Copa America 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

A$AP skrev:Fuck. Gary Medel ser ikke glad ud, men hvornår gør han også det. En 1.70cm høj psykopat i midterforsvaret. Messi skal passe på i aften.
Gary Medel skal passe på i aften :twisted: :twisted:
Billede

Håber jeg...
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Hvorfor kan de aldrig starte på det præcise kamptidspunkt? Det er allerede sent nok i forvejen.
Ser ud til at de kører NBA stilen. Det står altid at tip-off er eksempelvis klokken 02:00 (altså dansk tid) men kampene starter altid først 10 minutter over, på grund af spillerpræsentationer og Star-Spangled Banner.
Senest rettet af Blaugrana92 man jun 27, 2016 2:08 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Hey, lad os se positivt på det. Uanset hvem der vinder er det endnu et trofæ til en Barcelona-spiller. Ok, faktisk to hvis det er Argentina, men der er minimum en Barça-spiller der tager en guldmedalje med hjem fra USA.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Hvorfor kan de aldrig starte på det præcise kamptidspunkt? Det er allerede sent nok i forvejen.
Ser ud til at de køre NBA stilen. Det står altid at tip-off er eksempelvis klokken 02:00 (altså dansk tid) men kampene starter altid først 10 minutter over, på grund af spillerpræsentationer og Star-Spangled Banner.
Er det for at få at få folk til at tune ind til lidt ekstra reklamer, eller hvorfor er det, de gør det?

NFL-kampe starter f.eks. altid ret præcist. ...Så vidt jeg husker?
qepd

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Allerede mere underholdende end hele EM.

Arh okay.
qepd

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Barcaholic »

Go kamp drenge.. Lad os så se Messi løfte en titel til Argentina!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Hvorfor kan de aldrig starte på det præcise kamptidspunkt? Det er allerede sent nok i forvejen.
Ser ud til at de køre NBA stilen. Det står altid at tip-off er eksempelvis klokken 02:00 (altså dansk tid) men kampene starter altid først 10 minutter over, på grund af spillerpræsentationer og Star-Spangled Banner.
Er det for at få at få folk til at tune ind til lidt ekstra reklamer, eller hvorfor er det, de gør det?

NFL-kampe starter f.eks. altid ret præcist. ...Så vidt jeg husker?
Jeg ved det ikke, men jeg vil tro det er derfor. Fem af de ti minutter bliver brugt til præsentation af spillerne og national melodi og så vil jeg gætte på at der er reklamer resten af tiden, men det berører mig ikke fordi jeg har League Pass. På ESPN, TNT og de lokale Fox-kanaler er de fem minutter dog sikkert fyldt ud med fire minutters reklamer og ét minuts "ekspert"-udtalelser fra studiet.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af miklas1911 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Allerede mere underholdende end hele EM.

Arh okay.
Nogle af kampene idag var okay. Irland-Frankrig var spændende (og atmosfæren var fantastisk) og Belgien-Ungarn var også underholdende, selvom den var lidt ensidig. Spanien-Kroatien var også værd at se. Det skal nok blive bedre nu, hvor holdene begynder at blive lidt mere jævnbyrdige og vi er sluppet af med de fleste af de hold, der primært levede på deres defensiv. Men er helt enig i, at kampene mellem holdene fra Sydamerika generelt er mere underholdende og kampen idag bliver ingen undtagelse.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Copa America 2016

Indlæg af abx »

Efter at have set EM, så føles det som om tv'et spoler frem i denne kamp
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af miklas1911 »

Nogen, der kender noget til dommeren? Heber Lopes fra Brasilien? Og er det normalt, at alle tre dommere (hoveddommeren og linjedommerne) er fra samme land i CA?
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Hvorfor kan de aldrig starte på det præcise kamptidspunkt? Det er allerede sent nok i forvejen.
Ser ud til at de køre NBA stilen. Det står altid at tip-off er eksempelvis klokken 02:00 (altså dansk tid) men kampene starter altid først 10 minutter over, på grund af spillerpræsentationer og Star-Spangled Banner.
Er det for at få at få folk til at tune ind til lidt ekstra reklamer, eller hvorfor er det, de gør det?

NFL-kampe starter f.eks. altid ret præcist. ...Så vidt jeg husker?
Jeg ved det ikke, men jeg vil tro det er derfor. Fem af de ti minutter bliver brugt til præsentation af spillerne og national melodi og så vil jeg gætte på at der er reklamer resten af tiden, men det berører mig ikke fordi jeg har League Pass. På ESPN, TNT og de lokale Fox-kanaler er de fem minutter dog sikkert fyldt ud med fire minutters reklamer og ét minuts "ekspert"-udtalelser fra studiet.
Ser det ikke så tit, men mener bestemt at det er præcis sådan!
miklas1911 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Allerede mere underholdende end hele EM.

Arh okay.
Nogle af kampene idag var okay. Irland-Frankrig var spændende (og atmosfæren var fantastisk) og Belgien-Ungarn var også underholdende, selvom den var lidt ensidig. Spanien-Kroatien var også værd at se. Det skal nok blive bedre nu, hvor holdene begynder at blive lidt mere jævnbyrdige og vi er sluppet af med de fleste af de hold, der primært levede på deres defensiv. Men er helt enig i, at kampene mellem holdene fra Sydamerika generelt er mere underholdende og kampen idag bliver ingen undtagelse.
Ja, du har ret, det var halvvejs bare en dårlig joke. :)

...Når det er sagt, så har der godt nok været smæk på de første 13 minutter, selvom vi ikke rigtig har haft nogen chancer.
qepd

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Barcaholic »

miklas1911 skrev:Nogen, der kender noget til dommeren? Heber Lopes fra Brasilien? Og er det normalt, at alle tre dommere (hoveddommeren og linjedommerne) er fra samme land i CA?
Nu kender jeg intet til hverken dommeren eller den gennerelle måde at dommerne bliver udtaget på.
Men jeg tænker da at dommer og linjedommere er fra samme land, så kan de bedre kommiunikere med hinanden.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Storken »

Chile underspiller i hvert fald ikke ved kontakt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20484
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Stream?

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Chile er liiiidt pivede selvom Argentina spiller hårdt. Det gør Chile i øvrigt også.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster