsoner. 3 mål mere end Messi fordelt på 20.000 minutters fodbold. I samme tidsperiode har Messi til gengæld lagt op til væsentligt flere mål end Ronaldo har.

Ronaldo er en fantastisk angriber. Når det handler om at score mål er der ikke mange der kan matche ham i fodboldens historie. Der er nok et par stykker. Spillere som Pelé og Romário vil helt sikkert gerne have et ord ind i den debat. Men der er også Messi. Han matcher ham reelt set. Forskellen er forsvindende lille. Og Messi har endda med en markant bedre conversion rate. Og så derefter kan vi lægge alt det andet oveni. Alle de ting hvor Messi helt åbenlyst er et eller flere niveauer over Ronaldo.

Jeg fatter ikke at folk bliver ved at køre i det. Ronaldo er kanon. Han er vel nok en af de allerbedste i historien. Men Messi er bare endnu bedre. Bedre end nogen anden spiller nogensinde har været. Længere synes jeg virkelig ikke at den er.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster