Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

De engelske klubber har med de nyeste tv-aftaler fået ekstremt mange penge, så når de skal handle, særligt indbyrdes, bliver priserne helt ekstreme. Så ja, 300 mio. kr. for Mané er meget, men det overrasker mig faktisk ikke.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:Liverpool skulle angiveligt have brugt 41 millioner euro på Sadio Mané. Det er godt nok mange penge.
Shit. Det er nu den officielle rekord for en spiller, som jeg aldrig havde hørt om.
Har du ikke hørt om Mané? Han har nu ellers gjort det rigtig, rigtig godt i Southampton. Ikke 41-millioner-euro-godt, men ret godt alligevel. Har scoret 25 mål i 75 kampe for Southampton, vel at mærke som kantspiller. Han er rigtig dygtig. Men fatter slet ikke at man smider 41 millioner euro efter ham. Det er helt hul i hovedet, men lad os se om Klopp har lavet en genistreg eller om det bliver en ny Andy Carroll.
Nej. Jeg har læst lidt om ham i dag, kan godt se, hvad du taler om, så det undrer mig også. Jeg har ikke fulgt PL så bredt, har mest holdt mig til enkelte hold - og altså ikke Southampton. Jeg tror faktisk ikke, at jeg så mere end 1-2 kampe med dem sidste sæson, nu hvor jeg tænker over det.
qepd

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Official: Henrikh Mkhitaryan joins Manchester United
Zlatan, Eric Bailly, Mkhitaryan. Og mon ikke der kommer et par stykker mere.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

42 millioner euro. Det er en god handel taget priserne på markedet i betragtning. Mkhitaryan har været fænomenalt godt spillende i år og er i sin bedste alder, så 42 millioner euro virker ikke dyrt sammenlignet med priserne på Mané, Bailly og Renato Sanches. Risikoen for at Mkhitaryan flopper burde i hvert fald være mindre end risikoen for at de tre nævnte flopper.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Havde han ikke kun et år tilbage af sin kontrakt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg begriber ikke, hvad Mkhitaryan vil i Manchester United. Spille Europa League frem for Champions League?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Du forstår ikke hvad en spiller vil i Manchester United?....
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Vel det samme som Zlatan, spille for et af verdens bedste hold nogensinde, samt et SF de mest ironiske hold? Jeg forstår ham.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Also $$$

Edit: £££

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Yes... Selvom jeg virkelig håber for ham at det at spille for klubben betyder lidt mere end bare penge... Så kynisk.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Luis Enrique »

zqa skrev:Du forstår ikke hvad en spiller vil i Manchester United?....
Sammenholdt med Dortmund? Nej.

Det er naturligvis en sag for hver enkelts krystalkugle og præferencer i øvrigt, men jeg hører ikke til dem der tror, at det bare er et spørgsmål om tid, før Manchester United er tilbage på toppen. Endsige at de pr. definition hører til her.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Hører til eller ikke hører til. Har de pengene, og kan de tiltrække spillerne, så kommer de op i toppen igen. United begynder at have et spændende hold. Og så skal de jo finde en ny manager om tre år, når de fyrer Mourinho.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:Hører til eller ikke hører til. Har de pengene, og kan de tiltrække spillerne, så kommer de op i toppen igen. United begynder at have et spændende hold. Og så skal de jo finde en ny manager om tre år, når de fyrer Mourinho.
Næste sæson ender de i top 3

Lecister dropper til nederste halvdel af tabellen
Tottenham flopper
Arsenal tar selfølgelig 4 pladsen
Chelsea får vendt skuden og tar 3. pladsrn
City vinder ligaen...

Dermed blir Man U 2'er

Liverpool blir nr 6
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Luis Enrique skrev:
zqa skrev:Du forstår ikke hvad en spiller vil i Manchester United?....
Sammenholdt med Dortmund? Nej.
Haha, okay.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Luis Enrique »

Jesni skrev: Har de pengene, og kan de tiltrække spillerne, så kommer de op i toppen igen.
Hvorfor det? Der er ikke så få klubber, der i årtier har haft og brugt penge, uden dermed at komme op "i toppen (igen)". Der findes ingen klubber, der "naturligt" hører til i toppen, har et udfald på tre-fire år, og så er de ellers tilbage. Engang for mange år siden var Nottingham Forest, Aston Villa, HSV og Gladbach store, særdeles respekterede klubber. Det er ikke mit indtryk, at det er tilfældet mere. Fra min egen "tid" var Parma, Lazio, Newcastle, Blackburn og Marseille også omgærdede med kolossal respekt. Det er næppe muligt at forklare en 19-20 årig i dag, hvor stor respekt Parma og Newcastle nød i midten eller slutningen af halvfemserne.

De senere år kan man - tilsyneldende - føje AC Milan til listen. Er der nogen udsigt til, at de "kommer tilbage"? Prøv at bede en Milanfan redegøre for, hvorfor de definitorisk hører til "i toppen". Det kan vedkommende ikke, for det er der ingen, der definitorisk gør. Historiske meritter har det også med at falde i værdi. Hvem hænger sig i, at Genoa har vundet Serie A flere gange end Roma, Napoli og Lazio tilsammen? Torino har dertil vundet titlen lige så mange gange som de tre til sammen.

Det kan dog sagtens være, at det går fremad for United igen. Hvem ved? Det forekommer dog ikke så fikst at le overbærende og tro, at det kommer da til at ske:
zqa skrev: Haha, okay.
Hvorfor er det morsomt? Dortmund spiller Champions League næste år, det gør United som bekendt ikke. United har brugt bunker af penge de seneste to-tre år, seneste optræden i Champions League var forbi efter gruppespillet. De seneste år har både lokalrivalerne og nyere rivaler [Arsenal] klarede sig (betydeligt) bedre. Det er ikke mit indtryk, at stemningen i truppen er specielt god. Holdets ikoniske profil ligner i hvert fald en, der er færdig - og den seneste tilkomne fylder 35 om et par måneder.

Metaargumenter: Dortmund er en storklub, har verdens højeste tilskuergennemsnit. De har også vundet en del mesterskaber, vundet Champions League etc. etc.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster